Pff en jahoor wat ik al dacht op naar ronde 4 Bloed bij het afvegen en krampen worden heviger. Denk dat de calculator toch goed zat met de eisprong op dag 16/17 anders wel korte LF?
Knvs, wat een naar bericht en dan ook nog naar ronde 4, jou dag vandaag niet zeg. *Sla even arm om je heen* Tallie; Gefeliciteerd! Ik heb ook een tijdje in een restaurant gewerkt als 1e serveerster, erg leuk werk. Alleen als er wat mis gaat krijg je wel op je dak en wat mensen niet zien is veel geregel. Overzicht houden en aansturen van mensen en als dan ook nog iemand zijn dienblad laat donderen. Daarnaast deed ik de drankjes en de kassa.. nou kwam altijd gebroken thuis, vaak diensten van 10 uur.. pff. En dan net even kwartiertje achter om even wat te eten.. Wat ik wel altijd vond, als alles dan schoon wwas, dan gingen we altijd even zitten en kregen we Ben en Jerry ijs, dat onthoud je dan weer hé? Ben de dagen naar de echo nu aan het aftellen, ben dan in week 9, dus dan lijkt me dat je ook al veel kan zien.. Ben zó benieuwd ook gewoon en of alles gewoon goed is... het hartje.. leef er helemaal naar toe. Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen maar blij met de kwaaltjes, geeft mij een beetje het gevoel of zit het goed.
Ow knvs, wat een klote dag zeg! Dikke knuffel voor jou!! Ano, ik woon in de buurt van Breda dus die regio... ik heb 7 jaar als allround medewerker gewerkt... leidinggevend als de baas op vakantie was... weet dus hoe zwaar het kan zijn maar toch mis ik het hihi... met je voeten omhoog na een zware dag en met elkaar een wijntje drinken haha..nice memories
@knvs: wat een DUBBEL vervelend nieuws!! Hele dikke knuffel voor je meid!! Dat paardrijden klinkt wel leuk @tallie, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk! Ik hou ook van horeca, heb het ook een tijdje gedaan,maar mijn moeder vond dat ik maar moest blijven studeren.. nu wel erg blij om, maar toch altijd een zwak voor gehouden. @hier: vandaag eerste (halve) werkdag. Ging wel redelijk, maar ben wel moe nu.... We hebben 3 jaar geleden kunstof kozijnen laten plaatsen. Was een lek dus dat hebben ze vandaag gemaakt (onder garantie). Was ik vrijdag zo trots op mijn schone ramen, kwam ik net thuis wat een kliederkonten. Heb dus weer 5 meter ramen staan soppen (van binnenuit de buitenkant). Nu eerst maar eens op de bank en thee drinken.
@talli gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik heb ook omgeving Breda gewoond. @knvs nee dat is wat minder nieuws.knuff. @hier helle tedoenlijst weg gewerkt vandaag. Even wachten nog dat ze me bellen over me auto dat ik hem kan ophalen. Vanavond weer werken,dat is wat minder ben nu al dood op.
Ann ik heb geen idee nog wat ik van deze ronde moet denken. Heb zaterdag en zondag wat steekjes gehad maar nu totaal nergens last van! Lekker rustig weekend gehad dus verder. Fijn dat je blij bent met je familie, is altijd goed. Lekker koesteren dat! Mellebel hoe was de echo vandaag? Ano dat lijkt me idd niet fijn als je gaat rijden en je hebt last van je boobs. Die sla combinatie klinkt lekker, ga het misschien ook maar een keer proberen Knvs wat een rot nieuws, sterkte voor je man. Het zit jullie niet mee vandaag, dikke knuf. Tallie gaaf dat je de baan hebt aangenomen, gefeliciteerd. Lilly dat is balen zeg jeetje, had je net alles klaar kun je nog een keer. Vanavond maar lekker rustig aan doen. Little ook al zo'n drukke dag gehad en dan ook nog werken vanavond. Hier zaterdag en zondag last van steekjes nu helemaal niets meer. Ei is geweest dus ik zit weer op het wachtbankje. Gelukkig nog nergens last van.
WidM: laten we hopen dat dit eitje gewoon lekker blijft zitten! Het word hier al minder wit, maar het waait erg dus vind het maar koud, kleine wilde persé op het terras spelen, maar kwam na een kwartier al binnen, koud! Had d'r al helemaal ingepakt, muts, wanten, sjaal, dikke jas en snowboots, maar ze was als een ijsklontje.. Lekker warme melk gehad en even op de bank gelegen en klaar. Is nu druk met d'r houten treinspoor. Lang leve de vloerverwarming kan ze lekker op de grond spelen. Ben ook even door de papieren gegaan, moet nog wel wat, doe ik vanavond en morgen even, belasting moet de deur nog uit.. Wauw, vandaag alweer 8 weken.. er zitten gewoon mini vingertjes en beentjes aan. Ik vind het echt een wonder hoor. Eind van de week 2 cm.. zo klein, maar een mensenleven verschil!
Lieve meiden! Vanmorgen dus de echo gehad.. het was zo bijzonder!! het is zo klein en het bewoog! we zagen ook een mooi hartje kloppen.. ik snap nu de roze wolk.. we zijn zo blij!! ik besef nu pas echt dat er zo'n klein wonder in me groeit! de echoscopiste schatte mijn zwangerschap op 9 weken en 1 dag dus mijn uitgerekende datum gaat 3 dagen vooruit.. 13 oktober dus.. op 2 april krijgen we nog een echo.. dan ben ik 12 weken.. hoop dan het hartje te horen! Hier de foto
Ja we gaan in elkgeval hopen dat dit eitje bij ons blijft. Hier is nog echt heel erg wit. Heb er wel genoeg van. Is nog best wel veel gevallen en er schijnt nog meer te komen. Vloerverwarming is idd heel lekker. Dit hebben wij helaas niet maar de vloer is helemaal niet koud. Belasting hier gelukkig al gedaan.
Prachtig, ik hoop hetzelfde beeld volgende week te hebben, ben dan 9 weken en 2 dagen dus dat verschil is echt klein.. Mijn vriend heeft al vrij gevraagd en ik dénk dat we na de echo toch even bij mijn ouders langs gaan, óm het dan nóg een week geheim te houden.. denk niet dat het lukt, ik verspreek me straks nog eens.
Jeetje, echt vreselijk. Heb je er geen behoefte aan om er nog eens over te praten of denk je dat je het wel op jouw manier hebt kunnen verwerken? Het is namelijk niet niks natuurlijk.. Als ik kijk naar mijn miskraam kan ik soms nog erg verdrietig zijn alhoewel deze nieuwe zwangerschap natuurlijk veel goedmaakt. Ik kan me in jouw situatie voorstellen dat dat natuurlijk heel anders is. Hoe is de band nu met je ouders? Dankjewel voor de lieve reacties meis Haha, ik eet nu maar gewoon want als ik niet eet word ik alleen maar misselijk. Nu net lekker stukjes Turks brood gegeten met een beetje komkommer/feta/tomaat.. heerlijk en gezond! Huizen is allemaal nog niet zeker. Hier sowieso 1 april weg en dan tijdelijk even bij mijn ouders tot ik een nieuw huis gevonden heb. Gelukkig is er altijd aanbod en kan ik vanuit daar gewoon door.. wil maximaal 2 maanden bij mijn ouders blijven en dat vind ik al (te) lang eigenlijk. Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Familie is ook belangrijk en fijn om op terug te kunnen vallen.. onvoorwaardelijk Ah lekker, feta bedoel je Heerlijk! eet ik ook graag! Jeetje wat een naar nieuws zeg Wat vreselijk dat alle ellende dan ook in één keer komt.. Onvoorstelbaar. Kan me voorstellen dat zulk nieuws er even goed inhakt Sterkte hoor lieverd ook voor je vriend. Jaaaaa wat leuk Gefeliciteerd! En wie weet wat er inderdaad nog in het verschiet ligt bij je nieuwe baan.. je weet maar nooit! Pff jeetje meid wat rot Ik baal echt heel hard met je mee! Hoe kort zou je LF anders zijn?
Bekijk bijlage 311163 Bekijk bijlage 311164 ♥ Proberen zwanger te raken - Lilly156 (28 jaar) Tiende ronde, eerste kindje NOD: 13 maart - Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 16 maart - Ikke24 (26 jaar) Derde ronde, tweede kindje (Mama van F.) NOD: 22 maart - Wondertjeinmaak (24 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD: 23 maart - Majtje (24 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 1 april - Tallie26 (26 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: 11 april - Knvs90 (23 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD: - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - - ♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje (Mama van S.) Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 13 maart - Intake verloskundige - Nmv: 15 maart - Termijnecho - Littlewonder23: 18 maart - Intake verloskundige & eerste echo - Mellebel: 25 maart - Controle verloskundige - Mellebel: 2 april - Termijnecho - Prinsessa: 3 april - Termijnecho - SuusD: 3 april - Intake verloskundige - SuusD: 22 april - Eerste echo ------------------------------------------------------------- Knvs, heb je verplaatst meid. Wat is je nieuwe NOD? Mellebel, heb voor jou de uitgerekende datum aangepast en je afspraak erbij gezet
Met mij gaat alles weer goed Begint een beetje saai te worden hé? Haha. Ik werd vanochtend wel erg misselijk wakker maar daar is het ook bij gebleven gelukkig. Verder ben ik vandaag 8 weken! Baby is the size of a raspberry Volgens mijn banner en volgens de andere site. Bekijk bijlage 311167 Ons framboosje is dus lekker aan het groeien en bewegen Heeeeerlijk idee! Ben zo onwijs blij met mijn lieve kleintje. Ik ga vanavond weer een buikfoto maken.. denk niet dat ik echt gegroeid ben deze week hoor, denk dat ik nu een beetje stil sta maar dat vind ik niet zo erg.. het echte baby buikje komt wel als de baby wat groter is.
@knvs; dubbelop een baaldag zeg! sterkte daar! @lilly; dan voelt ramen zemen al helemaal als een ondankbaar klusje... en dat is al zo makkelijk van binnen naar buiten (maar niet heus..) @WidM: plak eitje plak @ mell: mooie echo ! Dat gaat daar dus helemaal goed komen. @princessa: Ik was dit jaar naar therapie gegaan. Kostte me 420 euro om de deur gewezen te worden. Mijn denkwijze is goed, en volgens haar kon ik met wat tijd dit best zelf verwerken. De band met mijn ouders is niet goed, en zal het misschien ook nooit meer worden. Hier vanavond slapen bij een vriend in Amsterdam, anders moet ik morgenvroeg dat hele end afleggen (ben toch meer een nachtmens dan ochtendmens). Nieuwsgierig vraagje: Heeft iemand van jullie van dat zalfachtige afscheiding? Het is erg wit dik en een beetje plakkerig, het riekt niet. Ik heb dat namelijk nu en nog best veel ook... Zit overigens nu ong 4 dagen voor nod gok ik.. Het is geen schimmel ofzo, want die heb ik afgelopen maand al gehad , en het doet geen pijn.
Princessa heb jij ook al dat je soms direct na het plassen weer moet plassen? Ik had dat heel erg rond die tijd, en dan kon het spontaan weg gaan, en dan ineens daar weer wel heel erg. Ik dacht dat mijn framboosje daar toen de schuld van was.
Hmm, wat jammer zeg. Misschien dat je nog even op de site van het Fiom kan kijken? Wie weet kan je er nog iets mee.. En wat betreft je ouders; erg moeilijk. Er is waarschijnlijk teveel gebeurd en teveel gezegd. Desondanks hoop ik natuurlijk voor jullie dat het uiteindelijk "goedkomt". Heb er volgens mij even overheen gelezen wat je morgen ging doen? En die afscheiding heb ik wel eens gehad.. maar linkte het eigenlijk nergens aan en ging vanzelf weer weg. Is er een kans dat je zwanger kan zijn dan? Ja! Dit heb ik ook sinds gister. Heel erg zelfs.. echt na een paar minuten heb ik alweer het gevoel dat ik moet plassen.
Lieve meiden bedankt voor jullie leuke reacties!! Ik zal ook nog even op wat berichtjes reageren.. Tallie: gefeliciteerd met je nieuwe baan! kvns: wat een naar bericht!! heel veel sterkte voor jou en VL! Prinsessa: Thnx voor het aanpassen op de lijst! ik heb 25 maart nog een kleine controle bij de VK ivm mn bloedruk enzo .. ahh haha dus tis nu een klein framboosje.. wat schattig Lovare Dat vaker plassen heb ik nu wel last van.. dat komt nu door de grotere volume aan bloed wat door je lichaam stroomt.. je nieren gaan hierdoor meer urine produceren.. soms wel erg vervelend haha