Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha, ondeugend Framboosje :p. De komende paar weken zal je daar nog wel last van hebben. Zolang je maar 1 keer in het uur gaat plassen komt het goed :p

Er is nog een kans dat ik zwanger kan zijn, maar die is klein.
    Ik heb een oepsje gehad met mijn ex, en toen ik afgelopen woensdag en donderdag steekjes had in mijn onderbuik bedacht ik me om terug te rekenen. 17 feb laatste ongi, 3/4mrt eisprong... De keer dat hij bij mij was was 3 mrt... Maar omdat het maar 1 keer was hecht ik er niet veel waarde aan. Alleen deze afscheiding heb ik nooit gehad.
    Voor de rest geen symptomen.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik bedoel niet continu. Het is gewoon ineens en het kan 5 minuten later net zo hard weer wegtrekken.

3. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Oke ik heb het ook niet continu hoor.. ligt er ook een beetje aan hoeveel ik drink.. maar het is dus wel een symtoom wat hierdoor kan komen ;)

4. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ben benieuwd hoe je buikje eruit ziet meid! Lijkt me zo onwerkelijk.

Ik hoop het ook hihi.

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    En goddank dat ik vanaaf ergens anders slaap want mijn huis is een iglo. Vanmorgen lag de stroom er uit, en de kachel deed het toen ook niet en nu doet hij het nog niet lang dus erg warm is het niet...

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Jeetje dan is het idd niet erg warm! Gelukkig vanavond dus in een warm huis meid.

7. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik ga het erbij zetten :D

En haha gek idee hé? Groeit ook echt onwijs snel! Hoe is het eigenlijk met jouw buikje? Zie je al iets? Wil je geen buikfoto's bijhouden?

Haha, vind het vooral vervelend dat als ik net ben geweest ik wéér naar de wc moet haha. Zat er gister gewoon even een tijdje en steeds weer een paar druppeltjes.. klinkt trouwens een beetje als een blaasontsteking als ik het zo lees, maar dat heb ik wel vaker gehad en dat was altijd zeer pijnlijk en nu voel ik niks.

Oei, er is dus een kansje! Wat zegt je gevoel er verder over? Hoe sta je erin?

Is ook echt een raar idee dat er iets in je buik zit met een eigen hartje... een leventje in je buik ;) die met de dag groeit en zich ontwikkelt. Het blijft magisch hoor!

Hoe is het met jou?

Brrrr.. Alhoewel, de kachel staat hier ook op 15 graden :) Maar lig nu lekker in mijn huispak onder een warm dekentje op de bank!

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha, Ik heb me gewikkeld in een fleeceplaid.

Wat ik hoop is wat anders dan dat ik verwacht. Ik weet het om eerlijk te zijn niet, ik hoop het van wel. De dag was er wel naar, maar heb ik dat geluk ook met 1 keer seks?
    De vorige keer dat ik zwanger was had ik nul symptomen tot 10 weken, dus daar hoef ik ook niet vanuit te gaan.
    Het enige is dus die nieuwe vorm van witte vloed en die krampjes van afgelopen week. Maar dat zegt allemaal niks bijzonders.
    Ik heb voor mezelf gependeld. Die gaf aan ja, en een jongen. Vannacht droomde ik over een positieve test...
    Kortom, ik zit me gek te maken om iets wat haast niet kan...

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier ook lekkere warme kleren aan hoor. Vind het maar bar koud en het blijft hier maar sneeuwen.

Hier gaat het verder wel goed. Af en toe wat moe nog maar hopelijk gaat dat straks beter. Afgelopen nacht weer vaak wakker geweest, had ik vorige ronde ook na mijn ei. Vind dat niet zo fijn wil gewoon door kunnen slapen.
    Vandaag te horen gekregen dat ik per 1 mei minder mag gaan werken, heerlijk!! Ben ik wel blij mee ook echt aan toe nu. Vind het nu icm de schildklier problemen af en toe wat te veel om 24 uur p/w te werken. Hopelijk gaat het straks beter.

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Wat een mooie echo foto.
    Ik wil nu ook.(jaloers)

Zoef weer verder naar haar werk.

11. Prinsessa

Hm.. het kan natuurlijk wel ;) Hier ook maar 1x sex gehad beide keren dat ik zwanger raakte. Het blijft even spannend.. hoop voor jou dat de uitkomst mag zijn wat je graag wil!

Hier gelukkig geen sneeuw.. :$ Vreselijk zeg!

En, vervelend is dat als je niet goed doorslaapt. Hoop dat je vannacht als een roosje mag slapen hoor hihi. watt fijn zeg, hoeveel ga je nu werken?

12. Prinsessa

Hm meiden, ik twijfel een beetje. Wil sowieso graag een vroege geslachtbepaling laten doen en dan het liefst bij drs. Papa aangezien ik daar hele goede dingen over lees. Ik wil graag met 15 weken een pretecho zodat we weten of we een mini prinsesje of prinsje ;) verwachten.

Nu ben ik alvast wat gaan kijken op de site en zie dat sowieso de hele maand april al vol is, erg druk dus. Met hoeveel weken zwanger zouden jullie de afspraak voor een vroege echo met een zwangerschapsduur van +/- 15 weken maken? Ik vind het zo vroeg om nu al een afspraak te maken.. Maar ben bang dat er anders geen plek meer is.

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    hoi allemaal!!

Hopelijk blijft je ei plakken WidM!

@Lovare, dat is een spannende tijd nu. 1x zou genoeg kunnen zijn. Waar hoop je zelf op?

@princessa, je hebt z'n mooie vroege echo gehad! Ik zou gewoon bellen en een afspraak maken!!

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    #mellebel soooo cute die echo.
    Goed te horen dat alles er goed uitzag :D
    Geniet lekker van je roze wolk.

#wonder duimpjes draaien voor je dat je eitje blijft plakken :)

#hier geen buikpijn meer gehad.
    Geen endo klachten tot nu toe dus ik ben heel blij hoop dat het deze ongie wegblijft gebeurt echt zelden :D

Bedankt voor de lieve berichtjes doet me goed na zo een rot dag!

knuff

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Zooo leuk ben ook benieuwd wat het word hihi.
    Ik zou gewoon alvast een afspraak maken anders is het dalijk vol aangezien het druk daar is.

Ik zou denk vanaf 16 weken ongeveer willen :)

Xxx

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Princessa ik ga 20 uur werken. Idd hopen dat ik vannacht mag doorslapen.
    Ik zou gewoon een afspraak voor de echo. Afzeggen kan altijd.

Knvs dankje wel. Wij hopen dat ook.

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ lilly, natuurlijk hoop ik dat het raak is! Scheelt mij weer wachten ;). Wat mijn ex er dan mee doet met de info is zijn probleem. Ik denk alleen dat hij alles behalve blij zou zijn...

@ princessa, wat je zei geeft me wel een goed gevoel. De tijd zal het moeten leren.
    Voor die echo moet je echt wel vroeg een afspraak maken, anders heb je er straks pas 1 met 20 weken bij die praktijk ;). Doe het gewoon. Met jou komt het wel goed. De tijd vliegt voorbij hoor.

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @lovare, verwachtte dat antwoord inderdaad. Dan ga ik vanaf nu duimen voor je draaien meid.

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dankje Lilly :)

20. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Prinsessa: ik merk nu wel dat mn broeken iets vervelender gaan zitten.. maar zie nog niet super veel verschil.. ik houd wel buikfoto's bij hoor.. maar dan voor onszelf;)
    Wat betreft die echo.. gewoon doen! :) Jij zal je daar prettig bij voelen dus waarom niet??

Lovare: Oke spannend dus! hoop dan dat het raak voor je is!;)

kvns: Dankje wel:D
    Littlewonder: ook bedankt!:) en heb je nog lang moeten werken vanavond??

Ik wens jullie een goede nachtrust! ik ga alvast mn warme bedje in

Deel Deze Pagina