Dank u majtje heb daar lijk nog nooit van gehoord ik ga dat direct eens proberen de nieuwsgierigheid speelt weer baas hoor haha
Morning! Vruchtbaar dorp hier, 3 mensen in mijn directe omgeving zwanger! Ik wil ooooook hihihi.... En t sneeuwt hier hard, bah Fijne dag allemaal! X
Hier geen sneeuw te bekennen Tallie misschien ben jij de volgende in het dorpje op de lijst Hier een relax dagje
Goedemorgen! Hier ook sneeuw! Bah bah! Net even de deur uit geweest voor bloed prikken, heb het gelijk koud! Ik dacht dat de lente vandaag is begonnen?!? Tallie.. Dat is zeker een vruchtbaar dorp! Jij even geluk dat je daar in woont Hoop dat het snel raak mag zijn! Ik ga zo even boodschappen doen, taart maken in opdracht en vanmiddag de echo.. Ben benieuwd wat ze zullen zien! Fine dag allemaal
succes cupcake! watvoor taart ga je trouwens maken? Ik vanmiddag ook. Vrienden krijgen morgen de sleutel van hun nieuwe huis. Ga de bastognecreme proberen...
goeiemiddag allemaal. Heb jij sjans taillie wie weet is het ook zover voor jou! Dan kom ik een slogeren in jou dorp zodat ik ook heel vruchtbaar ben hihi. Hier regen regen en nog eens regen pfff Ik wil zon! spannened cupcake kverlang al om te weten hoe het is geweest! Wat een verwennerij voor uw vrienden. mmm taart. Hier lange dag gaan hebben. Tegen 12 uur moet ik op de vergadering van het werk zijn en dan gaan werken tot 21u30. Zal blij zijn als het morgen is, Ik ben dan een dagje thuis en er komt dan een vriendin af dat ik al heel lang niet meer gezien heb. Mijn poes heeft weer mijn bloemen kapot gedaan grrr. Ze attaqueert al mijn bloemen Kheb haar vastgegrepen en buiten gezet maar ondertussen liggen mijn handen en polsen opên van de krabbels dat ik gekregen heb. Zal weer pieken met de handontsmetting.
Meiden! Heb n streep op mn ovu test! Zal m uploaden... wie legt me uit wat het is? De bovenste is van gister, de onderste van nu! In t echt wel duidelijker maar dat weten jullie, scheelt denk ik 2 tinten. Maar goed, wie legt me nu uit wat dit precies betekend? Komt mn eisprong er aan of kan dat ook weer wegtrekken? Als mn cyclus deze maand 29 dagen is, klopt het wel! Iig geen 35 dagen net als volgende maand denk ik... X
hoi tallie, dat je streepje duidelijker wordt betekent inderdaad dat je hormoon opbouwt, maar volgens mij heb je nog geen knaller. Als je teststreepje vetter is dan je controlestreep zit je echt dicht bij je eisprong. Mijn advies is wel, gewoon starten met klussen om de dag!
Dus als er geen knaller komt, is er ook geen eisprong? Ik ga toch mn handtekening aanpassen omdat ik denk dat mn cyclus langer was vorige maand ivm mn keelontsteking... heb het berekend adhv 29 dagen en 35 en dit ligt meer in de lijn van 29... We will see... heb er een goed gevoel over (*wishfull thinking*) X
dat hoeft niet per se. Je kunt je échte piek ook missen als je één keer per dag test. In de bijsluiter staat: Indien de testlijn niet zichtbaar is of zeer lichtroze verschijnt, heeft het lichaam nog onvoldoende LH aangemaakt om te kunnen spreken van een LH piek of is de piek net geweest. De test kan als negatief worden geinterpreteerd. De LH piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags, dit is het beste moment van testen. Het kan zijn dat je piek heel kort is - korter dan 24 uur- waardoor deze tussen twee testmomenten invalt.
Hmmmm.... 12 red ik niet ivm drinken, kan echt niet zolang zonder haha. 10.30 werkt prima. Wat raden jullie aan? Vanavond nog n x of gewoon donderdag weer aan de klus Gister nog gedaan dus om de dag aanhouden? Oe wat wordt het spannend zo hahaha
ik teste gewoon 1 keer per dag, omdat ik het een dure hobby vind Je test is morgen vast donkerder! Ik zou gewoon om de dag aanhouden. Dan zit er een mooie voorraadje in en wordt dit donderdag weer ververst. Is ook beter voor kwaliteit...