@ xenia, die namen in de handtekening zijn pendelaars die voorspellen in welke maand je zwanger raakt. @tallie, sneeuw?! Wilt u niet vloeken @cupcake, daar volgt weer een kunstwerk hoor . Succes met je echo, ik ben benieuwd. Ik was vannacht even goed misselijk voor een uurtje, maar dat heb ik overleefd. Nu nog een beetje wiebelig. Mijn hcgtest bleef omowit... Dus weer verder gaan met wachten.. Ik word erg een beetje kriegelig van, maar geen bloed geeft moed
Ik moet zo bellen voor de urine-uitslag, maar ik denk dat het nu toch schoon is, want zonet was mijn urine weer helder... Erg maf Ik heb ook even mijn templijst bijgevoegd van de afgelopen 6 dagen. Momenteel kan ik niet op mijn onderbuik aan omdat die nog pijn doet van de movicol...
Ohhh, die is lekkerrr! Ik gewoon vanille deze keer.. Het wordt een badminton tas Ben ook benieuwd naar jouw taartje!
@tallie (en de rest), de uitslag van de kweek was negatief, dus toch geen blaasontsteking... Heerlijk al die onduidelijkheid. Nouja dan maar weer wachten..
Als ik klaar ben zal ik hem posten. Het wordt gewoon een ronde hoor Ben ook wel benieuwd naar de jouwe. @ lovare: wat balen zeg! Nog geen duidelijkheid!
Hallo dames, Ook ik meld me hier even... Sinds januari gestopt met de pil, vandaag helaas ongi . Wij hebben al een kleine meid van net 2 jaar, maar ik wil haar zo graag een brusje geven! Ze is nu al een echt moedertje! Ik ben me al helemaal aan het voorstellen hoe het zou zijn en de babykamer aan het inrichten (alleen wil mijn partner er niet zoveel over horen...) Hoop voor jullie dat het deze ronde raak is!
@suus&lilly, het feit dat ik geen blaasontsteking heb is niet erg. Maar het feit dat ik steeds zieker wordt en de dokter niet weet waarom vind ik wel vervelend. Ik zit nu aan de movicol en ik heb nog steeds die steekjes en dat zeurende gevoel in mijn onderbuik (terwijl mijn darmen weer normaal werken). Ik heb gisteravond wel gemerkt dat ik ook niet meer dan 1 zakje moet innemen, want mijn lichaam reageert er heel heftig op. @tess: leuk dat je gaat voor een tweede! waarom wil je man er nog niks van horen?
@Suus, ik heb mijn dieet niet verandert. en dat is het rare. Ik heb al sinds mijn 18e spastische darmen. Ik heb een aangeboren allergie voor melkeiwit en lactose, en een anafylaxy voor penicilline. Alles is voor de rest clean... Ik wacht het wel af. Het is gewoon raar. Of het zijn zwangerschapssymptomen... maarja zolang mijn test negatief blijft is ook dat onduidelijk
he iedereen Hier ook alweer een tijdje buikpijn klachten, vanmorgen ook urine weg gebracht en net gebeld voor de uitslag. Geen blaasontsteking, wel de vraag van de assistente of ik zwanger kan zijn... nou hopelijk wel !! want dat kan ook de klachten die ik heb veroorzaken zij ze. Dus lovare misschien is dit bij jou ook zo? Vanmorgen ook een testje gedaan, had toch in het potje geplast.. maar die was negatief. Kan nog te vroeg zijn natuurlijk. Bij mijn zoontje teste ik ook pas drie dagen na de nod licht en een week na nod pas met een knaller. Het kan dus nog alle kanten op... Nieuwe dames, welkom!
Dat zou leuk zijn Ikke... Maarja voorlopig zijn de testen nog negatief. Ik had het wel tegen mijn dokter gezegd hoor, maar ze neemt me uberhaupt niet serieus... Deze vervanger is een beetje eigenwijs... Die testresultaten van jou zijn ook bekend voor mij. Ik had een tweede mogelijkheid van de eisprong die 4 dagen later lag (toen had ik lichte krampjes), dus dan zou gisteren mijn nod zijn... Ik zie het allemaal wel. Zolang het nog niet aan de binnenkant van mijn arm geschreven staat