Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @princessa, leuk bed, maar die kraakt en piept wel als een gek... ;)

@jess: ik zou het niet weten, na een mk moet heel je cyclus weer op gang komen. Dus je kan weer dezelfde hebben als voorheen of nog een herstelcyclus. Je zou ovutesten kunnen gebruiken?

Hier nog steeds last van die misselijkheids aanvallen... Heel maf
    De duizelingen heb ik in ieder geval niet meer.

2. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovare dankje ja ik ga het ook met ovutesten proberen!! Mij benieuwen ik zal het je
    Laten weten... zit alleen nog te kijken welke ovutesten ik ga nemen

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je hebt sowieso hele goedkope ovutesten online, die alleen maar strips zijn. Die zijn maar iets van 1,25 p.s.

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ cupcake. Ja via internet heb ik ook al zitten kijken en daar heb ik er al 2 gevonden die ik zeer mooi vind. Je bent blij zeker dat je nu meer errond weet van de pcos en pap2 en al? Hoh wat leuk op weekend naar parijs geniet ervan!
    Princessa fijn dat je misselijkheid geminderd is. Hoh wat vervelend om steeds zo moe te zijn. Hopelijk loopt de verhuis op wieltjes! Ik vind dit wel een mooi bed princessa.
    Wat leuk voor je lilly met die knaltest. Wat leuk dat je zo’n fijne huisarts hebt ne dat hij veel info heeft het is wel belangrijk he
    Ikke hopelijk heb je een knaltest!
    Hmm wat is de luteale fase precies?
    Ik wil ook wel op de lijst J Ik ben 25 jaar tweede kindje tweede ronde NOD 24 maart!
    Dag jess welkom!
    Hoh wat spannend littlewonder 4 april de eerste echo
    Wat minder nieuws van je werk lovare hopelijk weet je snel meer nieuws en is het positief. Oei nog zo’n last van misselijkheid en weet je iets meer door wat het zou komen?
    Normaal moet ik vandaag mijn ongi krijgen maar tot nu toe nog niets :D Ik voel me helemaal niet zwanger ook geen symptomen ervan maar toch hopen we hier al hard! Als ik morgenvroeg nog niet ongi ben dan zal ik toch al eens proberen te testen!

5. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Vandaag gewerkt dus vandaag late reactie

Maar helaas maar weer 1 streep vanmorgen... Begrijp het niet zo goed, maar daarin tegen ook geen ongi dus ja nog maar afwachten... kan wel eens zijn dat ik vrijdag pas de innesteling heb gehad, toen had ik veel menstruatiekrampen en steken naar de linker lies toe dus ja dan zou ik vandaag nog niet genoeg hcg hebben gehad... aan de andere kant weet ik ook niet of mijn testen wel betrouwbaar zijn ik heb van die goedkope van 123zwangerschapstest of zou dat niet uitmaken?

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    zo spannend ikke! Normaal zou dit toch even betrouwbaar moeten zijn die 123zwtest? Maar ik ben er ook niet goed in thuis hoor. Van Noah had ik ook eerst een positieve test met een goedkope test en daarna heb ik dubbelgecheckt met een duurdere. Maar de 123zwtest ken ik niet ;) hopelijk heb je vlug een positieve zwtest!

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Daar ben ik weer.. Het was een super leuke maar vermoeiende dag in Parijs! Zo'n busreis doe ik in ieder geval NOOIT meer ;) hahaha
    We hebben zo'n beetje alle bezienswaardigheden wel gezien, met de metro en een goede planning kom je een heel in 1 dag! Maar na maar 3 uurtjes slaap van tevoren en vannacht half 5 in m'n bed ben ik nu aardig brak ;)

Voor Lily.. de foto van de taart:
    Bekijk bijlage 314338

Tallie.. succes op het wachtbankje!!

Majtje.. whahaha nou hoop dan op een mooi ijskonijntje voor je ;)

Lovare.. balen van je werk zeg!! Het zit je ook niet mee deze week! Hopelijk hoef jij er niet uit!!

Prinsessa.. bedankt voor het aanpassen van het lijstje! Gaaf bed zeg! Daar kun je zeker als een prinsesje in liggen ;)

Jess1990 welkom! vervelend van je MK.. hoop op een snelle en mooie zwangerschap!

KNVS.. hoop op duidelijkheid voor je meid!!

Xeniatje.. spannende dagen voor jou zeg!! Hoop op een dikke + test voor je morgen!!

Ikke.. jammer van je witte test :( hopelijk krijg je die alsnog!!

Fijne avond allemaal! Wat staat er bij jullie op het menu?
    Wij lekker simpel.. soep met een stokbroodje :D

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    amai zo'n mooie taart cupcake! wat ben jij creatief en handig zeg! Wij hebben hier pizza gegeten mmmmmmmmm... Ook lekker simpel :p

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @cupcake, wat ben je weer leuk creatief bezig geweest!
    Ja met zo weinig slaap kan ik me voorstellen dat je gebroken bent. Het metrostelsel van Parijs is echt heel fijn en via dat komt je inderdaad makkelijk op de plekken waar je moet zijn.
    Ik heb net rijst op met satesaus

10. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xeniatje ik ga voor je duimen meis!
    @cupcake 88 dat is zeker een vermoeiende dag! En ja ik hoop ook zo
    Snel mogelijk op een mooie en goede zwangerschap
    Van de week ovutesten kopen en dan maar weer knutselen met me
    Mannetje haha fijne avond@iedereen

11. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovare ja ik ga op de site van 123 kopen of op.sensitest

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@xeni de echo van 4 april is niet me eerste echo.

@cupcake wauw mooie taart.krijg er honger van.

@sensitest als iemand daar iets wil bestellen?ik heb nog een 10% kortingcode.pb maar voor interesse.
    Heb het toch niet meer nodig.

13. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlewonder23 ik ga op sensitest ovutesten kopen...
    Heb zo'n onregelmatige cyclus....als het mag zou ik graag je
    Kortingscode willen hebben .hoeveel weken ben jij nu?

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb goede ervaringen met zwanger en kids producten

15. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Moet je even een pb sturen naar mijn.
    In me banner staat hoeveel weken ik ben.

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    goedemorgen meiden.

Ik las iets over 123 testen.. Ik zou ze afraden de ovutesten vond ik geen knallers en zwtesten gaven 2x vals positief aan!

Cupcake wat ziet dat er lekker uit.

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Trouwens het is wel even wennen om het zonder de ovutesten te doen, Temp nog wel want anders weet ik echt niet wat m'n cyclus deze maand doet. Hij is nu laag zoals meestal voor m'n ei hoop dat die een paar dagen eerder komt :)

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Weer heerlijk aan het werk na een top weekend.
    Maar eerst even op jullie reageren, dan vertel ik wat meer :p

Knvs, hoop dat je blaasontsteking niet heeft doorgezet? Is echt n drama pffff

Jess1990, welkom!
    Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt, 3 strips gebruikt en meteen mn ei gevonden. had ze van Zwanger en Kids

Majtje, wat fijn dat je wat mobieler bent. En hoe simpel het ook lijkt, super dat je weer hebt kunnen fietsen!!

Ano, balen dat je vriend het huis niet aan kant heeft gehouden. Gelukkig heb ik het wat dat betreft getroffen. Ben je wel weer helemaal opgeknapt?

Xenia, succes met je trouwkaart, leuk hoor!
    Ik zie aan je banner dat je over tijd bent, heb je al getest?

Prinsessa, succes met de verhuizing meis... weet zeker dat alles goed komt. Je kan in ieder geval in je prinsessenbed zwanger liggen te zijn ;)

Mell... succes met de controle... laat je weten hoe het was?

Cupcake.. fijn dat je duidelijkheid hebt... mag je de komende 6 maanden wel blijven proberen of moet je wachten tot dat uitstrijkje? Weet niet zo goed hoe het allemaal werkt... sorry
    Je taart zag er prachtig uit! Hoe was Parijs verder?

Lilly, fijn dat je huisarts zo aardig is!

Ikke... en? Nog een testje gewaagd vandaag?

Lovare... duim voor je werk meis... erg spannend... snap dat het klote is...

Tnx allemaal voor de uitleg over mn NOD!
    Was best blij meteen mn ei te vinden :)
    Wachten duurt lang hihi.. mn vriend is overtuigd dat het raak is... hij zei van het weekend na de sex... ik heb je vorige vrijdag al zwanger gemaakt, zo'n gevoel heb ik... nou hoop het van harte ;)

Verder heerlijk weekend gehad. Voetbal van vl, gewonnen, heerlijk sfeertje na de wedstrijd. Mocht dit mn laatste alcohol zijn voor dit jaar dan was het in ieder geval erg gezellig ;) S avond lekker gegourmet met zn twee en filmpje gekeken.
    Zondag was mn voetbal afgelast dus zijn we verder gegaan op zolder... super veel geadan dus denken volgend weekend af te kunnen ronden jeeeeeej...
    Savonds de restjes opgemaakt hihi...
    Kan niet wachten op volgende week vrijdag!!

Nou meiden, fijne dag verder!!

Kus

19. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tallie26 ik ga duimen voor je.....
    Welke had je dan dipstick.midstream of 1 van die andrre?

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dipsticks

Deel Deze Pagina