Gezellig dat je mee komt kletsen! Leuk 14 februari, hopelijk is het raak zou een mooi valentijns cadeautje zijn!!!
Ik sluit mij hier ook aan vooral omdat ik zie dat er hier ook meiden zitten van begin 20 Ik ben 23 en wij beginnen in juni mijn vriend is 25 jaar Wij zijn 6 jaar samen waarvan we 5,5 jaar samen wonen Ik vroeg mij af hoe ziet jullie situatie eruit werk,studie enz.?
Hallo, Ik praat hier ook graag mee. Ik ben 22, mijn vriend is 28 en we hebben al een zoontje van 15 maand. We willen rond augustus voor een tweede gaan als ik dan werk heb. Ben momenteel nog in opleiding.
Welkom!! Gezellig dat je hier komt mee kletsen. Laten we hopen dat ronde 9 jouw ronde is en dat je op 14 februari een mooi valentijnscadeautje mag hebben! Erg spannend! Gebruik jij ovulatietesten? Welkom hier! Inderdaad leuk om met meiden van dezelfde leeftijd te kletsen. Jullie wachten dus ook nog even, hoe komt dat zo als ik vragen mag? Wij wachten ook nog met beginnen. En, hier heb ik een eigen bedrijfje en mijn vriend heeft zijn studie net afgerond maar heeft besloten verder te willen studeren. Dat is in onze situatie gelukkig prima haalbaar. Hoe zit dat bij jou? Ook welkom Leuk dat je hier komt mee praten! En wat leuk dat jullie al een zoontje hebben. Een broertje of zusje voor jullie mannetje dus! Wat voor opleiding volg je nu? En wij willen ook rond augustus beginnen, nog even wachten dus..
Oh meiden, als ik jullie erbij mag zetten op het lijstje let me know Nog leuke plannen vandaag? Ik heb een eindelijk een iPad besteld haha, wordt dinsdag geleverd.. Denk dat ik daarna niet meer zonder wil
@ princessa: uiteraard mag je me op de lijst zetten. Had mijn gegevens ook al in mijn eerste berichtje geplaatst. Ik zie dat ik tot nu toe de oudste ben in dit groepje Vorige maand heb ik voor het eerst ovu-testen gebruikt, maar toch ongesteld geworden. Ook voor deze ronde weer testen besteld en heb vandaag net de tweede gedaan. Wilde eigenlijk via de natuurlijke weg zwanger worden, maar zoals hieronder te zien, varieert mijn cyclus nogal. Omdat ik het wachten wel een beetje zat ben en na mijn cyclus van 33 dagen helemaal geen idee meer had wanneer mijn eisprong zou zijn, ben ik toch maar begonnen... gebruiken jullie ook ovutesten? Ik heb al een tijdje een vast contract. Werk bij een bank en houd me bezig met de opleidingen van de medewerkers. Geef hier voornamelijk advies over en ga in gesprek met mensen over wat ze willen, maar ook moeten (vanuit de wet geregeld). Een IPad, wat leuk! Kun je altijd en overal ZP checken Hier geen plannen voor vandaag. Manlief is naar voetbalwedstrijd en ben dus home-alone.
Aan beide kanten zou het het 1e kleinkind zijn. Bij mijn vriend zijn er al wel n nichtje, neefje en nog n nichtjenop komst. En bij jou/jullie?
Haai ik wou ook graag mee kletsen in dit topic @princessa bedankt voor de uitnodiging Ik zal me even voorstellen ik ben 22jaar over 4 dagen 23 wij zn nu aan onze 2e ronde begonnen ben nu op het moment aan het ovutesten kan eerdaags mn eisprong krijgen dus hoop dat het snel raak mag wezen hihi En voor alle dames hoop dat 2013 een vruchtbaarjaar mag worden x
Hoi Suus, Ik heb 6 jaar in de jeugdhulpverlening gewerkt maar ben nu einds augustus gastouder in 2 gezinnen bij de gezinnen thuis. Mijn vriend werkt in het pc gebeuren. En jullie?
Mij mag je natuurlijk op het lijstje zetten Mijn situatie ziet er als volg uit: Mijn vriend is 25 en werkt nu 6 maanden bij een ict bedrijf kreeg meteen vast contract dus dat is super fijn verdiend 2100 bruto. Ik ben 23 jaar heb grafisch vormgeving gedaan op het mbo daarna een jaar door gestudeerd op de kunstacademie de opleiding docent beeldende kunst en vormgeving. ik bleek in dat jaar ADHD te hebben en ik heb dyslexie en die combie was voor mij te veel om de opleiding door te zetten. Nu ga ik binnenkort mijn eigen bedrijfje opzetten in het maken van wenskaarten, huisstijlen en geboortekaartjes. Ik heb via een stage bedrijf gewerkt voor paperclip en voor map publishing en daar heb ik een serie bedacht die een hoge nederlandse prijs heeft gewonnen. Mijn kaarten worden trouwens verkocht bij de bijenkorf,bruna,ako, intratuin en wat kleinere winkels. Ik hoop hiermee dus een beetje bij te kunnen verdienen daarnaast kan ik dan huismoeder worden wat ik erg fijn vind. Wij wonen in een 3 kamer appartament en hebben 3 katten. Wij willen graag 2 of 3 kinderen als de eerste er is willen een huisje gaan kopen als het inkomen van mijn vriend dat toelaat. Wat super leuk een ipad heel handig in de trein of onderweg.
Wat leuk de jeugdhulpverlening was ook een van de opleidingen die ik misschien wou volgen. gastouder is wel goed te combineren met je eigen kindje dan Mijn vriend werkt ook in de pc gebeuren Leuk dat we dezelfde interesses hebben op werk gebied
Ik ga je erop zetten! Haha, nog wel Misschien dat er meer dames zich toevoegen aan dit groepje! Welk merk ovulatietesten gebruik je? Ik heb hiervoor ook ovulatietesten gebruikt en vind het altijd erg fijn om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Het is allemaal een wonder hoe dat geregeld is van binnen en een beetje weten waar je aan toe bent is wel fijn! Op welke dag had je vorige maand een positieve test? Wat leuk! Werk je fulltime? Fijn trouwens dat je wat dat betreft geen zorgen hebt. Je hoort wel andere verhalen tegenwoordig.. Haha, denk dat het een fijne verslaving zal zijn ja! Lekker thuis een beetje rommelen kan ook heel fijn zijn op een saaie zondag.. En het is mij toch veel te koud om nu naar buiten te gaan. Sneeuwt het bij jullie ook? Ik ga je erop zetten! Wat leuk! Eerste kleinkind lijkt me voor de aanstaande opa's en oma's erg bijzonder. Ik heb een jonger zusje van 19 die nog lang niet aan kinderen moet denken haha en mijn vriend heeft ook een jonger broertje van 18 dus bij ons zal het ook het eerste kleinkind zijn van beide ouders Ja Gezellig dat je hier ook komt kletsen! Bijna jarig dus, leuk! Ga je nog wat doen met je verjaardag? Hopelijk vind je gauw je ei! Welke testen gebruik jij precies? Hoop dat het de laatste keer is dat je ze moet gebruiken Wat leuk zeg, gastouder. Hoeveel uur in de week werk je dan precies? Lijkt me ook fijn om bij de kinderen thuis te werken! Fijn dat je vriend een vast contract heeft! Is vooral in deze tijd zeldzaam volgens mij Jammer dat je de opleiding niet hebt kunnen afronden maar tegelijkertijd fijn dat je erachter bent gekomen dat je ADHD hebt, althans, het lijkt mij fijn dat je weet wat er aan de hand is. Slik je hier ook medicijnen voor of is dat niet nodig? En gaaf zeg! Heb je voorbeelden van jouw kaarten? Ben benieuwd geworden! Klinkt allemaal erg leuk Ook fijn dat jullie een appartementje hebben met een baby kamer to be haha. En ik ben inderdaad erg benieuwd! Heb jij er ook een?
Bekijk bijlage 300085 ♥ Proberen zwanger te raken - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari - Tallie26 (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 1 februari - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 14 februari ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: juni 2013 - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! ------------------------------------------------------------- Knvs90 als ik jou er ook bij mag zetten heb ik alleen even je NOD nodig
Ja dat mag wel alleen mn cyclus verscheelt soms 3 dagen maar ga van mn laatste cyclus uit dus dan is mn NOD 3 februarie Houden we die maar aan.. voor ons de 2e ronde. Xx
Ik zal het aanpassen! Zie trouwens in je handtekening dat je naar de gynaecoloog moet woensdag, hoe komt dat zo?
@prinsessa Op de dag zelf nog niet veel plannen(mis valt mn eisprong haha dus dan veel klussen haha) ik en mn vriend vieren volgende week zaterdag samen onze verjaardag want hij is 4 februarie jarig hoop zo dat ik hem een leuk kado mag geven Ik gebruik CB digitale tests deze maand voor het eerst ben zeer tevreden lekker makkelijk heb vorige maand van sensitest geprobeerd was ik wel tevreden over maar vind het moeilijk telkens die streepjes met elkaar vergelijken geeft voor mij eigelijk alleen maar stress haha en die cyclus ervoor die van kruidvat geprobeerd was opzich ook wel goed te doen hoor beter als die van sensitest naar mn mening. Heb met kv ovutest op dag 16 lhpiek gespot (cyc 29 dagen) sensitest dipstick op dag 13 lhpiek (cyc 26 dagen) cb digitaal nog geen lh piek gevonden zit nu op dag 14 dus hij kan nog komen alleen heb dan wel een langere cyclus dan die hiervoor! Alleen kan het ook zo zn dat als je je lh piek heb gevonden ook gelijk je eisprong hebt? want telkens na de lh piek 14dagen erna ongie of snap ik het nou niet meer hahaha