Even heel snel een reactie na een lange tijd van afwezigheid: Ik zie 'm tallie !!! Clearblue digitaal zou nu ook zeker weten positief moeten zijn met zo'n streepje! Wanneer wil je die proberen? En Knvs had een test van 123zwangerschapstest!
Idd kruidvat 2 voor 5. Morgen of donderdag nog een en als die ook positief is gooi ik er een clearblue digital tegenaan Denk morgen haha... had Mike laten kijken en die zag m ook! Durft alleen pas blij te zijn als de beeb er is haha. Zooooo gek dit haha
Jeetje meid, jij hebt geduld haha ik had gelijk een Clearblue gedaan vandaag knap hoor! Mooi streepje hoor, ik denk dat dat wel goed zit!
Ik zou gewoon testen met cb digitaal tallie. Even twee uur niet drinken en dan komt het helemaal goed!
Haha ben aan het terug lezen en reageer net op je bericht van de steekjes in de buik, bij jou betekend het dus inderdaad ook iets positiefs! Gefeliciteerd! Bij mij begonnen de streepjes ook zo ligt en werden ze steeds donkerder dus dat komt wel goed! ( leuk he stiekem eerder testen.. )
Dat kan zeker weten! Ik zou een aantal uurtjes niks drinken waardoor je urine geconcentreerd raakt (eigenlijk hetzelfde principe als ochtendurine, waarbij je een geruime tijd niet drinkt) en dan moet het HCG hormoon sowieso zichtbaar zijn op een test met zo'n duidelijk tweede streepje ! Clearblue met weken indicator is erg gevoelig.. Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-108.html#post14802145 Onderaan de pagina een KV test met een lichter streepje als de jouwe en zij testte al positief met Clearblue.
Ik heb nu echt het gevoel alsof ik de enige niet zwangere ben.... Ik temperatuur nog steeds en zo zie ik ook nog steeds dat is verschrikkelijke koorts heb... Waarom wil mijn ziek zijn niet stoppen... Ik zit zo te twijfelen om vandaag wel of niet aan het werk te gaan. Ik voel me k u t, maar ik wil niet nog een waardeloze dag thuis..
Tallie.... Gefeliciteeerd meid! Super zeg! Nog 40 min voor kv opengaat SuusD succes met je echo straks! Wel even de foto showen he? Ik ben weer terug van een heeerlijk weekendje met m'n mannetje! Gisteravond nog gezellig bij mn ouders gegourmet om het af te sluiten. Nu nog lekker 2 dagen vrij.. Zo eerst even naar de kapper.
TALLLIE IK ZIE HEM HOOR YEAAAH Gefeliciteerd! SUUS veel plezier LOVARE beterdchap meiss xx Hier alles goed voel me prima op het wachtbankje mn nod valt denk ik iets eerder ongeveer een dag! Verder geen symptomen als anders en ga deze keer echt niet testen Ben vandaag vrij dus ga even verder zoeken naar vakanties we willen naar kroatie of Tunesië midden juni Oja tallie heb je nog bikinis? In de maat s? Ben laatste tijd weinig online wil me niet meer zo vastpinnen op het zwanger worden en er komen steeds meer zwangere bij en kan helaas daarover niet mee praten. Begrijp me niet verkeerd gun het iedereen