Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    En GEFELICITEERD met je verjaardag knvs90! :D

2. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Wij zouden er wel 2 willen.. ;)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Op dit moment willen mijn man en ik allebei 2 kinderen.
    Het mooiste zal zijn een jongen en een meisje, maar daar kun je niet voor kiezen! Alles zal welkom zijn en misschien denken we over het aantal wel anders na de eerste zwangerschap... ;)

4. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Prinsessa, ik heb de oplossing. Het spel ruzzle is van naam veranderd, in rumble!
    Ik doe ook veel in bad kijken haha, heerlijk.

Verder allemaal een fijne dag, ik ga vandaag lekker met de baby van 3mndn van mn vriendin knuffelen:)

Jullie nog plannen?

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ahwww wat super leuk heel veel knuffel plezier met de baby:)
    Ik ben in de toekomstige babykamer behang aan het afhalen :cool: echt een rot klus maar ik weet waarvoor ik het doe :)

6. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is al vlot haha... maar als onze zolder klaar is gaan we vast de kamer al neutraliseren haha... succes ermee ;)

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hoe bedoel je zolder klaar is ben je lekker aan het verbouwen?
    Ik zie het mij niet doen behang afhalen als ik eenmaal zwanger ben hahaha

8. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hi meiden! Mijn ovulatietestjes zijn binnen maar nog lang niet positief helaas :p

Ga zo even bij lezen!

9. Prinsessa

Knvs - Beterschap meid! Hoe voel je je vandaag? En hmm lekker, je taart klinkt echt super ;)

Tallie - Thanks! Ga 'm zo gelijk even downloaden. Haha lekker badderend tv kijken is inderdaad heeeerlijk! Lekker wat drinken erbij, wat lekkers te eten...

En wat een leuk dagje voor jou! Veel plezier :)

Suus - Dat is inderdaad echt een rot klus! Veel succes vandaag haha. Hoe groot is het toekomstige babykamertje?

10. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hi ladies,

Het lijkt mij leuk om met jullie mee te kunnen/mogen kletsen over het proberen zwanger te raken en zwanger zijn! Heb al gezien dat jullie leeftijden verschillen tussen de 20 en 28 jaar, dus daar pas ik mooi bij. :D

Ik ben Ann, 25 jaar en ruim 8 jaar samen met mijn grote liefde. Bijna 3 weken geleden heb ik mijn laatste pil gehad, daarna mijn ontrekkingsbloeding (zo noemen ze dat toch?) gehad en nu is het wachten tot ik weer ongesteld wordt. Wanneer mijn cyclus regelmatig is, en hopelijk blijft ie dat gewoon, gaan VL en ik voor een kindje. Voor mijzelf houd ik april/mei aan, omdat ik wel verwacht dat mijn cyclus regelmatig blijft. Maar met Moeder Natuur weet je het natuurlijk maar nooit... :D

Het lijkt me heel gezellig om mee te kletsen met jullie!

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    De toekomsstige baby kamer is iets meer dan 10 m2

Hoe groot zijn jullie toekomstige baby kamers? :)

Tuurlijk mag je hier lekker mee komen kletsen Ann87

12. Prinsessa

Groot zat toch! Hier is het kamertje 11m2. Goede ruimte vind ik zelf!

Ik had het in het andere topic ook al gezegd maar leuke foto's joh :D Echt leuk om een gezicht te zien achter de naam haha.

13. Prinsessa

Bekijk bijlage 301221
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - Nmv (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 27 januari
    - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari
    - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari
    - Mellebel (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 31 januari
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 1 februari
    - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 februari
    - Littlewonder23 (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje (Mama van S.) NOD: 11 februari
    - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 14 februari
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: Nog onbekend na stoppen pil

♥ Nog niet begonnen met zwanger raken
    - Ann87 (25 jaar) Proberen vanaf: april/mei 2013
    - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: juni 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013

♥ Zwanger!

-
    -
    -

♥ Afspraken - Echo's & Controle
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Ann, je staat erbij :) De kleur blauw van de lijst is trouwens een soort paars op mijn iPad haha, terwijl 'ie op mijn laptop en telefoon wel blauw is! Bij jullie ook?

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hij is op mijn laptop gewoon blauw hoor! Op mijn tablet weet ik niet:p

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Welkon Ann87

Ik heb geen idee hoe groot het kamertje is, maarja voorlopig zou ik toch de kleine het liefst bij mij op de kamer willen! Lijkt me heerlijk, en handig natuurlijk met bv. Was ook echt nog niet aan het kamertje begonnen toen ik zwanger was haha

16. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Thanks voor de toevoeging op de lijst, meis!

De kleur blauw is op mijn laptop lichtblauw maar neigt naar lila-achtig. Dus ik snap je wel, haha!

@SuusD en Luffy: Thanks!

17. Prinsessa

Ja!! Leuk :D Welkom hier! Daar pas je inderdaad perfect tussen haha.

En, nogmaals ik duim alvast dat het over een paar maandjes raak is voor jullie :D Spannend!! Hoop dat je een stabiele cyclus hebt, dat maakt het een stuk makkelijker qua inschatten!

18. Prinsessa

Dat is ook heel fijn! Lekker dichtbij mama en papa ;) Wil je dan een wiegje op de kamer of een co-sleeper?

19. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Dankjewel lieverd!
    Ik ben echt heel benieuwd hoe mijn cyclus eruit komt te zien. We wachten het af... :)

Hoe moet ik trouwens mijn NOD bepalen? Dat is toch de dag waarop je ongesteld moet worden? Dat zou, als ik de pil nog zou slikken, op 8 februari moeten zijn. Nu is het dus nog maar de vraag of ik de 8e wel ongesteld word. Zo lang het er maar in de buurt ligt, vind ik het al prima, haha.

@Luffy: Kan me voorstellen dat je het prettig vindt dat je baby in de toekomst op jullie slaapkamer ligt. Lekker in de buurt, een fijn gevoel lijkt me!
    Net trouwens je topic gelezen over jullie Vlindertje... Wat ontzettend heftig... Heb er geen woorden voor, alleen een hele dikke knuffel!

20. Prinsessa

Inderdaad even afwachten, maar gewoon hopen dat 'ie lekker kort is! Want wanneer had je precies je ontrekkingsbloeding? 2 weken geleden? Ga ik even met je mee rekenen ;) haha

Deel Deze Pagina