Oeh ikke fijn om het hartje te kunnen zien!! Dames tip: bij onze vrienden van de action hebben ze nu ook zwangerschapstesten. 1.69 (als ik het goed zeg) voor 2 testen..dan kan je nog eens testen he heb net maar 3 doosjes gehaald..haha Gisteren streepje op ovutest savonds maar geen knaller..een vraag: lopen de hormonen na de piek netjes af of is het pats boem weg? Oftewel lopen de streepjes op, knaller, streepjes lopen af..of is het streepjes lopen op, knaller, niks..
Wow maj, dat is handig om te weten. Kga t zo eens kijken! Als het goed is moeten die hormonen rustig afbouwen, maar wel sneller dan ze opbouwen
nou ik heb mijn eisprong gehad hoor. Streepje was minder zichtbaar dan gisteren. Maar goed dat ik gisteren geklust heb dan ..haha
Kheb net die actiontests gekocht. Als ik vandaag niet ongi wordt doe ik morgen een test. Dan ben ik precies een week overtijd... Ik acht de kans heel klein, misschien zelfs kleiner dan klein.
Ja ik lees er positieve ervaringen mee . Alleen dat je wel moet opletten met het indroogstreepje. Ik heb net toch al t testje gedaan.. Helaas omo-wit. Maar eigenlijk ook logisch. Nou zou ik het heel leuk vinden als mijn ongi eindelijk eens komt...
Ik werk bij de action ze zijn 1, 49 de zwangerschapstesten Wat jammer lovare.... je moet get ook morgenochtend doen Spannend ik haal ze altijd bij de kruidvat 2voor 5euro Ik ga duimen voor je majtje!!!
hey meiden. Ik ben er ook nog hoor Ben onwijs druk geweest en heb van het heerlijke weer genoten. Hoe is het met iedereen? Hier alles goed eigelijk niet heel veel te vertellen op het moment maar wilde wel even iets laten horen hihi. Xx
Hoi dames! Hoe is het hier?? Xeniatje, gewoon rustig doortesten, dat eitje komt wel.. Majtje, nu op het wachtbankje dus, owh wat duren die dagen lang!! Jess, jij ook! Maar bijna einde in zicht. Hoe voel je je? Wat zijn de kwaaltjes?? Knvs, fijn om van je te horen! Hoe is het met je? Hebben jullie inmiddels een leuke vakantie uitgezocht? Hier vandaag buikpijn, ik vermoed blaasontsteking. Zal morgen even een plasje inleveren. Schoonvader liet zaterdag even doorschemeren dat hij liever had dat ik stopte met paardrijden. In de zin van 'je moet wel wat voorzichtiger zijn hoor!' Verder drukdrukdruk. Vrijdag mijn eerste echo. Pfff wat duren die dagen lang. Net of ik ook op het wachtbankje zit!!
Hoii lilly Nouu mijn kwaaltjes zijn iets wat gevoeilige borsten, soms misselijk kleine steekjes in me onderbuik menstruatie gevoel maar.moet.pas.volgende week ongesteld worden maar dit gevoel had ik ook bij me vorige zwangerschap hihi ik wacht gewoon af En wat spannend vrijdag je eerste echo!! !
@ikke dat zou een prachtige geboorte datum zijn. @knvs hoe gaat het met jou meis ? @xenia en je eitje al gevonden? @action test is idd erg goedkoop.als ik nog bezig was met zwanger worden had ik het wel geweten @lilly we lief dat je schoonvader aan jou en je kindje denkt. Hoe was je urine uitslag? Spannend wacht in spanning af tot vrijdag. @hier toch een pret echo plannen met 16 weken.nu alleen op een bevestig sms wachten van me partner.
@knvs, fijn dat alles daar weer goed gaat @lilly, vervelend van je mogelijke blaasontsteking... Tja als je zwanger bent loop je er sowieso een groter risico mee. @jess, je houd ons echt in spanning heh @little, leuk een pretecho . Ik zwoor vanmorgen dat ik ongi zou worden. Had ene behoorlijk zeurend gevoel onder. Maar helaas "zucht" nog steeds geen duidelijkheid. Ik hoop dat ik t dan morgen wordt.
@ lovare ik hoop ook dat je ongi snel doorkomt. Van die onzekerheid en onduidelijk heid kan je zot worden he @little wonder hoh zo leuk een pretecho ik heb dat ook vn noah gedaan maar aan 30 weken ofzo Je kan dan toch wel duidelijk jou beebje zien op ene pretecho. @ lilly hoh wat vervelend die blaasontsteking ja amai zo alng moeten wachten voor een eerste echo (10 weken) pfff kzou ook ongeduldig zijn hoor Hier vanmorgen een ovu testje maar omo wit Vnamiddag had ik plots krampen in buik zoals ik moet ongi worden en had eenv oorgevoel van toch maar nog een test te doen en nu heb ik een licht streepje op de ovu test dus ik hoop dat de knaller vlug komt Vanmiddag genoten van het zonnetje en buiten gezeten met als gevolg: verbrand maar al bij al toch blij dat ik een kleurtje heb hihi alles beter dan wit
@lovare, wat vervelend dat je ongi zo lang op zich laat wachten! @little, wat leuk! Wanneer is je echo? Lijkt me zo gaaf.. @xenia, nog geen knaller? Pfff...volgens mij doet ie gewoon verstoppertje en straks.... Tadaaaaaa!! Hier vandaag HA gebeld voor uitslag. Konden wel ontstekingswaarde vinden maar nog niet echt blaasontsteking. Ze hebben het op kweek gezet, morgen mag ik weer bellen
Lilly wat lastig dat ze het niet helemaal zo kunnen vinden... Misschien nierbekken? Dat voelt als een blaasontsteking? Net even lekker een paar uurtjes buiten huis wezen rusten, dat was ook wel lekker. Een ijsje gekocht. Gewoon even geprobeerd mijn gedachten van alles af te halen. Oja ik heb een blaar op mijn duim, maar geen idee waar te van komt Echt vaag weer allemaal.
Ja heel lastig, hoop morgen op meer duidelijkheid! Heb je teveel zitten sms'en met die leuke jongen lovare?