Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Haha..... Wel betrapt dus ;)

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Maar dan was t niet alleen met de leuke jongen, maar uberhaupt met alle mensen die mij dagelijks teksten :p. Kmoet soms echt mijn telefoon verstoppen om wat stilte te krijgen :p

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Jess, al getest?

Balen van nog geen ongi lovare

Hoop op n snelle knaller xenia!

Morgen allebei echo lilly!
    Hoe laat jij?

Leuk little, pretecho!
    Wil ik ook hihi

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!

Fijn toch lovare, dat mensen aan je denken! Kan me wel voorstellen dat je soms even rust wil. Daarom zit er op de telefoon nogsteeds een aan/uit knop. Alhoewel die ook steeds moeilijker vindbaar wordt gemaakt!

Whoehoe tallie, eindelijk!!!
    Ik mag pas om 16:15. Manlief moet eerst werken tot half drie.
    Gaan vanavond schoonzus vertellen. Wilden we eigenlijk morgen, maar ze hebben morgen al iets anders....
    Mijn broer vertellen we morgen na echo. Hij is kok en ik heb afgesproken dat we komen eten :D hij moest eens weten!

Hoe laat mag jij?

Dames wat zijn de plannen vandaag??
    Hier zo naar bedrijfsarts en dan aan het werk. Wel jammer, gezien het mooie weer dat we krijgen!!

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Pff nog steeds niet ongi.. Wel al twee ochtenden misselijk. Waarschijnlijk van de irritatie/zenuwen wanneer ik t wel wordt.
    Ik hou nog steeds mijn temp bij. Ik had 4 dagen geleden voor tweede dagen een tempdompeling van 0,2 graden. Maar in middels zit mijn temp weer 0,1 graad boven mijn gemiddelde. Maar ik vind 36.4 niet echt hoog...

Voor de rest vanmorgen gerepeteerd voor wat stukken. Mn eerste keer in een band, echt wel lastig... En ik vond t best genant omdat ik de enige was die fouten maakt.
    Straks nog pianoles en gitaarles.

Tallie ja die uitknoppen zijn steeds lastiger te vinden. Gelukkig kan je ook een app uitzetten.

6. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tallie nee nog niett kan pas vanaf zateerdag op zijn vroegst!!
    Maar het ia heel moeilijk om me in te houden haha
    Meiden ik.reageer vanavoond op iedereen ik zit op me mobiel

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@lilly 11 mei om 19:00 hebben we een pret echo staan.
    Ik had ook verschijnselen van een blaasontsteking in het begin en me urine was schoon een de kweek ook.
    Kan me je zwangerschap te maken hebben omdat er nu beetje druk op komt te staan was er mijn verteld door de huisarts.
    Ik sukkel al vanff me 16 jaar al me blaasontstekingen.
    Bij twijfel gewoon urine inleveren zeiden ze.
    Vond het zo vreemd.

@vandaag Echo,spannend hoor dames!laten jullie weten hoe het was gegaan?

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Knap hoor dat je kan wachten Jess

Little wat vervelend. Met 11 weken had ik zelf erg last van mijn blaas... Dus ik hoop dat t geen ontsteking is

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik denk dat je niet goed hebt gelezen haha.
    Ik het begin van me zwangerschap ik heb nu nergens last van.

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik bedoelde lilly ;). Mijn geheugen staat op nonactief als ik ook andere dingen doe.

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ lovare hoh wat vervelend dat je nog niet ongi geworden bent. Aaah nog steeds in contact met die leuke jongen ... Doe zo verder ;)

oooh de echo's vandaag wat leuk laaat iets weten he:)

hoh vervelend die blaasontstekingen zeg no een geluk dat ik daar nooit last van heb :)

Vandaag ovu testje gedaan maar is terug vager dan gisteren. Hbe nogal het idee dat ik gisteren een eisprong heb. Had ongi krampen dan wat steken onder in mijn buik en vandaag van neits geen alst meer.Maar we zullen voor alle zekerheid klussen :)

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @xenia, je zit dus nu weer op het wachtbankje :). Spannend
    Ja nog steeds in contact, al loopt t niet vlot nu. Allebei heel druk. We zouden gisteren afspreken maar dat kwam er niet van :(.
    Ik snap die cyclus van mij niet meer: 4339e8 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Kan iemand hier wijs uit...

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Ja ik denk dat ik nog even wacht voor ik op het wachtbankje ga :) Ik heb net een test gedaan van clearblue en ik had een lachend gezichtje :) ik had gezegd dat ik maar om de 2 dagen ging klussen omdat dit het beste is maar achter die test denk ik dat ik toch maar vanavond ook ga klussen. Je weet maar nooit he :)
    @ lovare wat jammer dat het niet vlot zoals je wilt met die jongen. Maar mss wel goed dat het danz o traag gaat? Ik hoop dat jullie toch elkaar nog eens vlug zien :)
    Ik heb het eens bekeken en ik denk volgens mij dat je daar rond de 15de een eisprong heb gehad maar wat verder weet ik het niet ik heb daar neit veel verstand van hihi

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Die 37 graden die daarvoor zit was nog koorts van mijn zware verkoudheid. Dus ik denk dan eerder nog de 18e dag

15. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lo are jaar weet je hoe moeilijk heb net toch stiekem een test gedaan en lijkt net of er een streepje zit mar dan heeeeeeeeeeeel vaag of ik verbeeld het me dat er 2streepjes zitten haha ik ga nu pas zaterdagochtend weer testen want het moet eigelijk ook met je ochtendurine.... wat is je gemiddelde cyclus dan en wanneer ben je voor het laatst ongi geweest?

@xeniatje wat goed een lachend gezichtje ik zou dan ook gewoon vanavond nog x klussen had ik ook gedaan bijna 2weken terug bij mijn ei...

16. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben steeds wel duizelig en steekjes in me onderbiik en af en toe menstruatiekrampjes ben echt zpo benieuwd zaterdag

17. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    haha, extra spannend nu dus. Maar idd. Ik had deze maand helemaal niet getest tot ik 6 overtijd was... En die was negatief. maar dat is een actiontest in de middag.
    Mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen. En afgelopen maand was hij 32.
    De piek die je ziet is van de koorts, ik had ook de dagen ervoor niet gemeten omdat ik te ziek was en ik wist dat ik koorts had... Mijn laatste ongi was 21 maart.

19. jess1990

jess1990 Lid

24 mrt 2013
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikke na hij is echt heel vaag morgenpchtend doenik er toch npg een x 1 ik kan nie meer wachten....heel erg moet anders tot zaterdag wachten
    @lovare ik werk zelf bij de action maar ik heb toch de test gekocht van kruidvat
    2voor 5 .... ik hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt
    Mijn gemiddelde cyclus is 35dagen de laatste x was 38 dagen en dat was de 1e xna mijn mk

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #4380 Lovare, 25 apr 2013
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
    Ja als ik t tegen morgenochtend nog niet ben, dan doe ik wel een nieuwe test. Eerst die action opmaken. Mocht het dan nog negatief zijn wacht ik weer tot woensdag.

Deel Deze Pagina