Oke! Ik heb even cyclussen opgeschreven t/m dag 45 (je weet maar nooit zo'n eerste keer na het stoppen van de pil natuurlijk) Hier staat bij wanneer je in theorie je ei zou moeten verwachten en dus daaropvolgend wanneer je je NOD zou hebben. Dit kan natuurlijk schommelen omdat er uit wordt gegaan van een luteale fase (de periode vanaf je eisprong tot je NOD) van 14 dagen. De duur van de luteale fase verschilt echter per vrouw en kan zelfs per cyclus verschillen. Ik heb zelf bijvoorbeeld een luteale fase variërend van 11 tot 13 dagen. 28 daagse cyclus: ei op 25 januari, NOD op 8 februari 29 daagse cyclus: ei op 26 januari, NOD op 9 februari 30 daagse cyclus: ei op 27 januari, NOD op 10 februari 31 daagse cyclus: ei op 28 januari, NOD op 11 februari 32 daagse cyclus: ei op 29 januari, NOD op 12 februari 33 daagse cyclus: ei op 30 januari, NOD op 13 februari 34 daagse cyclus: ei op 31 januari, NOD op 14 februari 35 daagse cyclus: ei op 1 februari, NOD op 15 februari 36 daagse cyclus: ei op 2 februari, NOD op 16 februari 37 daagse cyclus: ei op 3 februari, NOD op 17 februari 38 daagse cyclus: ei op 4 februari, NOD op 18 februari 39 daagse cyclus: ei op 5 februari, NOD op 19 februari 40 daagse cyclus: ei op 6 februari, NOD op 20 februari 41 daagse cyclus: ei op 7 februari, NOD op 21 februari 42 daagse cyclus: ei op 8 februari, NOD op 22 februari 43 daagse cyclus: ei op 9 februari, NOD op 23 februari 44 daagse cyclus: ei op 10 februari, NOD op 24 februari 45 daagse cyclus: ei op 11 februari, NOD op 25 februari
Wow, bedankt! Lief dat je het voor mij uitgerekend hebt. Als mijn cyclus dus 'gewoon' 28 dagen duurt, heb ik vandaag mijn ei. Heb ik nu nog niks aan, maar toch. Weet nu ook gelijk wat luteale fase inhoudt, thanks.
Graag gedaan meis Inderdaad, dan zou je zo rond vandaag je ei hebben. Als je luteale fase korter is dan 14 dagen, dan is het dus zo dat je eitje wat later is maar je cyclus wel 28 dagen duurt
Ik doe ook mee . Ik ben 23 mijn man is 29. Ik ben nagelstyliste van beroep.. Deze maand begonnen met oefenen en helaas is het mislukt dus op naar de volgende haha. Groetjes D
@Anna87 maak jij ook al gebruik van ovulatie testen? Gaan jullie voor een eerste kindje? @prinsessa handig mijn ei is er dan de 31ste als cyclus 28dagen heeft Bij ons komt de kleine ook een half jaar/jaar op de kamer slapen naast mama Daarna gaat hij/zij de babykamer in Ik heb nu de helft van 1 muur achter de rug.... (krabben van behang)
Welkom friemeltje89!!!! Jeeeej nog iemand van 23 jaar!!! Ik ga hard duimen dat het de volgende keer raak is Gaan jullie ook voor een eerste kindje? Wat een leuk beroep doe je dit aan huis?
Pffff, morgen is m'n NOD.. Wel steeds menstruatiekrampen.. Gister had ik een heeeeeel klein beetje bloed (sorry ), dus ik had de hoop alweer laten varen.. Gek genoeg is het daar bij gebleven en heb vandaag tot nu niks gehad.. Hopen dat het zo blijft, dan ga ik maandag testen ^^
*even een korte zwaai* Ik hou jullie in de gaten en hoop dat jullie snel zwanger zijn/kunnen beginnen met zwanger worden lieve meiden
@ Ann/ friemeltje/ Pinokkio: welkom!! @ suusD wat een leuke foto kwam ik tegen! Had je wel anders voorgesteld. Haarkleur is die echt of uit potje? Staat je heel goed!! @princessa, al gewend aan je.Ipad? Blauwe is op iPhone babyblauw.. Hier is toekomstige babykamer 12m2. Wil eigenlijk wel gelijk wennen op eigen kamertje. Maar als dat niet lukt kan het altijd nog gezellig bij ons op de slaapkamer..
Een mooie grootte toch? Hier ook ongeveer.. Ik heb zelf ook altijd gezegd om te laten wennen op eigen kamer.. Maar misschien denk ik er tegen die tijd weer anders over We kunnen hier nog niks over de toekomstige babykamer zeggen.. Er heersen in beide families tweelingen.. En die hebben niet netjes elke keer een generatie overgeslagen.. Dus.......
Heellow meiden. Welkom nieuwe meiden Zie dat er aardig is gekletst hihi. Ik heb vandaag boodschappjes gedaan voor morgen. Krijg zo al de eerste visite en derest komt vanaf morgen ochtend dus zal morgen weinig op ZP zijn! @prinses: Voel me nog niet fitjes ben erg moe en last van mn darmen en VL vind me sacho hahaa Heb wel zware frustratie want heb mn piek nog steeds niet gevonden word niks wijzer van de ovu's dus schiet mij maar lek heb vanaf dag 9 getest terwijl voorheen die op dag 13 en 17 was?! Heb wel gevoelige borsten?! (meestal rond mn ei heb ik het idee) OF het ligt aan clearblue?? Word er gestreeesssst van grr! Ben ff heel mn cyclus kwijt op het moment??! Zo dat was ff beetje mn frustratie haha..
Stekte zeg pijn in darmen is nooit fijn hoop dat je piek snel gevonden word want hier sta je natuurlijk niet op te wachten
Oke, op die manier. Weer wat geleerd! Ik zal vele vragen op je af blijven vuren waarschijnlijk, want ik heb nog lang niet overal verstand van w.b. zwangerschap. Het is Ann, maar dat geeft niet. Ik maak geen gebruik van ovulatietesten. Is dat handig? Geen idee wat en hoe, daarmee. Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje. Bloemmmmm!!! Dat is lief! Nog eventjes en dan kun je je kleine prins in je armen houden! Hoe verloopt je zwangerschap nu je over de helft bent? Liefs!! @friemeltje: Welkom!!
Friemeltje - Gezellig! Welkom als je je NOD weet dan kan ik je op ons lijstje erbij zetten Suus - Altijd handig inderdaad! En jij hebt straks natuurlijk ook je ovulatietestjes dus dan weet je al helemaal waar je aan toe bent Ah goedzo, er is tenminste progressie haha Pinokkio - Spannend! Ik duim voor je dat het niet doorzet! Bloem - ♥♥♥ je bent een schat!! En jij nog lekker genieten van het kleine mannetje in je buik! Voordat jullie 'm over een aantal weken in de armen mogen sluiten! Lilly - Haha best wel gewend inmiddels! Erg handig en leuk ding is het. Hoe gaat het met jou? Leuke dag achter de rug? Knvs - Heel veel plezier dit weekend! En hoop dat je je morgen weer beter voelt hoor! Lekker vroeg naar bed vanavond? Kan me helemaal voorstellen dat je hier gek van wordt! Ik zou toch doortesten.. Misschien is je eitje gewoon iets later deze maand, heb ik ook wel eens gehad! En dit kan maar hoeft je cyclusduur niet te beïnvloeden, aangezien je luteale fase korter kan zijn dit keer
Haha... Ik ben iemand die namen altijd associeert met mensen. Had een klasgenootje Suzanne (suus bijnaam). Was erg bleek en blond...jij niet