@jess hoh wat jammer. Het is zo frusterend hé dat gevoel. Al klussen op de dagen dat we moeten de spermacel moet nog altijd zelf in ons eitje geraken konden we ze maar begleiden hihi wat een mooie echo alli al 2 dagen vooruitgezet leuk zeg. Blij dat je alle 2 een goede echo had! Gisteren de 30 ste verjaardag met mijn vriend gevierd! Eerst lekker bij mijn ouders gegeten, dan een cinematje (ironman in 3D best goed!) dan een saunatje en dan elkker italiaans gaan uiteten. Het was super leuk. We hebben dan nog naar een fuif geweest en was zo leuk we waren om 5 uur thuis en om 10 uur terug uit bed . mijn vriend nog steeds ziek van den drank hihi. Vandaag plots krampen in mijn onderbuik, zo'n ongikrampen maar ik moet nog niet ongesteld worden! Wat kan dit betekenen . En mijn rechterborst de tepel is zoooo gevoelig pfff. Zo mooi weer vandaag vlug nog een rozenboompje gepland en nu lekker hangen in de bank
hoihoi! hier de hele dag heerlijk in het zonnetje gezeten. Wat heerlijk! Klinkt als een gezellige avond xeniatje! Gefeliciteerd nog! Wat je klachten betekenen? Ik zou het niet weten. Hoop voor je dat het iets goeds betekent! lovare, leuke middag gehad?? klinkt gezellig cupcake! Heb je een goed band met je schoonouders?
Goedemorgen! Druk weekend gehad met dorpsfeesten en werken dus was eventjes online haha. Nu heb ik echt vakantie.... Balen Jess hadden zo gehoopt op iets anders! Iedereen een leuk weekend gehad? Vrijdag 17 mei 11.40 onze termijnecho... kan iemand m erbij zetten? Fijne dag Kus
Hey meiden. Kom weer even kijken en jeetje wat kletsen jullie veel Lil mooie echo zag hem voorbij komen wat gaat de tijd toch snel. Tallie jij ook je echo gehad zag ik LEUK ALLEMAAL Hier gaat het goed heerlijk een weekje vrij. We hebben trouwens besloten om voor een lastminute te gaan eind mei LIL. Verder nog in mn vruchtbare week aan mn temp te zien is mn eitje nog niet gesprongen maar ik en vriend hebben ons voor genomen om niet meer verplicht te klussen op deze dagen. Wij klussen als we zin hebben en we zien het wel <3 Hoop zo dat ronde 5 onze maand word en natuurlijk voor derest onder ons duim ik heeel hard mee Zal proberen om weer wat actiever mee te schrijven maar wilde het zwanger worden even van me afzetten. xxxx
Meiden had even een vraag. Ik heb vorige week highlights in me haar gedaan maar dat werd dus oranjig na afloop Nu heb ik er een asblondige kleur erover heen gedaan het meeste oranje is er nu wel uit maar heb dus besloten om lichter te gaan met me haar dus richting blond. Wat kan ik het beste doen? Ik d8 mischien zelf aan highlights en lowlights ( laat ik deze keer wel door een kapper doen hihi) Iemand anders tips? xx
Extra zilver shampoo kopen deze in je haar doen en dan. Zilver folie met de glimmende kant dicht vouwen als een soort mutsje over geheel je haar. En deze 20 min in laten trekken en uitspoelen. Worden de plukjes van zelf blond
vandaag veel alst van hooikoorts hier pfff en heb steeds een krop in mijn keel. Ik hoop dat dit tegen morgen weg is. Ook misselijkheid in vlagen maar dat komt waarschijnleijk door die krop in mijn keel. Mijn borst is nog altijd gevoelig maar neit pijnlijk. En die ongikrampen blijven opkomen in vlagen. Aami moet ik dat hebben tot en met mijn NOD. Morgen terug gaan werken. Zal goed doen kan dan even mijn gedachten verzetten in plaats van constant te denken over zwanger zijn en die krop in mijn keel
@cupcake hoe was het bij je schoonouders? @xenia proficiat! Wel vervelend van je kwaaltjes en je hooikoorts! @lilly, ja t zonnetje was echt heerlijk! Alleen dat briesje was best koud! Ik heb me goed vermaakt. De rest van de familie kwam ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Helaas was de spanboog wel snel over en ging iedereen weer vroeg weg . (zaten in een bos in Zeeland, geen idee hoe t daar heette) @tallie, leuk, je hebt weer wat om naartoe te leven! En een vakantie zou ook wel fijn zijn toch? @knvs, ik snap wat je bedoelt . Wat bedoel je met LIL? Lastminute reisje is altijd lekker.
@ lovare. Ja het is wel vervelend die hooikoortst hopelijk is het vlug verdwenen. Waarom proficiat voor mij? (even niet mee ) Hmmm mijn lichaam is weer aan het spelen met mijn geest. Ik hbe nu geen last meer van gevoelige borsten Nog een paar dagen tegen mijn NOD. Kbegin het spannend te vinden
goedemorgen! Allemaal weer bijgekomen van de kroningsdag? Wat een poppenkast zeg, maar ook wel weer leuk. Nog iets gescoord op de vrijmarkt? Ik was op tijd thuis gistermiddag. Denk 4 uur. Waren maandagavond even een 'borrel' wezen drinken en was half drie dat ik op bed lag. Was een beetje te korte nacht, aangezien de hond er om negen uur uit moest. Groetjes!!
Goedemorgen! Hier een rustige koninginnedag.... Nu lekker vakantie dus doe vandaag helemaal niks met dit zonnetje yeah Jullie nog plannen? Zijn er nog belangrijke data trouwens? Kus
Goedemiddag inmiddels Wij hebben ook een rustige koninginnedag gehad, ml heeft er niet zoveel mee.. Dus we hebben koffie gedronken bij schoonouders, samen naar de bios geweest (Oblivion, ECHTE aanrader!!!!) en bij m'n ouders gegeten.. Dus was best gezellig zo! Vandaag een spannende dag, word gebeld met de uitslag van m'n prolactinewaarde.. Ben zoo zenuwachtig! Want als hij niet goed is moet ik doorverwezen worden voor een mri enzo.. Dan kan ik het zwanger worden nog wel even vergeten, moet dat eerst opgelost zijn Maarja ik hoor het wel, kan er toch niks aan veranderen.
@tallie, ik weet niet waar de lijst inmiddels helemaal staat. Die is echt al lang niet bijgehouden volgens mij! cupcake wat spannend! Ik had het al gezegd, maar de duimen hier draaien overuren hoor! Hoop op een goede uitslag! Laat je het even weten?
Jeeeeeejjjj!!! Ik ben heeel blij en opgelucht!!! M'n prolactine waarde was goed dus ik krijg nu een kuurtje Primolut (opwekken menstruatie) en dan aan de Clomid! Eindelijk beginnen!!!