Wat fijn cupcake!!!! Whoehoe!! Kunnen jullie eindelijk voor het echie!! Hoe lang zou het moeten duren voor je ongi op gang komt?
De primolut kuur duurt 10 dagen en dan komt binnen na een paar dagen (2-4ongeveer) je menstruatie. Dan moet ik op cyclusdag 3-7 Clomid slikken en op cd10 komen voor een echo of de medicijnen z'n werk doen! Heb er gewoon zin in ondanks dat het niet de leukste manier is om zwanger te worden maarja bij ons helaas de enige optie..
Kan me voorstellen dat het misschien niet de leukste manier is, maar als het raak is ben je dat vast snel vergeten! Dus mei is jullie maand ik ga weer voor je duimen hoor!!
Hoi! Ook nieuw hier. Ben sinds 31 maart gestopt met de pil en wil heel graag zwanger worden in 2013! Hoop ontzettend dat het lukt. Ben nog niet ongesteld geworden na het stoppen. zit nu op 28 dagen dus ben enorm benieuwd! Ik gebruik een app voor de vruchtbare dagen maar dat heeft nog niet zo veel zin nu natuurlijk aangezien ik nog geen regelmatige cyclis heb maar het kan geen kwaad! Hoe werkt dat met vruchtbaarheidstesten? Hoe weet je wanneer je moet testen?
Welkom!! Leuk dat je mee komt kletsen! Heb je nog wat meer info voor ons? (hoe oud etc.) Ovulatietesten kan je het beste beginnen vanaf dag 11/12. Vooral omdat jij nog niet weet hoe je cyclus loopt.
Hallo ladies, Héhé daar ben ik weer! Moet zeggen: ik lees telkens mee maar heb weinig tijd om te reageren. Slecht eigenlijk! Gelukkig blijven jullie doorbeppen. Cupcake fijn dat alles goed zit! (of tenminste, dat het niet nog lastiger word om zwanger te worden). Xeniaatje Je lichaam kan mooie trucjes met je uithalen hé Lilly wat een schattige kleertjes! Nou mijn eierstokken rammelen hoor..haha Hoe is het met de zwangere dames? Rond (in wording) en gezond? En met de rammelaars? houden we nog een beetje hoop? Ik zal zo eens die lijst opsnorren en die updaten..Word ik wel chef lijst! Ik zit nu op het wachtbankje. Moet zo nog even mijn ticker aanpassen want die klopt niet. Ik zit, als ik mijn eisprong echt heb gevonden, nu op 8DPO. Dus 5 mei NOD. Maar omdat ik 6 mei toch naar de fertiliteitspoli mag ga ik niet testen. Weet niet wat ze daar allemaal gaan doen. Misschien alleen maar kletsen, maar dan is er zo getest hé! Verder gaat het allemaal goed. nog steeds 2x in de week fysio. Ben sinds vandaag 50 procent aan het werk. Moet zeggen het deed zeer vanmorgen, vooral na de gezellige dag gisteren. Wat een mooi weertje hé!
Ik ben 26 jaar en mijn vriend is bijna 28. We wonen nu sinds een jaar in ons eerste koophuis in Amsterdam. Ik werk sinds 4 jaar en ben er al wel een tijdje klaar voor. Mijn vriend moest nog wel aan het idee wennen. Hij doet een opleiding binnen politie en is over een jaartje of iets langer klaar. Eerst wilde hij geen kinderen krijgen tijdens zijn opleiding maar hij snapt wel dat dat qua thuis zijn helemaal niet zo veel uitmaakt en ik kon niet meer wachten! Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hoop niet te lang
♥ Proberen zwanger te raken - Xeniatje (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: - Majtje (24 jaar) derde ronde, eerste kindje NOD: 5 mei - Knvs90 (23 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD: - Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend MMM ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken -lovare ♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Nmv: 14 mei - 20 weken echo
het was even speuren en ik vond hem op pagina 412! maar goed: zou iedereen die er op staat cq. wil willen laten welke ronde ze zitten en wanneer de NOD is. Afspraken ook doorgeven. Kan ik het lijstje weer compleet maken! Lovare ik heb jou even bij nog niet bezig met zwanger raken gezet, goed?
Hoi chef Fijn weer van je te horen! Zo te lezen gaat het goed met je. Fijn! Hier 24 mei controle vk. Hopelijk gaan we het hartje dan horen. Hebben hem nu alleen nog maar gezien.
Hallo allemaal, Ik ben Lisa, 21 jaar en ik probeer zwanger te worden. Mijn bijna-man (nog 6weken) is 31 en we gaan nu onze 6e maand proberen in, want ik ben net vandaag ongesteld geworden..... Mag ik bij de club? Groetjes, Lisa
Nou Lilly, we lopen echt gelijk haha. Ik ook 24 mei echo! Wil je hem erbij zetten chef? Hihi Geweldige kleertjes trouwens! Dit is trouwens de foto die facebook ingelicht heeft over onze baby: en behoorlijk wat reacties haha, 195 likes en 125 reacties En dan heb ik het niet over mn gecrashte whatsapp en iedereen die ik savonds zag bij de dorpsfeesten haha Hoe gaat t verder met iedereen? Hier alles prima. Ben alleen zoooo moe, is eigenlijk gewoon heel bizar. Maar! Verder niks dus ik knijp in mijn handjes Kus
@ roosangel welkom aan boord ik hoop ook voor u dat het neit te lang zal duren voor eht prijs is @ majtje super dat je al 50% mag gaan werken.hopelijk gaat het zeer vlug weg! @ cupcake proficiat met de goede uitslag! op naar het echie! @ lilly waw super mooie koddige kleertjes! @ gaiamama welkom bij de club! en binnen 6 weken trouwen? proficiat! wij trouwen in augustus en ik zou het super vinden als ik dan al zwanger zou zijn @ taillie super mooie foto en orgineel kan geloven dat je veel re"actie gehad hebt op facebook en wat is een whatapps? @ majtje chef voor mij is het mijn derde ronde en NOD 7 mei dank u om het aan te passen Hier last van een opgeblazen buik (mijn werkbroek spannde wel. ofwel zo verdikt kan natuurlijk ook altijd. Mijn bloeddruk stond lager dan normaal (wss geen verschijnsel bij zwanger zijn ) 1 keer vandaag heel licht menstruatiekrampen. Maar mijn gevoelige borsten zijn helemaal verdwijnen. Laten we maar vlug 7 mei zijn hihi zal gaan slapen morgen naar de orthopedist met noah slaapwel en tot morgen
Goedemorgen meiden. Leuke foto tallie zeker een hoop leuke reacties gehad! Majtje mn nod is 12mei ronde 5! Als je die zou willen toevoegen aan het lijstje? Hier alles goed, waarschijnlijk mn ei al gehad alleen vandaag Weer flinke daling in mn temp 3dpo en veel slijm?! Zal wel niks zijn dus even afwachten Hoe is hèt met jullie? Liefsx
@roos: welkom! Spannend hoor @maj: ja is goed hoor . Kvind t al leuk dat ik dan toch opde lijst sta. @tallie: leuke foto! Dat is een leuke manier om men in te lichten Hihi, hier alleen last van mn borsten door t vele fietsen. Nu wachtende bij de tandarts door mn gaatje te laten vallen. Dit weekend is mn nieuwe nNOD na meer dan een maand. Nu hoop ik ook echt dat ik het wordt. Ik vind ineens 46 dagen toch best lang...
Hallo, al een hele tijd niet geweest en wel geprobeerd bij te lezen, wat gaan jullie snel. Hier weer wat rust in de tent. Komende week word het weer lekker heftig. Wij zijn alle 3 binnen 10 dagen jarig. Ik zag dat er een aantal niet veel geluk hebben met zwanger worden en de spreekwoordelijke medische molen in zijn gegaan. Maakt niet uit, daar is het voor denk ik dan. Als er dan uiteindelijk een lief mensje in je armen ligt.. dan maakt dat helemaal niet uit. Een vriendin van mij had het ook zo leuk gedaan, die kreeg de 3e dan, de oudste had met een post-it nr 1 op d'r hoofd staan, de jongste stond en had nr 2 op d'r shirt en m'n vriendin had dus op d'r buik een post-it met nr 3 er op. Vond het zó leuk! Lovare, probeer je nu wel zwanger te worden?