Heb even terug gelezen Cupcake wat fijn dat je kan gaan beginnen meid DUIMM!!! Lill wat schattig zeg die kleertjes <3 Lovare heb je dit al eens eerder gehad? Hoop dat het snel door komt. Xenia Spannend hoop posi nieuws 7 mei Alle aankomende testers duimen draaien Ano zozo heel veel taart dus hmmmmm haha wel leuk zoveel verjaardagen achtereen. xxx
@ano: Feest daar dus , maar dat is wel druk ja als je zo dicht op elkaar zit. Nee ik probeer niet zwanger te raken. Mijn cyclus is verdubbeld deze maand. Maar ik temperatuur deze maand om te achterhalen waarom het de afgelopen 2 maanden ook iets langer was. Toen bleek mijn eisprong 2 weken later. @knvs, heel vroeger (toen ik een jaar of 11 was) sloeg ik wel eens een maand over. Daarna is mijn cyclus nooit langer geweest dan 30 dagen. Dus dat ik nu een cyclus van 32, 34 en bijna 46 dagen heb is gewoon heel raar. Ik hoop zeker dat mijn ongi doorkomt... Maar mijn huid vertoont ook wat tekenen van hormoon inbalans (dat zei de dokter laatst), dus misschien is mijn lichaam nog van streek van die zware griepen..
@ ano hoh idd ene drukke periode te komen alle bijna jarig hmmm lekker veel taart! @ knvs 12 mei begint ook dichterbij te komen @ lovare ik kan goed geloven dat je 46 dagen heel lang vind ik vond mijn 42 dagen ook wle lang! en gaatje gedicht in de tand? Hopelijk is je cyclus vlug terug op peil. en zijnd e hormonen ook vlug terug in balans! hier vnacht echt niet goed geslapen. Normaal slaap ik op mijn buik en deze nacht ging dit maar neit mijn buik zat net in de weg terwijl ik niet echt een dikke buik heb vond het vreemd en dan nog moeten opstaan om te plassen. Vanmorgen na ons te wassen misselijk geworden en was dan mijn boodschappen aan het doen en kwam terug misselijk. nu is de misselijkheid voorbij. Straks met zoonlief naar de orthopedist kweet zonder wat hij gaat zeggen
@Tallie, origineel! Erg leuk die foto! @Majtje, naast die echo op 14 mei hebben we ook nog een afspraak staan op 21 mei bij de verloskundige (gewoon controle). Zou je die ook nog willen toevoegen? @Prinsessa, hoe was het vandaag? Je had toch een echo? @andere dames, het gaat me af en toe even te snel om alles bij te houden, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer!
Wat een leuke manier om het te vertellen tallie! Hopelijk snel ongi lovare, dit is ook niets. Xeniatje, hoe was het met je zoontje? Je hebt wel veel kwaaltjes hè Jeej, het is nu echt voorjaar!!!!! Hebben we nog plannen voor het weekend?
@ princessa ja idd jij had je echo? En hoe was het @ nvm en hoe gaat het met jou? @ lilly hier maar mottig weer regen vanacht en vanmorgen en door de dag donker geen zon Mijn plannen voor het weekend is werken de laatdienst dan nog maar wel met een supercollega zal weer fun worden ja idd heel wat symptomen maar ik durf nog niet teveel te hopen want mijn lichaam kan me goed voor de gek houden hij is daar de beste in. Daarstraks heel lciht ongikrampen gehad niet voor lang mijn hoop was direct sterk gedaald nu opgeblazen gevoel mijn darmen gaan tegenwerken en natuurlijk teveel gegeten ja de dokter zei dat zijn voeten teveel naar buiten zet en op zijn toppen van tenen steunt.
@xenia, ja dat hoop ik ook. Mijn tand voelt inmiddels goed (eigenlijk had ik daarvoor ook geen last van), en ik kan mn gezicht weer voelen, al is het wat beurs. Vervelend van je misselijkheid. Maar laten we hopen dat t een goed teken is . Ik snap dat je hopen snel daalt als je ongi krampen hebt, maarja dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook vollop gehad terwijl er wel een baby zat . Jammer dat je zonnige zuiden niet zo zonnig vanmorgen was. Al was dat het hier ook niet. Het is van 16.00 tot 18.30 wel volle zon geweest.. te kort eigenlijk. @lilly, ja ik hoop het ook! Ik ben zo blij ook dat het voorjaar is . Alhoewel het vannacht nog vroor... Borsten doen nog steeds pijn van t fietsen :S... Ik heb even nog gecheckt op mijn laatste menstruatie (21 maart). Zit nu op dag 43. Waarschijnlijk op dag 32 mijn eisprong gehad, dus op dag 46 (aankomende zondag) moet ik ongesteld worden. Ik ben zo blij dat ik deze ronde getemperatuurd heb, anders was ik echt in paniek naar de dokter toe gegaan .
Ben hier echt al veel te lang niet geweest! Maar wij hebben inderdaad vandaag de geslachtsbepaling gehad HET WAS ZO LEUK!!! Ik heb een leuk filmpje gemaakt die ik vanavond op FB plaatst met de uitkomst haha, als iemand het leuk vind om te zien stuur me dan even een privé berichtje, dan voeg ik je toe!
@majtje mijn nod is ongeveer 1juni mag over een week weer beginne met ovutesten Sorry dat ik even niets va me liet horen heb het erg druk met werk
#Prinsessa Ik moet je nog steeds toevoegen op fb dat zal ik gelijk morgen even doen Ben blij dat alles verder goed is! Liefs x
Hier het weekend niet zo heel veel plannen, als het mooi weer word de zon in haha. Het huis soppen de ramen mogen weer gedaan worden vind ik zon ramp. Lil was jij dat nou met die tip vorige keer?(ramen wassen) En anders alle tips welkom Ik ga me bedje in truste meiden x
Goedemorgen! Ben benieuwd princessa! Maar heb geen fb Knvs, afwasmiddel gebruiken ramen nat, afwasmiddelen puur op natte doek. Goed inwrijven en droogtrekken. Streeploos!! Succes!
@ jess geen probleem hoe gaat het anders. hopelijk vind je vlug jou eitje! @ knvs ik doe altijd eens cheutje azijn en dreft in mijn sop om de ramen te wassen. aftrekken en daarna met instanet erover droogwrijven. maar lilly jou tip ziet er ook superhandig uit zal dit toch ook wel eens proberen en veel minder werk dan het mijne hihi Vancht plots hevige krampen gehad in mijn onderbuik. Ongi zal wss doorbreken
Bedankt voor de tip meiden! Xenia hoop dat hèt niet doorzet meid duimm. Hier vanmiddag ook nog terug naar de tandarts sinds mn zenuwbehandeling heb ik last van mn kaak, kan moeilijk mn mond openen dan lijkt het op slot te slaan en een klakkend geluid als ik wat eet hmm. Wat zn de plannen voor hèt weekend? X
Ben nieuw op het forum en wij proberen ook zwanger te worden. Ik verloor vorige maand (9-4) wat oud bloed en op 12-4 werd ik pas echt ongesteld, weet nu niet goed wanneer mijn NOD is. Voel me wel anders dan anders, zere gespannen borsten, emotioneel, moe, slecht slapen, al een aantal dagen misselijk (soms 's morgens, soms 's avonds). Spannende weken dus!!