Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Majtje een hele dikke knuffel lieverd.

Hier IN SHOCK kan het even niet anders zeggen!
    Heb net het nieuws van mn vader gekregen dat zijn vrouw al 4 maanden in verwachting is en dat pas gisteren heeft gezegd tegen mijn vader!
    Vind het wel een beetje raar mijn vader heeft namelijk geen kinderwens meer want die is al over de 50 en wil gewoon van het leven genieten en ZIJ zelf is ook al 56.
    Dus begrijpen doe ik het niet echt.
    Hoorde van mijn vader pas nog dat de relatie niet zo goed ging en dat hij aan een scheiding dacht en nu DIT.

Weet gewoon niet of ik blij moet zijn of is dit raar?
    Ik weet dat hij het niet wilt en zij wel moeilijke situatie pff

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wow, dat is nog eens een shocking turn in je leven....
    Wist zij het al zo lang of niet? Vind het erg apart.
    En 56 is al best op leeftijd...

Maar als zij samen het kind willen kan je beter niet de boel op stelten zetten. Dat gun je niemand...
    Is het niet van haar een manier om samen te blijven? Of ben ik nu achterdochtig?

3. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    pfff knvs wat bizar! Denk dat jouw vader en zijn vrouw nog heeel veel te bespreken hebben. Snap helemaal dat je in shock bent!

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik zet ook niks op stelten maar mijn vader zegt ook we kunnen er nu niks meer aan veranderen.
    Hij is wel boos omdat ze het vanaf januari al verzwegen heeft!
    Vorige week was die bezig met de scheidingspapieren en hoe het verder afloopt is maar afwachten.
    Hij is er niet aan toe zoals die zelf zegt en hij voelt zich een oor aangenaait.
    Ook omdat zij al 2 zieke kinderen in polen heeft waar ze ook weinig naar omkijkt die hebben allebei een verstandelijke beperking.
    Dus maak me zeker ongerust nu omdat ze ook nog rookt en alcohol drinkt wat ik net heb gehoord!

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dat vind ik best serieus erg als ze al niet omkijkt naar de kinderen die ze heeft. En nog steeds rookt en alcohol drinkt.
    Ik vind dit echt verschrikkelijk voor jouw vader, in welke situatie hij gezet is. Ik snap best dat hij zich een oor aangenaaid voelt
    Ook voor jou vind ik het rot, want jij kan alleen maar toekijken...

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Pfff knvs!
    Eerste gedachte is: je maakt een geintje! Maar dan post je het niet.

Wat bizar! Snap dat je hiervan in shock bent. Wat is het leven ook oneerlijk hè.

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ben weer bijgekomen.
    Heb mijn vader opgevangen voor een paar dagen vind het zo sneu voor hem, probeer er voor hem te zijn!

Hier iets raars... Net onwijze buikpijn d8 aan mn darmen.
    Ging naar de wc en met afvegen zag ik wat bloed?
    Temperatuur is nog laag maar kan dit al mn ongie zijn? zit nu op dag27 zou wel erruug kort zijn en nog geen eisprong gevonden Hmmmm??

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@knvs jeetje ik zou zelf even in shock zitten.
    Vindt het erg voor je vader.
    Hij was zo ver om de scheiding voort te zetten en krijg je dat op je dak.
    En dan horen Dat ze het heeft verzwegen,en nog een rookt en drinkt.
    Valt me mond goed van open.
    Meschien stomme vraag is jou vader wel het vader van het kindje?
    Je weet maar nooit.

9. littlewonder23

Vreemd helaas geen idee.
    Zit denk niets anders op dan afwachten.
    Dikke knuffel

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hij heeft het uitgerekend gisteren samen met mij en volgens hem klopt het wel.
    Maar ze moeten idd samen goed praten. Het kindje komt en hoop dat daar alles goed mee is aangezien ze ook nog geen echo heeft gehad enz

11. littlewonder23

Oké gelukkig.
    Heeft ze geen echo gehad:(
    Heeft ze getest zo je vader het kon zien.
    Ik zou zeker een echo gaan eisen.
    Gaat het een beetje met je vader?
    Lief dat je hem opvangt

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ majtje hoh wat een vervelende dag voor jou. Ik zou ook 'groen 'komen als je bij de gyn zit en al die dikke buikjes ziet. wel goed van je dat je doorgebeten hebt om al op odnerzoek te gaan ik hoop dat je toch vlug zwanger geraakt en zoals de andere zeggen dat je het vlug ene plekje kan geven. Eenmaal je dit kan aanvaarden zal het ook wel gemakkelijker zijn voor u. een hele dikke knuf en geniet van je me-time!
    @ knvs omg wat een schokkende ontdekking! hoe kan je nu 4 maanden zwijgen tegen je man dat je zwanger bent en dan nog roken en drinken terwijl je zwanger bent? En zoals je zegt ze is ook al wat van leeftijd. Maar ook voor jou. je probeert zwanger te wordene nd an hoor je dat zij wel zwanger word? Hoe voel jij jou? Wel lief van je dat je erbent voor je vader en dat hij even mag bijwonen. het was echt wel getimed he juist scheidingspapieren aan het invullen en dan dat nieuws

hier nog steeds niet ongi maar wel al krampen gehad dus denk dat hij vlug zal komen

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Even een egobericht tussendoor, dag 48 en ik ben eindelijk ongesteld. Helaas dat het gelijk een dambreuk is en megapijn doet...

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    blij voor jou dat je eidnelijk ongesteld bent maar balen dat je zo'n pijn hebt neem maar vlug een paracetamol en rust goed! hopelijk ben je vlug beter!

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @knvs, dag 27 zou nog wel ook als je kijkt naar je dips en stijgen... Of het was een innestelin. Bij sommigen doet dat best pijn en komt er bloed

Kzit nu in de tram en stond net in het theater dus heb geen pijnstillers tot mijn beschikking

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja maar zo kort heb ik het nog nooit gehad erg vreemd maarja we w8 het wel af want normaal ook endo klachten en nu alleen een weeig gevoel en meer niet! Het is ook niet heel veel bloed dus hoop op goed nieuws en anders op naar ronde 6 :)

(EVEN OVER MN VADER)
    Ik heb een gesprek met haar gehad vanmiddag en ze heeft vrijdag een afspraak bij de gyn dus ben benieuwd.
    Bedankt voor jullie berichtjes xx

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik zal voor je duimen meis! En anders krijg je een extra dikke knuffel
    Ik ben benieuwd naar hoe haar afspraak gaat vrijdag... Volgens mij is dit voor een gyn ook niet alledaags...

18. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nope.. nog géén enkel teken!! Ik heb gewoon mijn normale broeken nog aan.. Vriendinnen van mij zeiden ook al dat het ongelooflijk was. Als je mij ziet dan zie je geen zwangere vrouw.. en zeker niet een van 15 weken.. bij de meeste zie je het na 5-6 weken.. maar goed bij de 1e gingen ze bij 8 maanden heel voorzichtig vragen of ik zwanger was.
    Tante was wat teleurgesteld dat ze gaan kaartje had gekregen, ze had me zien lopen en was dúidelijk al bevallen.. dat was 5 dagen voor haar geboorte.. ;).
    Om een beeld te geven.. ben 62 kg nu en 1.73m.

Vriendlief gaat even bij de supermarkt langs.. weet het dus nog niet.

Majtje; bah.. niks aan als het niet wil lukken.. :( Leef met je mee.. Ik heb even gezocht op pcos.. meid.. ik wil je echt heel veel sterkte toewensen en hoop dat alles wat je gaat doen goed aanslaat!

KNVS :$ WOW, dat is ook wat.. 56 jaar en niet zo'n sterk huwelijk en al 4 maanden gewoon! Als ik jou zo hoor is ze niet 100% of wel? Behoorlijk gestoord.

Lovare, fijn!! Jammer dat het zo'n pijn doet..

Hier dus 15 weken inmiddels en we gaan lekker.. geen buikje, maar er zit dus ook nog niks in de weg maar zou op zich wel leuk zijn om een bolletje te hebben.. aan de andere kant.. tjah...

Over werk.. ik wil héél graag nog wel iets doen, maar moet ik bij een gesprek ook zeggen goh, ik ben al wel bijna over de helft van mijn zwangerschap? Voelt een beetje als bedonderen als ik het niet zeg.. zeg ik het wel, kan ik het direct wel vergeten..

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Das wel een beetje jammer Ano ;). Bij mij kon je t de vorige keer ook niet zien, maarja 11 weken was nog heel wat minder dan 15.
    Maarja het voordeel is dat je geen striae krijgt?
    Heb je t al gevoeld of nog niet?

20. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nee, nog niet. Ik voelde het bij de eerste als een soort plopje in mijn buik. Net alsof plopte er een luchtbelletje snap ie?? :p
    Ik denk dat ik er nu wel meer op gefocused ben, maar ik weet ook niet meer goed in welke week dat was.

Ja, inderdaad, geen striae! Dat denk ik dan ook maar!

Deel Deze Pagina