ja het was best moeilijk ik had 3 ringen die ik graag zag dat ik uit moest kiezen de rest zag ik (gelukkig) niet graag. Mijn juwelen zijn vandaag ook gekozen. De uitnodigingen zullen normaal maandag of dinsdag een proefdruk van krijgen en de enveloppen krijgen en ik heb al een deel van de viering ontworpen dus ik vind dat we redelijk schuiven Ik wil ook graag achter mijn lingerie gaan maar ga toch nog even wachten. Als ik dan plots toch zwanger ben en mijn borsten groeien moet ik niet nog een setje kopen
Xenia wat fijn dat je een ring hebt . Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd. Jeetje wat een koudrotweer is het vandaag. Toch nog even na werk een wandeling gemaakt tot het ging regenen (toen snel terug gerend). Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Goeimorgen allemaal, Iedereen goed geslapen? @ Lovare nee heb geen foto van de ringen maar ik zal zeker een erop zetten als ik er een foto van heb Hier ook zijn slecht weer Vandaag eindelijk mijn ongi... Heb berekend en heb dus een luteale fase van 18 dagen. maar mijn cyclus is verkort van 42 dagen naar 37 dagen. hopelijk vermindert het deze cyclus ook terug weer Vandaag naar de babayborrel verlang al wat doen jullie vandaag?
Xenia ben benieuwd naar je ring Balen dat je ongi is doorgekomen! Hoop ook dat alles goed zal komen met de hondjes! Gelukkig geen gesnauw meer maar blijf er wel altijd bij om ze in de gaten te houden. Het heeft gewoon met rangorde te maken onder de hondjes. Hier verder alles goed.. Ik weet trouwens niet wie de lijst bijhoud maar als iemand mn NOD zou kunnen aanpassen? 5 juni
@ Xenia, heerlijk geslapen. Vanmorgen wakker gemaakt door gillende sirenes naar een brand hier dichtbij. Nu even bezig met wat liedjes uitschrijven. Ok, ik merk t wel wanneer je een foto hebt . Balen van je ongi! Nieuwe ronde nieuwe kansen Ik ga vanavond even naar mijn ouders (lekker uurtje fietsen). Ik heb een broodje in de vorm van een hartje voor mijn moeder. Heerlijk van de bakker/delicatessewinkel. En voor de rest heb ik zelfgebakken appelflappen als ze die lusten @Knvs: Nieuwe ronde nieuwe kansen . Hier ben ik benieuwd wanneer ik weer ongi wordt. Ik hoop dat (omdat ik nu weer gezond ben) de cyclus weer 28/29 dagen duurt. Dan zou ik 4 juni er weer aan moeten geloven. Ik zit wel te overwegen om deze maand al om een donatie te vragen van mijn donor, maaar... Ik weet dan niet precies of mijn eisprong echt op het normale moment gaat plaatsvinden ....
@ knvs ja ik verlang al om hem te hebben nu is momenteel nog in de maak en dan moeten we nog gaan passen en laten graveren en zou een zinnetje willen laten graveren maar weet nog neit wat ja idd nieuwe ronde nieuwe kansen maar in mijn vriendenkring beginnen er redelijk veel zwanger te worden en allemaal in een slag dus nijpt wel soms hoor al ben ik supergelukkig voor hen! @ lovare hoh wat vervelend om door zo'n hels lawaai wakker gemaakt te worden. Zo origineel idee van cadeau voor jou mama (nog altijd de neiging om u te typen ipv jou haha ) mijn ouders zijn op weekend dus moederdag is nog even uitgestelt al heb ik wel een sms gezonden ik hoop dat je cyclus terug normaal is. als je voor donatie gaat controleert de gyn. dan niet wanneer je jou eisprong hebt? hier net terug van een babyborrel was lekker gezellig en de baby is veel gegroeid amai zo groot al
Hallo! Ik ben nieuw hier ook ik hoop dit jaar zwanger te raken. Ben nu 25 en mijn man is 26. We zijn bijna 3 jaar getrouwd. Afgelopen februari met de pil gestopt. Eigenlijk direct elke maand een cyclus van 23 dagen. Elke keer als mijn menstruatie eraan kwam Had Ik de klachten die je ook bij een zwangerschap kan verwachten. Vooral de pijnlijke borsten/tepels. Nu ben ik 6 dagen over tijd. .. en helemaal geen klachten. .. geen zwanger gevoel en ook niet het gevoel dat de menstruatie eraan komt. 2 testen gedaan. Beide negatief. .. de enige klachten die ik heb gemerkt waren op 3 mei de bekende menstruatie klachten buikkrampen die doortrekken naar de rug. Ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden maar er kwam niks (was ook te vroeg geweest.) Maar zoals de klachten kwamen waren ze ook weer plots verdwenen. . Ik zat te denken aan de innesteling. ..? Op 7 mei moest ik ongesteld worden maar tot op heden nog niks. .. alleen op 8 mei heb ik heel iets roze bloed verloren. Toen dacht ik o mijn menstruatie is maar 1 dag later! Maar dat bloed stelde niks voor. 2 keer met afvegen wat op het papier en een druppel in mijn broekje... meer kwam er niet. 2 negatieve testen verder. .. en nog geen menstruatie op komst. .. wat kan je eigen lichaam rare dingen met je doen!
@xenia, moederdag is gewoon wanneer jij dat ervan maakt. Ik had me inderdaad ook een prettigere manier voorgesteld om op zondagmorgen wakker te worden. En neen, ik moet zelf mijn cyclus bijhouden met een zelf gewenste methode dus de eisprongstrips of temperaturen. En zelf vantevoren inschatten wanneer t ongeveer moet komen... En met afgelopen maand blijkt t niet zo makkelijk... @ikkuuh, ontpillen kan je lichaam wel behoorlijk in de war maken, dus misschien is het dat? Ik sluit de mogelijkheid niet uit, maar een cyclus in het begin is niet bij elke vrouw betrouwbaar... Maar er zijn dames bij ons die bewijzen dat je de eerste maanden gewoon zwanger kan worden. Zojuist bij mijn ouders een doos gevonden met mijn uitzetspullen. Ik was die doos al zo lang kwijt dat ik bijna dacht dat ik me de inhoud verbeeld had. Maar nu ben ik weer mn spullen rijker! Degelijke pannen, maatbekers, opbergpotten, appelparter en mijn engelbeeldjes. De engeltjes had ik ooit van een kennis gekregen.
@ little wonder dank je wel voor de duimpjes! En proficiat ik zie dat je terug een dochter kan verwachten! @ ikkuuh. welkom hier! hmmm lichaam kan grondig met je voeten spelen hoor ik ben ook altijd ene regelmatige cyclus gewend tot vorige maand dan had ik een cyclus van 42 en nu een cyclus van 37. ik hoop voor jou dat je hormoon nog niet genoeg gestegen is en dat je toch zwanger bent @ lovare altijd leuk als je spulletjes terug vind dat je niets meer van wist of dacht dat je kwijt was ook vervelend dat je alles zelf moet bijhouden qua je eisprong en een maal je jou eisprong hebt, oe gaat de donatie verder in zijn werk dan? (ben wel even nieuwsgierig ) hier veel last van krampen en obstipatie hhhmmppfff enneuh sorry voor de details maar mijn bloedverleis dat ik heb is zoooo donker het is bijna zwart ik heb dat nog nooit gehad wel donkerbruin in het begin en op het eidne van mijn ongi maar nu is het echt heeel donker. vandaag maar 4 uur moeten werken was toch wel eens leuk maar is maar eenmalig hihi
@nvm, jeetje wat gaat de tijd snel daar! Veel plezier morgenochtend! @xenia, aan de ene kant is het lastig om t zelf bij te houden. Aan de andere kant hoef ik niet telkens te laten controleren (dat kost mij meer tijd). Ik leg zelf contact met de donor om een afspraak te maken wanneer ik denk dat ik een eisprong heb, en ik mag dat 2 keer per cyclus doen (soort bonusbijdrage). Dan moet met een spuitje zijn zaad geinsemineerd worden.. Zo snel als mogelijk
@nvm, eigenlijk wil ik het heel graag al deze maand gaan proberen.. Ik weet dat alle testen van hem goed zitten dus in principe kan het gewoon. Maarja natuurlijk zit je altijd wel te twijfelen, gewoon even alles dubbel overdenken @xenia, ik heb eigenlijk geen idee wat dat donkere bloed kan betekenen. Ja het is oud bloed... maarja ik begin soms ook wel eens met oud bloed voor 2 dagen ipv vers bloed
Hoi meiden.. Heb nog niet alles bijgelezen, was even een paar dagen er tussenuit!! Zal even snel een update geven, en morgen als ik tijd heb even reageren op jullie. Ik heb gisteren m'n laatste primolut ingenomen, ook gister al wat bruinverlies.. Vandaag begint m'n ongi al een beetje te komen, dus super snel! Kan tot 7 dagen na Primolut.. Dus als het doorzet morgen bellen naar de gyn voor een follikelmeting op cd 10 en woensdag/donderdag beginnen met Clomid voor 5 dagen! Jeej, het begint eindelijk op te schieten! Nu ga ik snel douchen en naar bed!
@cupcake, dat klinkt goed dat klinkt als een vordering! Natuurlijk wil je niet ongi worden, maar je heb nu eindelijk een veel kortere cyclus
Nouw, nee hoor.. mijn vriend heeft ook eelt bovenop zijn voet, waar die rand zit van de klompen. Maar dochterlief loopt er ook op als een kikker hoor.. Is ook maar net wat je gewend bent, maar ik vind het niks. Ik heb in mijn ouderlijk huis ook nog van alles staan, maar ik wil eerst de slaapkamers klaar. Ja, je moet absoluut geen twijfels hebben, je ouders staan er nu wel achter, weten zij van je plannen of andere mensen? knvs90; Vind het toch wel eng dan met zo'n hond. Heropvoeden van een stafford is een hele klus, je moet héél stevig in je schoenen staan. Als je enige twijfels hebt, kun je beter stichting hulp en huisdier inschakelen, dan houd je hem thuis en zij tesen hoe hij is en zoeken dan een geschikt plekje. Ikku; welkom. Ben benieuwd, klinkt mij in de oren als zwanger, had hetzelfde als jou, alleen ik was 2 dagen over tijd en toen heel licht positief getest en paar dagen later dikke vette plus toen. NMV!!! WOOOEEEHHH spannend!! Ik kan ook niet wachten tot 12 juni!!! Gewoon binnen een maand. Ga stiekum de 24e vragen of de verloskundige het ook toevallig kan zien, ben zo benieuwd wat het is. Dan zeg ik het nog niet, maar wie weet kan ze het toevallig heel goed zien?? Ben ook benieuwd of de datum dan word verschoven, vorige keer bijna een week eerder. Ze was mini 42cm.. Hoe is het gegaan?? Little wonder oh leuk en alles is goed? Ben benieuwd wat wij krijgen, als het maar gezond is toch? Hoe weet je dit al zo snel? Update van mijn zwager.. hij is de laatste 24 uur met sprongen vooruit gegaan, gister aanspreekbaar en wel en nu is hij net om 11 uur richting de gewone afdeling gegaan, spannende dagen, maar alles komt dus goed!! Vreemd dat het ineens zo goed gaat, maar het zal dan wel..
Goed nieuws Ano! En bij ons zag alles er goed uit! Alleen was de kleine niet van plan om het gemakkelijk te maken, dus waren wat langer bezig. Op momenten dat je een deel niet zo goed kon zien, bleef hij/zij stil liggen en op de momenten dat het goed zichtbaar was, ging hij/zij snel draaien. (Lijkt nu al op papa, die wil ook nooit gefilmd of gefotografeerd worden... ) Maar uiteindelijk is alles gelukt en alles is goed!!