Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - Xeniatje (25 jaar) vierde ronde, tweede kindje NOD: 13 juni
    - Majtje (24 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD:
    - Knvs90 (23 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD:
    - Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD:
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: In afwachting afspraak gynaecoloog

♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
    - Ano123: 24 mei-Controle verloskundige / 12 juni- 20 weken echo

2. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    NMV; Oh dat is vervelend. Dat hij zelfs op pinkster moet werken. Hier is het trouwens ook wel eens onhandig hoor, hij is nu meestal wel altijd op tijd thuis, maar hij is ook een tijdje een aantal maanden dan is hij echt nooit op tijd thuis en onregematig, maar zolang hij het vol houd..
    Heb de lijst even aangepast met mijn afspraken.
    Cupcake, héérlijk!!
    Lilly156; Jup, hier ook regen.. nu even droog en straks begint het weer.
    Lovare; Hopen dat het niks is..
    VayaM; Welkom en mag het maar snel raak zijn! Zijn ook al even bezig, ook van de pil af enzo?

Jup, mijn honden zijn echt van die 'ik lik d'r dood' Haha.. De andere dus ook;
    Alleen die zwarte is wel iets beschermend, dus daar moet ik altijd even om denken, als hier mensen zijn. En die pakken dus d'r bal af en ze begint te gillen.. Dan pakt hij ze.. :$ Laatst was er een oud collega hier die ging even met d'r voetballen.. wilde ze niet, even een hapje in zijn hand.. beet niet door, maar toch.. :$ waarschuwing..
    Dus ook gillend samen met het buurjongetje o.i.d. vertrouw ik dat niet. Dan hebben we gelukkig een grote kennel. (Van bouwhekken)
    En die witte komt altijd ook even kijken, maar die komt dan bij mij, vragen wat ie moet doen en als ik zeg 'is goed', loopt hij weg.
    Maar geval appart, als ik die witte vraag waar is ze, dan weet hij dat precies, loopt hij naar d'r toe en blaft hij.. :cool: Stoer hé?
    Check de tong (Edit; dat is dus vriendlief en daar waren de gele klompen al..)

Bijgevoegde bestanden:

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Ano, wat voor werk doet hij dan?

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hier ook geen prettig weer, dat beloofde zonnetje is nergens te bekennen...

@nvm, balen hoor!

@ano, mag ik nog op de lijst? Nod 4 juni.

Hier de poten uit mijn lijf rennen voor de klanten...

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Owh nmv dat is niet leuk!
    Hier een man in 5 ploegendienst en moet ook gewoon werken. Nu appt hij net dat hij vrij heeft genomen morgen. Stiekem ben ik dan even heel gelukkig. Dat terwijl ik weet watvoor vlees ik in de kuip had.

Wij hebben ook zo'n hond die bij wijze van spreken helpt om de tv naar buiten te dragen. Superlief met kinderen.

Mijn papa heeft mijn moestuin net gebracht. Hij heeft er een voor me gemaakt op stahoogte. Dan kan onze hond de paprika's ook niet meer pikken :) ben zo blij.....kan niet wachten tot mijn plantjes erin kunnen. Manlief moet er nog even zand in gooien... En ja die is dus aan het werk tot 2300.

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lilly een hondenproof moestuintje. Fijn :D enjoy! Het regent nu zat voor de goede groei van de planten. Denk om het goed schoonmaken van je handen of handschoenen ;)

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    We hebben ongeveer 200m2 tuin. Heb altijd (zwanger of niet) braaf min handschoenen aan.
    Ze hadden deze week plantjes bij Lidl. Zoals cherrytomaat, paprika en courgettes. Morgen lekker planten. Beloofd een mooie dag te worden.

Jij had toch ook je eigen moestuin? Of ben ik in de war?

8. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ano123

Hi,

Dank je wel. En aaahhhh wat en lieve foto zeg.

Wij zijn idd al en tijdje bezig bij ons is het ronde 7 officieel maar zie het eigenlijk als ronde 4. Mn vriend was begin januari behoorlijk ziek had flink de griep te pakken. En had gelezen dat griep absoluut niet goed is voor de kwaliteit van het zaad en dat het 3 maanden ongv duurt voordat er weer gezond zaad word aangemaakt dus ik tel die 3 maanden niet mee.
    Ben ook sinds vandaag met de shatavari capsules begonnen hier het eea over gelezen en veel positieve dingen. Wil m'n eierstokken en baarmoeder in top conditie brengen hihi :D:)

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja ik had dat ook gezien bij de lidl, maar ik probeer ze zelf op te kweken.
    Ja klopt ik heb ook een moestuin, maar dan een echte tuin ;).
    Helaas willen mijn paprika's niet opkomen en kruiden ook niet :(

10. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wilde ook wel graag een echte moestuin, maar onze hond is een groenten en fruit-eter (mafferd). Heb al eerder paprika gehad en elke keer als er 1 in zat vrat de hond die op :)
    Wil je rest ook van zaadje af aan laten groeien, maar dacht koop 4 planten anders lijkt het zo sip :)

Volgens mij vandaag eindelijk mooi weer! We zijn al uitgenodigd voor bbq vanmiddag, dus hebben meer mense last van zomerkriebels.

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @vaya, welkom! Dat had ik nog niet gedaan.
    Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Heb er zelf ook even op moeten wachten..... Maar de aanhouder wint!

12. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lilly156

Dank je wel :D

Ja zag idd bij jou dat het ook even heeft geduurd maar zeker wat jij zegt de aanhouder wint.

Jullie gaan dus ook lekker bbqen wij ook m'n schoonvader viert z'n verjaardag en de bbq gaat aan. Verder krijgen wij dadelijk om 11 uur visite op de koffie van m'n ouders 2 vrienden en m'n oom en tante ze komen naar ons huis kijken. We hebben half april en huis gekocht. Helemaal af hoefde niks te verbouwen of te schilderen dus konden er zo in. Ti's zo leuk altijd vind ik om trots m'n huis te showen hihi :D:D

13. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ano123 Oh ja en kan je mij ook ajb op het lijstje zetten? Zit nu op de iPad en kopiëren en plakken van het hele lijstje is een beetje lastig want dit ding herkent de sterretjes enz iet. Dank je

- VayaM, (29 jaar) Ronde 5 eerste kindje NOD 09 juni

14. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - Xeniatje (25 jaar) vierde ronde, tweede kindje NOD: 13 juni
    - Majtje (24 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD:
    - Knvs90 (23 jaar) Vierde ronde, eerste kindje NOD:
    - Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD:
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: In afwachting afspraak gynaecoloog
    - Lovare (.. jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 4 juni
    - VayaM, (29 jaar) Vijfde ronde, eerste kindje NOD 9 juni

♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
    - Ano123: 24 mei-Controle verloskundige / 12 juni- 20 weken echo

15. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Hoop trouwens niet in iemands vaarwater te zitten door de lijst even bij te werken? :D

Heerlijk, had gister lekker puddingbroodjes gehaald, vriendlief wilde ze gister al eten, maar nee, vandaag.. de veelvraat, dus vanmorgen hop uit bed, waren erg laat hoor en de puddingbroodjes meteen uit de koelkast en eten!! Haha, nou jah, hij vond het lekker!

Vaya, oh jah, dan ligt het qua proberen wel wat anders. Ja, waarom ook niet toch alles wat helpt.

Ik zit zelf wat met dat mamma compleet wat ik had gehaald ivm het foliumzuur. Kan ik dat nu nog wel slikken? Staat wel op voor vóór en tijdens de zwangerschap. Ik dacht dan maak ik ze op, gewoon om de dag zo'n tablet, ik was natuurlijk al één week begonnen met foliumzuur te slikken.. :( Wie had nou gedacht dat het zó snel zou gaan.. We hadden besloten nou we willen nog wel een kindje, even geduurd voor ik het in huis had, begonnen en hop meteen zwanger.. tjah..

16. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Had een leuke meidennaam, vriendlief vind het ook mooi. Had ik een jongensnaam, ERG leuk maar zelfde voorletter als mijn vriend..
    Is het gek als we hem een korte 2e naam geven om later verwarring tijdens de post e.d. te voorkomen?

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Normaal deed princessa de lijst, maar die heb ik al een tijdje niet meer gehoord, dus ik denk dat je in niemands vaarwater zit.
    Je kan het foliumzuur gewoon slikken, dat kan geen kwaad zolang de je de dosis niet overschrijdt. Het gaat voornamelijk in de eerste zwangerschapsweken om het feit dat je echt genoeg in je lichaam moet hebben, maar eigenlijk moet je die hoeveelheid altijd in je lichaam hebben.

Puddingbroodjes zijn echt verrukkelijk!

Als je je kind perse een tweede naam wilt geven vanwege de post zou ik zeggen dat je dat achterwege kan laten. Je man en zoon weten later heus wel van wie welke post is.

Ik heb net even 2 uurtjes in de tuin gespendeerd. Lekker in de kas wroeten en wat planten van daaruit in de tuin gezet.
    Nu lekker ijsje eten en zo nog even lunchen en repeteren :3.

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ vaya zo'n shatavari capsules ken ik niet zal daar eens iets over opzoeken ;) Ik neem zo'n foliumzuur maar vind het wel duur 40 euro voor 2 of 3 maanden. Maar als ik ongi ben neem ik even geen. :)
    hier vandaag ook een beetje in de tuin gewerkt als ik thuiskwam van het werk. Kon toch niet binnen zitten als we dan eens zo'n mooi weer hebben. Er is nu alweer wat onkruid weg. Ik heb ook een (ingebeelde) moestuin. Dat wil zeggen hier een bakje met groente of fruit daar een bakkie hier en daar een boom. Mijn plekje waar de moestuin moet komen ligt momenteel nog vol brokstukken :) mijn man is vervelend want hij heeft zin (en hij dacht dat ik dit niet durfde posten ;))

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha lekker aan het klussen dus xenia :p

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Kheb vandaag de eerste inseminatie gehad :) dus nu op de wachtbank. Als mijn eisprong niet deze week blijkt volgt er nog een tweede inseminatie.
    Kvind t allemaal best wel spannend :)

Deel Deze Pagina