Ok ja kijk het nog ff aan en anders echt overstappen hoor. Want zou voor jullie ook wat rust geven als je weet waar je klachten vandaan komen. Welke klachten heb je dan zoal? Ik heb namelijk zo nu en dan soort van steken in m'n rechter eierstok lijkt wel voornamelijk met plassen. Geen idee wat het is. Nou ik weet niet welke prikpil m'n schoonzus had hoor dus kan ook zijn dat ze en andere variant had dan jij misschien. Haha ja idd erg handig die apps hoor. Goed te horen dat het beter gaat met je kies en wang zat wel ff tegen hè maar gelukkig nu de goede kant op. Ja wij ook aan de klus hihi. Xxx
Fijn dat het heeft geholpen! Het is nu ook klaar met die lappenmand! Ik weet niet of de hond het weet. Ze is wel gek op fruit en volgens mijn banner heb ik een sinaasappel in mijn buik (geintje!) Brrr...wat is het koud. Krijgen we nu eindelijk eens wat mooi weer?? Ohh lovare, wat balen meid! Maar goed betekent wel dat je dan nu wat hulp kunt krijgen, toch?
Meiden, Heb ff een vraagje zit deze week in m'n vruchtbare periode mn ei is as zondag volgens mijn oeriod tracker app, sinds en klein weekje ben ik begonnen met shatavari capsules. Heb nu dus voor de 1e keer wat dikkere cremerige witte afscheiding het is geurloos, sorry voor de details, heeft iemand dit eerder gehad of hier ervaring mee? Heeft dit te maken met m'n vruchtbare periode?
VayaM, het is bij iedereen anders. Bij mij was afscheiding altijd wat waterig. Vergelijkbaar met rauw eiwit. Tegen de eisprong aan kon je (als je het tussen je vingers hield) uittrekken tot een lang draad. Echt het cremewitte (zeg maar kleur gekookt eiwit) was bij mij altijd na eisprong. Heb zelf ook een tijdje app gebruikt en toen overgegaan op ovulatietest. Bleek dat mijn app er wel 3/4 dagen naast zat!
Dank je voor je reactie. Voelde gister wel alsof ik m'n ei had ineens en flinke steek bij m'n rechter eierstok. Had van 12 t/m 16 mei m'n ongi. En volgens m'n app wanneer ik voorheen m'n ei had voelde ik em ook altijd hmmm miss zit die app er idd beetje naast. Had ook een tijdje terug dat ik m'n ei 1 dag eerder voelden dan wat de app aangaf. Had toen ook precies 1 dag eerder m'n ongi. Heb verder niet echt ervaring met ovu testen. Kan jij me miss het eea erover vertellen hoe het werkt enz?
ovulatietesten zijn er in veel verschillende soorten, maar ook prijzen. Op basis van de LH-waarde in je urine laat de strip zien (dmv. streepjes of smiles) of je een LH-piek hebt. LH-piek heeft te maken met je eisprong. Je kunt dan beter zien wanneer jouw lichaam het er aan toe heeft. Hier kun je het klussen dan op afstemmen. Ik heb het 3 maanden gebruikt om inzicht in mijn cyclus te krijgen, want het is een hulpmiddel. Die drie maanden heb ik ook getemperatuurd en in een ovulation chart (zie handtekening KNVS) gezet. Zo krijg je heel duidelijk een beeld wanneer jouw ei springt, rond welke cyclusdag. Zoals ik al zei week het bij mij soms wel 4 dagen af van de app. Tenzij je een super regelmatige cyclus hebt, kun je eigenlijk niet uitgaan van alleen een app denk ik. @dames, vullen jullie mij aan wat ik niet heb verteld?
@Lovare, balen! Maar er is nu wel duidelijkheid... Nu op naar de juiste behandeling! @ovulatietesten, die testen zijn idd vrij prijzig! En als je dan een streepje/stipje/smiley hebt die aangeeft dat je LH-piek er is, dan moet je dus gaan klussen! Dan springt je eitje binnen 48 uur (als ik dat goed heb onthouden). Ik heb slechts 1 keer die testen gebruikt, ik had een vrij regelmatige cyclus (max 1 dag afwijking) en het was bij ons ook de eerste keer meteen raak, dus heb niet heel veel ervaring met testen enzo...
Staffords zijn ook flinke karakters, ga je ook op puppycursus? Ben met mijn eerste hond wel gegaan, maar ik had zelf het idee of kon ik het beter . Al zeg ik het zelf dat opvoeden zit gewoon een beetje in mij. Mijn paard heeft niet het idee of ben ik zwanger, vorige zwangerschap tenminste, toen beukte ze even lekker in mijn buik met haar neus, haar manier van zeggen schiet even op.. Normaal voelt dat als een por, maar nu voelde het dus als een beuk Heb helemaal geen ervaring met ovu testen e.d. sterker nog, las hier pas dat ze er waren.. Eerste is door mijn slechte pil gebruik gekomen, hoe krijg je het voor elkaar.. maar toch. En in januari ben ik gestopt, maar vriend heeft jan en feb het héél druk op het werk (mooi hoor in deze crisis), maar ik dacht ach kan alles even weer tot rust komen en dan zien we wel. Letterlijk 2x was genoeg.. Ben gewoon erg vruchtbaar of vriend heeft superzaad.. geen idee. (Voel me wel bezwaard om het zo te zeggen aangezien er hier mensen erg lang al wachten). Lovare.. ohw, slecht nieuws dus. En nu? Ik merk helaas toch wel dat ik zwanger ben hoor.. Ik was even met kiddo achter bezig, zij mooi spelen daar en ik dus vegen en hondenkennel schoonmaken, paarden buiten en uitmesten enzo. maar ik moest nu echt even naar binnen om wat te eten en éven te zitten, kan het niet meer volhouden..
Hi dames, Dank voor jullie reacties tot nu toe... Weet je ik denk dat ik het gewoon op om de dag klussen hou hihihi dan zit het altijd goed en mn vriend vind het ook absoluut niet erg ik zelf ook niet hoor ......
@vaya&knvs&lilly: bedankt Ik heb morgen een telefonisch spreekuur met mijn huisarts over wat er gaat gebeuren. @vaya: bij mij varieert het per keer, de vorige keer was het echt heel dik en slijmerig. De keren daarvoor juist heel waterig. Je vind je eisprong vanzelf wel. Die ticker is alleen maar een hulpmiddeltje Die van mij klopt ook niet meer omdat ik nog niet mijn eisprong heb gevonden...
Ik vind de ticker van mij wel handig, ik ben slecht in data enzo onthouden, dus dan kan ik hier mooi even spieken hoe ver ik ben. Jammer dat er geen app is die ervoor zorgt dat je een ticker in beeld van je foon of beeldscherm van je laptop ofzo kan zetten.
Hi meiden, Euh wat is en ticker? hihi of bedoelen jullie tracker? @Ano123 Ik vind de ticker van mij wel handig, ik ben slecht in data enzo onthouden, dus dan kan ik hier mooi even spieken hoe ver ik ben. Welke gebruik jij?
PS.... Ik heb aaauuuuwwwww, heb sinds paar uur steken in mn rechter eierstok en last van mn onderrug ineens....16 mei was mn laatste ongi dag kan het dat de ei sprong binnen 7 dagen na ongi komt? Vind het wel raar dat ik ineens en vage cyclus heb voel ook elke keer kleine steekjes in mn onderbuik... iemand ervaring met deze kwaaltjes?
Je hebt ze wel gratis in de appstore staan, zeker voor je zwangerschap. Ook heel uitgebreid met de ontwikkeling van je beeb. Of bedoel je wat anders. En dag 11 is wel vlot voor een eisprong?
@lovare en rest vd meiden, Ja idd dag 11 is idd erg vlot voor de ei maar zo voelt het wel die steken enz... Heb tot nu toe altijd mn ei gevoeld... En het voelt wel zo... Miss en rare berekening hoor maar ik was 3 dagen overtijd had helaas en hele vroege vmk denk ik was anders dan anders ongi had ook voor mn ongi pijnlijke borsten en toen ik ongi was zag ik soort van helderrood bloed propje (sorry voor de details) wat bik echt nooit eerder heb gehad. Had wel test gedaan maar was negatief denk te weinig hcg nog in mn urine en weet van meerdere kennisen en vriendinnen om me heen dat het vaker voorkomt te wienig hcg en dat ze pas na paar weken positief testen.... Als ik bv nu 3 dagen terug reken (dat ik dus mn overtijd niet mee reken) dan zou mn laatste ongi dag op 13 mei ongv zijn geweest) vogens mn app zou ik as zondag mn ei moeten hebben als ik vanaf zondag 3 dagen terug tel komen we uit op morgen.... Heb wel al eens eerder bv 1 dag eerder mn ei gehad... Dus ja als ik het zo bereken zal het kunnen... Haha snappen jullie het nog?
Google is my best friend.. gelukt, stomme app, begon op 5 weken en kon het niet wijzigen.. raar toch?