Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik dacht 2 weken geleden ook mijn eisprong te voelen en zien. Het was een stuk slijmeriger zeg maar ^^. Nu ben ik al 4 dagen overtijd. Nu moet ik ook zeggen dat ik 17 april gestopt ben met de pil en dat het misschien daaraan ligt. Test is overigens negatief. Toch nog maar even afwachten dan...

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames, ik gebruik womanlog op de iPhone (de pro), super handige app!

3. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden,

Denk toch dat het m'n ei was hoor. De steken en pijn zijn aan het wegzakken bijna geen last meer. Had ook behoorlijke last van m'n onderrug net ook aan de rechter kant en voelde de steken ook aan de rechterkant bij m'n eierstokken. Voel nog en klein krampje maar het pijnlijke wat ik uurtje geleden had is echt stukken minder. Kon net ook ff niet rechtop staan enz. Deed echt behoorlijk zeer. En zo voelt m'n ei want heb het elke keer zo als m'n sprong is.
    Ga het zondag ook ff inde gaten houden want dan zou ik volgens die app m'n ei hebben.

Hmmm miss is m'n cyclus in de war door de vmk ofzo. Heb dit echt nooit eerder gehad.
    Want ben in oktober met de pil gestopt en sindsdien echt en hele nette cyclus van gemiddeld 27 dagen ene keer 26 dan 28 dan 27 maar iig tussen de 26 en 28 dagen.

Iig eergisteren en net wel geklust :D:):);) hihi

4. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een zwaai van onze kruimel!
    Zal straks even uitgebreid reageren.
    Fijne dag!
    X

Bijgevoegde bestanden:

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Aah tallie mooie echo! Hoe is het verder met je meid?

Vayam hoop dat het je ei is :)

Hier nog een lage temperatuur dus elk moment zou mijn ei kunnen springen hihi..
    Vanmiddag eindelijk terug naar de endontoloog die gaat de wortelbehandeling afmaken.
    Vanavond gaan we naar de bioscoop naar the fast six.

Xx

6. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

hoe gaat het met iedereen?
    Er is weer veel getypt dus op iedereen reageren gaat helaas niet....

Wel een paar dingen natuurlijk!
    Lovare, spannend! Succes hoor meid, ik duim voor je.
    O lees net pas van het pcos.... sterkte meid

Nmv of Ano?, hoe gaat het met je zwager? Wat een breuken zeg, een wonder dat ie herstellende is!

Knvs, hoop dat je kies snel over is!
    @ weet t niet meer, een pup, wat heerlijk!

Nieuwe dames, al lijk ik voor jullie nieuwer haha.
    Succes met alles, hoop dat het snel raak is!

Met mij gaat alles eigenlijk wel oké.
    Echo heb je gezien, zo mooi. Alles zag er goed uit.
    Over 2 weken weer een, 7 juni om 13.00u, dan is de nekplooimeting.
    Verder ben ik nog erg moe, maar dat is het enige kwaaltje wat ik heb. Ik word in mijn omgeving erg gestimuleerd om te genieten en rustig aan te doen, dus dat doe ik maar ;)

Krijg al een mooi buikje!
    Pas gelukkig nog wel in mijn (zwangerschaps) broeken 38 dus groei tot nu toe alleen op mn buik en borsten ;)
    Fijne dag allemaal!

Kus

Bijgevoegde bestanden:

• buik.jpg
      buik.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      19
  7. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tallie hoi meis,

We kennen elkaar nog niet bij deze aangenaam :) wat en mooie echo gefeliciteerd. :D:)

@ knvs

Ja hoop het ook :) maar heb wel echt zwaar het vermoedde was rond dezelfde tijd als ik voorheen ook had smiddags voelde ik het al trekken werd met bet uur wat heviger en rond en uurtje of 8 savonds dat het op z'n hevigst was tot ongv 10 uur en begon het af te zwakken. Heb ik voorheen ook elke keer gevoeld....

Maar vind het wel erg vlot hoor na dag 11/12 ongv m'n ei. Maar ja als ik dus m'n overtijd niet meereken en als ik bv 3 dagen eerder ongi was geweest dan kan ik vanaf as zondag ook m'n ei 3 dagen terug rekenen en dan klopt het weer wel :)

Wat kan ons lichaam raar zijn hihi.

8. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Was ik, met mijn zwager, komt morgen gewoon thuis!! En als dat gaat, dan mag hij thuis blijven dus en anders nog terug, maar hij wil zo graag weg, zijn geen figuren om in het ziekenhuis te liggen.
    Hoop zó dat z'n trui op tijd binnen is, heeft hij een mooi welkom thuis kado. Ze hebben zijn favo trui kapot geknipt, dus we hadden een nieuwe besteld, nou, dat had nogal wat voeten in aarde, want eigenlijk werden die truien alleen op shows verkocht en dus mail verkeer gehad over wat er gebeurd was, en toen hebbend die mensen alles overhoop gehaald en de trui uit de spullen gezocht :D Toch aardig van ze, hoop dus dat ze hem gister of vandaag opsturen, hebben we hem op tijd binnen, morgen binnen mag ook, gaan we gewoon weg als we de trui hebben.. :D

9. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knvs

Oeeehhhh succes vanmiddag nu hopen dat het niet weer eindigt in en dikke wang. Ahhh die film lijkt me ook leuk.

Ik moet zo weer aant werk van 2 tot 10 bleeegghhh

Maar nog aftellen tot 01 juni en dan gaan we naar de ZON we gaan en weekje naar Dubai......

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Tallie, mooie foto van kruimel! ;) Die vermoeidheid gaat vanzelf weg... En verplicht rustig aan doen en genieten is helemaal geen straf! :p

@Ano, mooi nieuws! En leuk dat jullie dan zoveel moeite hebben gedaan om een nieuwe lievelingstrui te regelen, zal hij vast blij mee zijn!

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @vaya, ik kan je daar niet mee helpen. Ik denk dat je gewoon moet afwachten.

@ano, google is iedereens vriend :p. Wel raar inderdaad dat hij pas bij 5 weken begint. Ik kan nog wel begrijpen als hij niet eerder gaat dan 3 weken.
    Supergoed nieuws van je zwager! Eindelijk

@lara, geen bloed geeft moed. Maar je bent inderdaad recent gestopt met de pil dus daar kan het wel aan liggen.

@tallie: mooie foto van je popke! Je hebt wel al snel een buikje joh!
    En bedankt!

Dammit, mijn ei is dus gewoon de afgelopen dagen nog niet geweest :(. Dus ik moet sowieso gaan voor 2e inseminatie.
    Ook wordt ik zo gebeld door de huisartse. De resultaten waren in zoverre dat de assistente ze me persoonlijk niet over de telefoon wilde vertellen... En ze moet snel bellen anders is het niet tussen 11 en 12 :p

12. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nouw zeg.. heel stuk van mijn tekst weg.. maar leuke foto van je kleintje, cute hé?
    Ik heb 'm hier in de keuken aan het prikbord hangen, want jah.. buikje moet dus nog komen bij mij, jij hebt al lekker een buikje.. zo zal ik er denk ik met 20 weken wel uitzien, haha..

Heb trouwens verschillende apps gekeken enzo, maar hou er niet van als ze je telefoonidentiteit enzo mogen weten.. laat maak, kijk wel op internet. Waar zien jullie trouwens die groei waar de vergelijking word gemaakt met een stuk fruit?

Vaya, ik ben ook zeer slecht in dat gebeuren, heb me d'r ook nooit in hoeven verdiepen..

Dubai... Ik wil ook wel op vakantie.. helaas geen centjes voor :(. Misschien gaan we volgend jaar een weekje naar Frankrijk, wilde daar dan wel een stacaravan ofzo huren, dan zijn beide kleintjes ook wat handig in de omgang.
    Ik heb trouwens sinds gister sterk het vermoeden ineens dat het een meisje word. Waarom weet ik niet, maar zegt me gewoon. Ik had het met de eerste ook, misschien omdat ik ook wel stiekum graag een meisje wilde, dus ik dacht zal wel geen mazzel hebben en een jochie worden, maar wie weet.
    Nog 3 weken.. dan weten we gewoon al heel veel meer, hoop zo dat het gezond is en dat het gewoon goed gaat..

13. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wacht gewoon af. Als m'n ongi 3 dagen eerder is dan weet ik het. Maar hoop natuurlijk dat ik niet ongi word hihi.

Ja Dubai idd komt ook dat ik voor de KLM werk op het kantoor. Krijg 1 keer per jaar en heel goedkoop ticket vlieg dan wel ipb (indien plaats beschikbaar) sta dus op en soort van wachtlijst en als er plekken over zijn kunnen we mee. Heb tot nu toe altijd mazzel gehad kon elke keer mee op de vluchten hopelijk dat het dit keer ook weer gaat lukken.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb er lang over getwijfeld, maar hierbij een foto van mijn buikje van afgelopen weekend. Denk dat ik hem later wel weer verwijder...

15. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    NVM, ik denk dat hij net zo'n buikje hebt als ik.. Nu is het bij mij ook nog niet zichtbaar, maar jij bent al iets verde dan mij dus wij zullen wel aardig gelijk op gaan dan!
    Mijn buik is eigenlijk niks bijzonders aan te zien.. wat een verschillen tussen de een met 10 weken en de ander met 20 weken zeg..

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Ano, bij mij is het vanaf ongeveer 17 weken pas echt gaan groeien! En toen ging het best snel! Dus bereid je maar voor... :p

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik heb contact gehad met de huisarts. Ze belde en binnen 2 minuten was het gesprek over want het enige waarvoor ze belde was om te vertellen dat mijn verwijsbrief klaar ligt :( Dat hadden ze gisteren ook wel kunnen zeggen.
    Ik ga morgen bellen voor een gynaecoloog. Heeft iemand een positieve ervaring binnen Rotterdam?

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Nog mensen babyboom gekeken?

Hoe was de film knvs??

19. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    NMV.. oh jee :)

Ik zit totáál niet in de buurt van Rotterdam, helaas.

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ano, ok, bedankt :)
    Ik heb net contact gehad met het erasmus mc, en daar moet ik nu 2 weken op wachten.

Volgens mij zit ik nu in mijn vruchtbare dagen als ik zo de onderkant mag bekijken. Mijn buik zeurt sinds gister ook heel erg. Dus ik denk dat ik zo ook nog even ga bellen voor een tweede bevruchtingskans (echt heel maf om dat zo te schrijven :p).

Deel Deze Pagina