Spannend!! Heb er ook last van, ik moet alleen nog 4 daagjes. Heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maarja dat heb ik als ik ong word, maar ook toen ik zwanger was dus dat zegt niks. Hopelijk test je over 2 daagjes postitief! Kan je het testen nog wel in houden?
Ik denk blond 1,65 grijsblauwe ogen Ik ben ook zo nerveus voor jullie hahaha of ik zelf over 2 dagen ga testen hahah misschien filmpje kijken voor afleiding met je mannetje op de bank
Oei, begrijpelijk! Last van bepaalde kwaaltjes of voel je niks? Haha Dat hoor ik vaker ja! Ik kan het me wel voorstellen door m'n vorige avatar haha
Hier ook bruin haar tot over m'n schouders blauwe ogen en 1.78 lang mijn foto kan je zien op m'n profiel geloof ik Prinses had jou ook wel blond verwacht haha
Ik had alleen last van pukkeltjes, dat heb ik normaal pas als ik ongi ben. Andere kwaaltjes heb ik eigenlijk niet, of ze vallen mij niet meteen op als (mogelijk) zwangerschapskwaaltjes. Tot nu toe is het nog gelukt om van die testjes af te blijven, op naar zondag! Hopelijk hou ik het morgen ook nog vol...
Grappig dat sommige mensen echt een beeld kunnen vormen bij alleen (nick)namen. Ben wel benieuwd wat voor een beeld jullie dan bij mij hebben...
Lengte er zelfs ook nog bij, haha! Als er nog meer mensen een beeld bij mij gaan raden, zal ik zeggen of jullie het goed hebben of er naast zitten. Ik denk dat jij wat kleiner bent (tussen de 1.60 en 1.75), donker haar, lichte huid en groene ogen.
en dit ben ik en ik ben weer weg als iemand me wilt zien moeten jullie het even zeggen want als er volgende pagina komt dan kan ik hem niet meer verwijderen
Volgens mij heb ik jou wel eens op Facebook gezien door dat oude facebook groepje, kan dat kloppen? Want dan hoef ik niet te raden haha
Wauw! Jullie haar!! <3 Prinsessa; dat jasje/colbertje: super leuk!! En Suus: die rode lippen staan jou heel mooi! Wat leuk zeg, een beeld bij jullie