Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Haha ano. Er komt nog een tijd dat je terugdenkt aan je periode zonder buikje. Geniet er nog maar even van want hij komt echt wel!

Hier alle hulptroepen ingeroepen om te helpen met onze grote tuinverbouwing. Vandaag dus hard aan de bak, behalve ik. Zal wat hand en spandiensten doen, maar ben al opgestaan met bandenspanning dus ff relax voor mij vandaag.

2. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Hej Dames,

Wat een lekker weer ineens he! toch nog een zonnetje. Uiteraard moet ik werken ;) Maar geeft niet, ik kan weer werken. En: over 2 weken alweer op vakantie..

Ben nu door mijn clomid heen en mag donderdag voor een echo om te kijken of het wat heeft gedaan. Had wel wat bijwerkingen dus hopelijk zegt dat ook een beetje dat het werkt! Ben voor de zekerheid wel al gaan ovutesten. Je weet nooit of het ineens normaal word, zou zonde zijn als ik mn eitje mis na de clomid.

Vrijdag tante geworden van een prachtig ventje. Hij is bijna twee weken te laat gekomen maar hij is prachtig. Morgen hem helemaal sufkussen! hihi

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ano, dat buikje komt heus wel. Ik zou gewoon genieten van een kleine buik met veel baby :p.

@lilly, mogen wij dan ook het eindresultaat zien? Ik ben erg benieuwd

@maj: Ja echt megalekker weer. Ik moest ook werken maar met mijn muzikale voordeel dat het buiten was in de zon. Eerst 3 uur lang soundcheck gedaan, en daarna 2,5 uur gespeeld. Kortom ik ben nu mega verbrand :p.
    Ik zal duimen voor een mooi eitje die snel bevrucht gaat worden. En super gefeliciteerd met je kleine neefje! En niet teveel kussen ;) anders is hij straks nog getraumatiseerd van zijn tante.

4. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Majtje; Ben benieuwd wat ze donderdag zeggen!
    Lovare; Ik heb wel in de zon gezeten vandaag, maar braaf een pet op gehad en lange mouwen en broek. Heb geen zin in zwangerschapsvlekken/masker.
    Waar moesten jullie spelen?

Groot voordeel van een klein buikje is dat ik het gewoon aan de buitenkant al zie bewegen. De verloskundige vond dat ook erg bijzonder. Ik was 1 van de 2 totaal in de 5 jaar dat ze dit deed dat die zo dun bleef. Dacht later nog was ik dat de 1e keer ook niet, maar misschien is er nog wel iemand.
    Ze zei écht, je gaat eigenlijk gewoon precies wat er hoort te zijn zit er en verder is er gewoon niks extra's bij.
    Als ik dus op de bank zit en dan mijn buik bekijk dan zie ik het idd wel bewegen.
    Had nog een positiebroek in de kast, maar moet nog maar even een maatje kleiner halen, deze had ik gekregen, maar veul te groot en toch denk ik dat het relaxter zit, vooral 's avonds, de band/knoop moet 's avonds nu echt los en ik ben geen joggingbroek figuur.
    Mede omdat hier nogal vaak mensen komen aanwippen.. ;) Gezellig hoor, dat wel. Nu zijn vriendlief en een vriend ook aan het trekker sleutelen.

5. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Same here, stomme gras periode. Alleen daarna komt wel weer iets.. in die sector is er gewoon altijd wel wat, maar toch.
    Héél vaak komt hij ook gewoon op tijd thuis.
    Ik vind het gewoon fijn als hij thuis is..
    Ik zie wel eens vriendinnen van mij dan denk ik wat gek.. ik heb altijd maar het liefste dat hij thuis is en sommigen zeggen echt nou héérlijk hij is een weekendje weg.. dan denk ik hoezo? Snap dat nooit zo. (En die zijn dan 3-4 jaar bij elkaar en wij 12 jaar :cool:)

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lilly mijn nod is naderend zit nu op 9/10dpo maar mn LF verschilt van 10 tot 13..

Heerlijk die zon, wij hebben gebbqt bij mijn moeder.
    Kreeg de vraag of ik al zwanger was omdat ik ineens nergens meer trek in heb dan patat hihi.

Heb dus stiekem testje gedaan thuis van KV en wij zien een licht lijntje dus d8 doe eens een zw&kids die ik nog had maar die is nog lichter maar lijken iets te zien spannend........... dus test over aantal dagen nog eens als mn ongie niet doorkomt.
    Vertrouw die KV ook niet helemaal lees zulke slechte ervaringen laatste tijd.

Hoop het zo dan hoef ik die stomme laprascopie niet meer.. :)

Hoe is het met iedereen?
    xx

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Majtje gefeliciteeerd met je neefje

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @knvs, superspannend! Ik ga duimen dat dat uitspuiten niet meer hoeft :D

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    hahahahaha hoop het :D

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
  11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik lijk wel iets vaags te zien op de juiste plek, maar helaas is mijn pc niet geschikt voor twijfeltesten :p.

Kheb t trouwens erg naar mn zin gehad op mijn date gisteren. Erg leuk als je allebei net zo muzikaal bent. Hij doet momenteel zijn voorbereidingen op een auditie bij het Codarts voor directie. We hebben zelfs na het concert nog lang kunnen lachen (zo tot 2 uur snachts). Vanmiddag zaten we ook samen in hetzelfde orkest (zo hebben we elkaar dinsdag leren kennen op de repetitie) te spelen en zijn we samen gaan lunchen.
    Ik weet alleen niet of hij wel geschikt is voor mij... Hij had wel al opgebiecht dat hij me erg leuk vind... maar helaas deed die andere knul dat een paar weken geleden ook en die verdween toen ook van de aardbodem... Dus ik kijk dit lekker aan

12. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Heel gek, van een afstandje denk om ja een lichtjjntje. Zoom ik in, op mijn telefoon, zie ik niks. Moeilijk te zeggen. Soms helpt het ook om dr foto even up te loaden en dan in negatief om te zetten.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ano ik doe er vandaag of morgen nog een.
    Temp is wel gezakt fingers crossed :)

14. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik moet even een goede motivatie hebben waarom ik de perfecte kandidaat ben voor de belastingdienst.

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ano ben daar niet zo goed in sorry meid :(

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat laatste herken ik ook! Sommigen hebben blijkbaar een heel andere relatie, maar zij snappen dan vaak ook niet dat ik er niet gek van word dat hij dan van die lange dagen maakt en soms maar weinig thuis is.
    Wij zijn al 9 jaar gelukkig met elkaar, maar toch kan ik er niet helemaal aan wennen dat er periodes zijn dat hij zo goed als niet thuis is, misschien dat ik daar wel nooit aan kan wennen...

17. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Zijn vorige werk was helemaal erg.. dan ging ie soms een week naar Duitsland.. vréselijk vond ik dat altijd..
    Al moet ik zeggen.. vriendlief heeft alweer gebeld hoor.. hij is weer laat :( Bah..

Ach, hij belde wel mooi op tijd, dus kleine en ik hebben al gegeten en ze is nog even aan 't spelen en zo op bedje.
    Stuk beter als hij even een ap stuurt, kleine moeite en scheelt mij enorm. We waren kwart voor 6 al aan het eten, toen alles opgeruimd en ik heb nog stof gezogen. Zij speelt mooi nog even.. Ik kan éven bijkomen en dan haar in de pyama enzo doen.
    Paarden dan nog even en dan zal ik me storten op mijn motivatie.. lastig lastig..

Ik schrik trouwens soms gewoon van mijn buik, deze trapt behoorlijk! Kan me niet herinneren dat Chantal dit ook deed..

KNVS; nog getest vandaag of toch morgen?
    Lilly; voel je je alweer wat beter?
    Lovare; ook een vervolgdate??

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ano, ik kan me helemaal voorstellen dat dat wachten vervelend is. Gelukkig dat hij dit maal mooi op tijd was. Hij leert het vast wel :p.

Geen idee of er nog een vervolgdate komt, lijkt me wel leuk :)

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ano.. Lijkt me heerlijk, dat getrappel in je buik! Fijn dat je man even eem berichtje stuurde!

Ik vind het ook heerlijk om thuis te zijn met m'n man.. Af en toe overnacht hij in Groningen voor z'n werk en dat vind ik echt niet leuk!! Ookal zit hij boven en ik beneden, toch een fijn idee om samen thuis te zijn.. Vind het nooit 'lekker rustig' als hij weg is! En we zijn ook al ruim 8,5 jaar samen..

Even een update over mezelf:
    Vanmorgen naar de gyn met de verwachting dat ik naar huis zou gaan met een receptje primolut en Clomid.. Maarrrrrrr.....
    Er bleek nu rechts een eitje te zitten van 11,4mm!! Wat er links zat was allemaal verdwenen, maar nu zit er een mooie rechts
    De Clomid lijkt toch wel wat te doen, alleen iets aan de late kant. De grens ligt bij een cyclus van 35dagen en daar zou ik al overheen zitten. Toch wachten we dit natuurlijk even af, woensdag weer terug om te zien of hij doorgroeit! Dan misschien alsnog een eisprong.. Word m'n lange wachten toch beloond

Volgende ronde ga ik zowiso wel over op de hogere dosis Clomid, om de cyclus te verkorten.

Maar ik ben hier al heel blij mee.. Tegen m'n verwachting in!

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @cupcake, verwarrend dat je eitjes zo doen. Dat zijn echte verrassingseitjes!

Deel Deze Pagina