Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hahaha ja.. Als hij nou straks nog een betere verrassing voor me heeft.. Over een week of 2,5 :D

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dan is het het ultieme eitje ;)

3. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    @test..als ik mijn laptop een beetje beweeg zie ik wel wat. Ben benieuwd of je over een paar daagjes een duidelijkere streep ziet!

@cupcake super dat er een eitje aan het groeien is! Nou hopen datie door blijft groeien en snel springt! Zou toch super zijn dat je niet nog een keer een rondje rotzooi hoeft..

Vandaag kunnen kroelen met mijn 'neefje'. Tis het zoontje van mijn beste vriendinnetje, niet echt mijn neefje dus maar ik word wel tante jetje..haha Wat een heerlijk zoet mannetje. Slaapt veel en slaapt goed door.
    Maar wat een rare regeltjes hebben ze tegenwoordig. Je mag je kind na een week niet meer op zijn zij leggen. Geen beestjes/knuffels in het wiegje. We zeiden al: kind in bubbeltjesplastic, kan er niks gebeuren! wat een raar gedoe. Manneke had gisteren al liggen 'roggelen' in zijn eigen spuug omdat hij op zijn ruggetje lag. mn vriendin had ook: 'hij gaat dus echt wel op zijn zij liggen, ook over een week'.

Lovare fijn dat je date goed is gegaan!

@ alle: wat een lekker weer hé! Ik word er zo blij van!

4. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Gewoon lekker doen waar je je het beste bij voelt bij zo'n kindje, ik had het áltijd op de zij liggen en wisselde dit dan gewoon elke keer lekker af. Ze heeft nu wel een voorkeur, ze ligt eigenlijk altijd op d'r linkerzij, maar ze heeft ook een tijdje als een soort kikker geslapen, knietjes onder de buik, dus dan lag er zo'n bolletje in bed.. Als het maar slaapt!

CC; hoe groot moet zo'n eitje eigenlijk zijn. Zou wel super zijn als het zo goed zou werken!! :D:D:D Wie weet!!

5. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    WOW... ik keek net even in een topic met oktober buikjes!! Wat een verschil... ik heb werkelijk niks en sommigen hebben al en mega buik.. kom er helemaal op terug, hoef geen dikke buik.

6. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Nou, 1 uur.. maar geen man thuis. Ben maar op bed gegaan, maar kan toch niet slapen. Echt stom, maar mis hem nu wel. Hormonen?

Mijn mini doet me soms trouwens wel een beetje zeer met het geschop. Ik dacht steeds meisje en vanmiddag, schopte het en ineens dacht ik een jongen.. gek. Steeds het idee meisje gehad tot vanmiddag. Ben zo benieuwd..

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @maj: fijn dat het leuk was met je "neefje". Ja die regeltjes... En ze wijzigen ze ook telkens. Ik denk daarentegen wel dat bubbeltjespapier gevaarlijker is dan een knuffeltje ;).

@ano: jammer dat hij er nog niet is, ik snap best dat je m dan mist.
    Schopt ie echt al zo hard? Ik kan t me echt niet voorstellen..

Woop vandaag weer een tempdrop naar 36.1 en ik hoop dat hij dan binnenkort echt naar boven gaat... Tis nu dag 29 dus had eigenlijk al ongesteld moeten zijn...

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Goed nieuws cupcake :D

@hier. Mn ongie is door gekomen vanacht, veeeel pijn en ben zoo beroerd.
    Lig nu met een kruik op bed en hopen dat die tramadol zn werking gaat doen!

Ronde 7 alweer pfff :(

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bah! :( niet leuk! sterkte

10. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Hé bah KNVS.. :( Sterkte..

Mijn mannetje was half 5 thuis, maar goed dat ik toch maar op bed ben gegaan.

11. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Och meissie!!! Kom ik hier kijken voor goed nieuws, weer niet!

Dikke knuffel voor jou!
    Hoop dat je pijn snel zakt!

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ knvs ooh wat jammer voor jou! hopelijk ebt de pijn snel weg en kun je snel aan de volgende ronde beginnen en is het deze keer prijs!

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dankje lieve meiden.
    Had er deze ronde best wel hoop in dat het raak was voelde me anders en dan die stomme kv test!
    Die stomme rotpijn ben ik ook echt beu sorry ben gefrustreerd :$

verlies wel een beetje het vertrouwen in mn lichaam.
    Weet dat het bij de een langer duurt als de ander maar het blijft toch wel flink balen elke keer..

Hoop dat ik snel die kijkoperatie krijg.

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    knvs ik begrijp jou frustatie wel hoor. Iedere maand opnieuw die ontgoocheling. Wanneer mag je gaan voor de kijkoperatie?

15. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat klote knvs!!!
    Snap dat je baalt als die rot test wat aangeeft.
    Knuffel voor jou en sterkte meis!

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Knvs, een hele herkenbare reactie! Hoef je je niet voor te schamen.
    Vind het zoooo jammer!!!! gun het je zo, en de rest in dit forum ook natuurlijk.

Dikke knuffel. Laat je maar lekker vertroetelen door je mannetje.

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @tallie, ik denk dat je pruim nu wel meer dan een kruimeltje is ;)

Hier helemaal op... maar moet nog zoveel doen.. Zo maar even wat toonladders er doorheen raggen... En kijken of ik nog wat arrangeerwerk kan verzetten.

en dont mind mn ticker... Die klopt niet meer.. maar ga nu even kijken hoe lang ik er nu over doe.

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ohhhh knvs, wat rot voor je!! Stomme valse testen!! Grrrr! Dikke knuffel meid!

Ano.. Bedankt! Een eitje moet minimaal 20mm om te springen.. Met clomid kan het zelfs nog groter zijn. Ben benieuwd wat er morgenochtend te zien is!

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @cupcake: Ik ga duimen voor je!

20. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Spannend morgen dus CC..
    Knvs; we hopen nu gewoon dat alle onderzoeken en het doorspoelen helpen en dan komt het vast goed. :)

Rustig dagje. Kiddo naar school gehad en aangezien ik toch niet on de zon mag maar in de administratie gedoken. Hele slag gedaan. Toen even met kleine naar de winkel geweest. Kleine die toch wel moe was even op bed gehad e daarna toch lekker op het terras onder de parasol gezeten.

Héérlijk weer!

Deel Deze Pagina