Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @maj: ;spannend!

@zwangere dames, een jaartje zonder volle zon moet toch wel lukken. Het is sowieso niet zo goed voor je baby om in de volle zon te zitten.

Hier mijn laatste schoolconcerten gegeven van dit jaar. Heerlijk genoten! Net even op de markt boodschappen gedaan. Werd helaas lastig gevallen door een Marokaanse jonge man, die perse mn telefoonnummer wilde *zucht*. Lekker veel fruit nu in de koelkast. Ook nog even op het conservatorium rondgehangen om de nieuwe potentiele eerstejaars van docent muziek te zien. Zo schattig. Ik weet nog hoe ik me voelde bij de audities, echt kei zenuwachtig!
    Via via weet ik inmiddels ook wie de eerstejaars zijn. Ik weet nu al dat het weer een leuke klas is.

Nu lekker weer een generale repetitie voor een concert zondag..

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ nmv ik verlang om je foto van je buik eens te zien!
    @ majtje zuper dat je ei zo goed groeit
    @ lovare leuk dat je genoten hebt van de laatste schoolconcert. Geef jij les in de klassen mss?

Ja ik vind het ook maar balen dat ik steeds opnieuw moet zeggen nee dat klopt niet ik ben helaas nog niet zwanger :( Ik hoop dat het vlug komt, en voor jullie natuurlijk ook.

3. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ben kapot.. denk zowieso zwanger of niet dat ik het was geweest hoor, maar goed. Vanochtend naar 't consultatiebureau, ogentest en wegen, meten enzo.. toen snel naar huis even hapje eten, toen mevrouw naar de peuter, ik boodschappen halen *hot*.. toen weer ophalen en meteen door naar mijn ouders. Haar daar gedroped..
    Toen naar huis, trailer er achter, paard er in en op wedstrijd geweest.. Na de wedstrijd spullen weer opruimen en kiddo weer ophalen.. net op bed gebracht. Ik dieren achter nog gedaan en nu op de bank.. Mijn benen doen het ook gewoon niet meer.. pfff. :$

nmv.. oh gelukkig! Ik heb meestal altijd van die rare dingen, dus ik dacht ik zal dat wel weer krijgen dan, maar gelukkig niet dus. Vorige keer was ik in de winter zwanger, was wat handiger..

Nou, buikfoto..niet geweldig, maar je ziet toch wel wat, tenminste ik, normaal is mijn buik plat en nu dus ovaal zeg maar. blouse zit een vreemde vouw, in, maar die moet je even wegdenken :p.. had even snel met mijn foon gedaan, dus wilde niet echt.. (Klopt bij de paardenboxen achter.. haha :p Zag nu pas dat je de boxen en 't stro ziet..)
    Mijn 19 weken en 3 dagen buik-je...

Bijgevoegde bestanden:

4. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Heb trouwens wel giga last van zuurbranden zeg.. bah. Extra kussen op bed en de Rennies liggen overal.. bah bah..
    Las dat je spieren ontspannen en dus ook dat klepje naar de maag.. dacht nog wat een onzin eigenlijk dat het lichaam dat klepje ontspant.. dat heeft toch niks met de zwangerschap ofzo te maken.. :(

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Klinkt als een leuke drukke dag lovare!

Jep ano, ik zie een buikje! :)

Dames begrijp me niet verkeerd. Ga echt niet uitgebreid liggen bakken in de zon. Vk zei trouwens dat het helemaal niet schadelijk is voor de baby. Op vakantie vaak onder de parasol, maar zelfs daaronder kun je verbranden! Mag graag smorgens direct om tien uur even lekker uurtje in de zon liggen... Lekker opwarmen en rustig wakker worden. Lekker met de hond zonnebaden. die komt dan zo lekker bij me liggen. Helaas is de zon in nl daar niet echt geschikt voor.

6. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik smeer me dus nu elke keer 's ochtends na het douchen braaf in met hoge beschermingsfactor en vertoef lekker onder de parasol en 's ochtends zit ik idd ook lekker 'even' met een bakkie in de zon, dan is ie zo fel nog niet.. beetje vitamine d is ook niet gek..

7. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Rustig hier..

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Iedereen is aan het werk of aan het zonnen ;)

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Xenia: ja ik geef les aan klassen zowel saxofoonles als algemene muzieklessen (inclusief zang, geschiedenis en theorie)

@ano: pff ik word al moe als ik dit lees :).
    Leuke foto!

Mijn zusje heeft net toelating gedaan op een vormgevingopleiding bij mij in de wijk. Dus moederlief ging samen met mij op stap. Gezellig even delfshaven doorgelopen. Ik ben inmiddels wel een paar tinten bruiner.
    Ik ga zo even mijn benen doen want dan kan ik ook weer lekker in korte broeken (ik moet dat echt doen... helaas).
    Zo weer lekker sax spelen, arrangeren en nog wat andere dingen afmaken...
    Geniet van het zonnetje dames.
    Oh en die knul heeft me van de week weer mee uitgevraagd. Helaas kan ik niet op zijn concert komen zaterdag omdat ik zelf moet werken, maar hij komt zondags wel naar de mijne.

Ohja en zo snel wat zware inkopen doen bij de AH want deze gaat sluiten voor de komende weken :(

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Ano, dat is inderdaad nog maar een buikJE vergeleken met die van mij... Maar gelukkig ben ik ook al wel wat verder, bij mij begon het te groeien vanaf een week of 18 en vooral de laatste tijd is het ineens erg hard gegaan... Zal straks ff kijken of het lukt om een foto te maken.

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hierbij mijn buik met 23+1:

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Je hebt een mooi buikje nmv!
    Volgens mij heb ik dat jurkje ook :D

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Mooie buik nvm!

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    mooi buikje nmv!

15. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Zal de mijne ook laten zien..... En gelijk een deel van mijn huis.

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Sorry voor de stijve nek!

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lilly, mooi kapsel!
    hihi, maar ook al een mooie buik hoor :p

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Lilly, heb geen zere nek hoor, zet gewoon de laptop ff op de zijkant! ;)
    Maar mooi buikje al! Bij mij was er toen nog niets te zien, met kleren aan dan...

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooie buikjes meiden!! Leuk om te zien!

Ik ben weer crea geweest vandaag.. Een babyshower taart gemaakt!
    Zet m even in m'n album voor de geinteresseerden ;)

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Haha thnx meiden!

Wow cupcake! Supermooi!

Deel Deze Pagina