Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ lilly mooi buikje! en mooi behangpapier ;)
    Hier ook de laptop even op de zijkant geplaatst hihi
    @ cupcake knap gedaan! Ik ben zo creatief niet hoor :p
    Gisteren moest ik naar het toilet en dan plots heel veel slijm verloren? Nu heb ik bijna geen slijlmverlies meer?? kan toch lang duren op die wachtlijst staan :p:)

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Xenia, ja spannend :). Veel slijm is vaak wel goed! Miss innesteling?

Cupcake als ik thuis ben ga ik kijken. Nu even werken

Mijn temperatuur is vandaag eindelijk omhoog (al is t maar 0.1 boven normaal). Feestje :). Als hij nog verder omhoog gaat kan ik gaan aftellen voor mn ongi. T rare alleen is dat FF mijn eisprong ineens op 11 dagen geleden zet ipv vandaag?? Nja dan merk ik vanzelf wel de komende dagen

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    joehoe! ik heb een knalpositieve ovutest!!!!
    maar nu slaap ik niet thuis vanavond.. denken jullie dat dat erg is? gisterochtend nog geklust, en dan morgen weer.. gyn zei ook om de dag, dus zal me er maar niet te druk om maken.. en m'n ei zou ook morgen pas kunnen komen, als ik nu de piek heb!
    duimen jullie mee?

4. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Is denk geen ramp hoor. Als jij gisteren nog geklust hebt en morgen weer komt het vast wel goed!

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Cupcake, da kan geen kwaad. Je vriends zaad was toch goed?
    Kunnen we samen plaats nemen op het wachtbankje :D (als mijn tempstijging van vandaag mijn eisprong was)

Mijn ovulatiekaart is denk ik een beetje van slag... Hij zegt dat mijn eisprong op dag 22 was. Terwijl ik daarna (met 36.3) gewoon weer op mijn gemiddelde temp zat.. Volgens mij is het programma een beetje seniel geworden... Ik hoop dat mijn temp morgen verder stijgt dan wat hij nu is dan kan ik echt aftellen tot mijn ongi

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik duim met je mee cupcake! Dat klussen komt vast wel goed. Wordt het wel een meisje :p

Xeniatje, weet nog heel goed hoe dat wachtbankje voelt. Denk dat mijn kontafdruk er net weer een beetje van is verdwenen. Heb er ook een redelijk tijdje elke maand mogen plaatsnemen. Houd moed!

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    pfff ik weet het even weer neit meer wat voor cyclus ik deze keer zal hebben :( De lengte van mijn cyclus was nu gezakt naar 33 dagen ik was natuurlijk heel blij. Ik dacht dan dat ik mijn eisprong ging gehad hebben en we hadden een hele periode om de dag geklust dus zoals het moet. Normaal moesten we donderdag terug klussen maar we hadden geen zin. We dachten het is niet zo erg want de vruchtbare periode is normaal voorbij. vrijdag dan ook niet geklust. Gisteren bleef ik me vragen stellen van waar komt die prop slijm plots vandaag en dan een dag of 2 gevoelige borsten en terug weg. Ik heb dan gisteren maar nog een ovulatietest gedaan. Hij was nog licht gekleurd wat wss wil zeggen dat ik donderdag of vrijdag mijn eisprong zal gehad hebben :( JUist dan niet geklust :'( en als het klopt dat ik donderdag of vrijdag mijn eisprong zal gehad hebben en met een ll van 14 dagen zou ik wss dan terug een cyclus hebben van rond de 40 dagen :(. Nu ik zet alle hoop op dat ik volgende week toch mijn ongi krijg en geen zo'n lange cyclus. We hebben gisteren ook nog geklust en (mss raar omt e vertellen) als mijn vriend tijdens het klussen aan mijn tepels zat. Mocht hij er niet hard aan komen want dit deed veel pijn. terwijl als je er gewoon over wrijft doen ze geen pijn . :( hoh ik weet het even niet meer. Wss weer een maanda dat het niets zal zijn :(. En normaal mochten we deze maand terug naar de gyn. als we nog niet zwanger waren om dan te starten met clomid. Maar mijn vriend wil wachten tot na de trouw. Ik versta hem wel even alle focus op de trouw maar langs de andere kant heb ik geen zin meer in wachten :(:( voel me even heel verdrietig
    Sorry voor het ego berichtje maar ik moest het even kwijt

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Och meissie, kan me voorstellen dat je je zo voelt. Toch maar positief proberen te zijn deze week! Je weet niet zeker wanneer je eisprong is geweest en misschien is het wel goed gegaan en zit je nu de hele week te sippen.
    Dikke knuffel voor jou en kop op!

Misschien inderdaad maar lekker even richten op de bruiloft. Even wat anders (leuke dingen!) aan je hoofd. Het gebeurt meestal wanneer je het het minst verwachtte.

Ik at altijd na mijn eisprong geen rauw vlees meer en dronk geen alcohol. De maand dat ik zwanger werd heb ik gewoon echt geleefd. Filet american gegeten, hele dikke biefstuk gehad en heerlijk wijntje, lekker lang in een warm bad gelegen.. Dacht dat het toch weer niet zo zou zijn... En toen, ja hoor zwanger.
    Wat ik alleen wil zeggen, probeer te leven. Geniet van jouw moment dat je gaat trouwen. Dat doe je maar een keer! Als je nu gaat sippen voor een tweede kindje mus je alle voorpret! Jouw tweede wondertje komt echt wel, maar geniet ook van het moment naar je trouwdag!

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    xenia.. wat rot zeg, die onzekerheid! hoop dat je alsnog je ei gewoon eerder hebt gehad! ik heb ook hele gevoelige tepels rond/voor m'n eisprong..

Lovare.. gezellig samen op het wachtbankje.. zal ik wat koekjes bakken.. neem jij dan koffie mee? dan kan Xenia er ook gezellig bij komen ;)

mijn temp was vanmorgen weer omlaag geschoten, dus denk vandaag m'n ei dan te hebben.. spannend! dan kan ik net na ml z'n verjaardag testen. heb afgesproken dat ik pas ga testen als ik echt overtijd ben.. en als ik testdrang heb geef ik ze aan ml.. haha!

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    idd lilly daar heeft mijn ml gelijk in en ik zal er ook dubbel van genieten. Het is zoals je zegt je trouwt maar 1 keer. En ik hoop mee dat ik toch een vroegere eisprong gehad heb. We zullen wel zien wanneer we meer duidelijkheid krijgen.
    @ cupcake ja lekker gezellig ik zal de thee meebrengen. Voor degene die geen koffie lusten en genoeg koffie hebben gedronken :) zal duimen voor ons allemaal
    Dank je wel voor naar mijn verhaal te lusiteren (lezen) ben blij dat ik mijn hart eens heb kunnen luchten.
    Vannamiddag bezoek naar mijn ouders. Ze hebben taart (aarbeientaart) voorzien mmm zal weer smaken

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    vandaag nog een ovutest gedaan en hij kleurde nog steeds lichtjes

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ovutesten kunnen opzich altijd wel kleuren.. Je hebt altijd wel wat LH in je lichaam. Hij is dus pas echt positief als hij knalt.

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    en verschilt dit maand tot maand dat het blijft kleuren of neit? Want de andere maanden als ik ovu testen deed kleurde hij enkel als het mijn vruchtbare periode was en anders kleurde hij niet

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik had op dag 11 al een licht gekleurde ovutest.. En nu pas m'n knaller.. Maar misschien verschilt het ook per persoon hoor.
    En mijn PCOS speelt misschien mee..

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    xenia, hormoonwaarden verschillen altijd per maand. Hangt geheel af van je gesteldheid en je eetgewoontes van die maand.

Vannacht gezellig met knvs op stap geweest :)!
    Khad smiddags een concert in Rotterdam Centrum en vlak daarvoor vond mijn pc het heel nodig om even helemaal kapot te gaan. Dus ik was nog eerder naar de stad toe gegaan om een nieuwe te kopen (ja dat doe je dus even :( ). Ik moest namelijk zoveel nog doen en dat allemaal op de computer.. Dus ik had niet veel keus. De vorige was daarentegen een trouwe 6 jaar geworden.

Nu is vanmorgen ook weer mijn temp van 36.4 terug gezakt naar 36.1 Heerlijk verwarrend :mad: . Dus ik hoop dat hij morgen een dubbele sprong omhoog maakt, want ik begin het wachten echt zat te worden.

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Balen van je computer zeg :( komt altijd op zo'n moment dat t echt niet uitkomt!

Wat leuk dat je met knvs op stap bent geweest.. Er ontstaan dus al zp vriendschappen ;) en klopten jullie verwachtingen van elkaar? Haha

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    ja dat is altijd zo dat het gebeurt op een moment dat je het absoluut niet kan gebruiken. Nu moet ik zo nog vanalles installeren om maar weer verder te kunnen met wat ik moet doen...

Mijn verwachting van haar klopte wel of dat andersom ook is weet ik niet :)

18. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Grappig, dus echt via hier gekomen?

Nou, fingers crossed, misschien is het deze keer gewoon raak. Jammer dat je elke keer een maand moet wachten. Duurt zo lang.

Ik ben vandaag 20 weken! Woensdag weten jullie wat het word! Tenminste, als ze het kunnen zien én natuurlijk éérste plaats dat het gezond mag zijn.
    Ben het weekend me nog dood geschrokken. Hadden een feestje, dus dochter was bij m'n ouders. En ik dacht lekker uit mijn dak gaan. Waarschijnlijk een van de laatste feestjes. Begon vrij vroeg. Vriend had elfstedentocht op de oldtimer trekker gereden, dus ook wel moe. Maar gezellig gedanst enzo. Geen drank ofcourse! Maar toch voelde ik me wat schuldig ofzo. Dus toen ik lag, 2 uur ofzo dacht ik éven baby voelen, weet ik dat het ok is. Nou, alles wat kwam, geen beweging.. Dus ik raakte wat in paniek. Moest ik er nog uit, plassen. Dus ijskoud, want kampeerden daar dus met de caravan. Er weer in.. en toch, zonder het te voelen in slaap gevallen, gewoon zó moe én had op internet gelezen dat het ook gewoon kon slapen, dus semi gerust. Ik volgende ochtend, nog wat sluimeren. Vriend deed arm om me heen. Hand op mijn buik en hij is altijd veel warmer, voelde dus wel fijn en boem, schoppen! Dus ik helemaal gelukkig. Vriend hield me vast, had hem gemist en baby maakte herrie. Heb hem toen overdag nog heel vaak gevoeld. Deze slaapt dus gewoon 's nachts..
    Het grappige van het feestje, ik ben 20 weken zwanger, maar was daar verreweg de dunste van onze groep. Tegen 16 jarigen kan ik niet op, maar zij weer niet toen ik 16 was. Maar voelde wel fijn.. ik zit er stiekem wel mee dat ik dikker word. Geen anorexia hoor. Maar als het betekend dat ik weer een jaar alleen water drink en verder niks anders, na de zwangerschap, dan doe ik dat. 60 kg is voor mij de max, liefst nog 59, 'iets'.

19. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Xenia..pff wat balen..inderdaad wel slim om eens langs de gyn te gaan. Die kan heel wat frustratie wegnemen (spreek uit ervaring!).
    Ik heb ovutesten gedaan vanaf dag11 en had telkens een vaag streepje. Dus het hormoon zit denk altijd wel in je lijf.

Vandaag een knaltest dus hopperdehop aan de klus ;)

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    klus-ze Majtje! dan lopen we bijna gelijk op, ik heb gisteren m'n ei gehad als het goed is!

Deel Deze Pagina