CC, laten we hopen dat de clomid goed aangeslagen is en er een mooi eitje is gekomen! Spannend! Maar lekker blijven klussen, nooit verkeerd! Majtje ook aan de klus dus, zal manlief (of vriendlief) vast niet erg vinden, haha.
dmv ovutest en temperatuur weet ik bijna zeker dat m'n ei er was gisteren. na 3 weken zijn we ook wel even klaar met het klussen hihi.. merk dat het bij ml ook wat moeilijker ging de laatste dagen.. ach, arme man..
Hahaha Arme kerels verplichte klus!! Sommige mannen hebben het zo zwaar! Hier gaan bepaalde euh, klus-standjes niet meer zo makkelijk .. De heen en weer zwiepende balonnen voelt niet zo fijn en druk op mijn buik.. (Dit kán je ook niet handig verwoorden of wel? )
Dames ik ben echt behoorlijk gefrustreert nu... Mn eisprong is dus blijkbaar nog steeds niet geweest en ik heb het ook nog eens keidruk. Ik heb gewoon echt nu behoefte om t keihard uit te janken!
Lovare, geeft niks toch. Geef je zelf wel rust hoor.. Ik word altijd rustig om even niks te doen.. Op de bank liggen en dan ook geen tv of iets aan, kiddo speelt dan even buiten. Hoeft maar 10 minuten.. ogen dicht even alles doordenken dan nog even 2 minuten niks.. Vaak als je alles even op een rijtje zet komt het wel weer. (als je een badkuip hebt, vroeger hadden wij dat ook, héérlijk om even tot rust te komen, desnoods ging ik om 11 uur er nog in) Ik vandaag ook al even gedaan. Ook fijn aangezien vriendlief nét 4 dagen dus weg is geweest, ik dus álles moest regelen én vandaag is ie aan het werk, komt 6 uur thuis eten en moet dan nog mest uitrijden.. Dus word weer een latertje.. Toen huis mooi opgeruimd en aan de kant. En zorg dat 6 uur eten klaar is en het speelgoed van te voren opgeruimd, dan kiddo lekker vroeg op bedje. Bijrijdster doet de paarden. Ik doe morgen ipv vandaag wel boodschappen. Vanavond de caravan uitruimen. Snap ie, even doordenken en dan even niks en gaan.. Even foto van zaterdag; Mijn twee lieverds
haha wat hebben ze het zwaar hé!! het mooie is dat vl hier blijft zeggen: 'als je zwanger bent heb ik het goed voor elkaar'.. huh huh en de opvliegers en andere bijwerkingen van de clomid en de 9 maanden zijn natuurlijk een peuleschilletje bij jou 'kluswerk'.. haha
je moet proberen je niet al te druk maken om je eisprong..gewoon blijven hengelen dmv ovutesten. Dan weet je ook zeker of je hem hebt gehad of niet.. Bij mij duurde het ook langer dan ik had verwacht maar uiteindelijk komtie echt!
@ano, leuke foto . Ik zit nu op dag 35... (op deze dag had ik vorige maand mijn eisprong). Na deze week word het denk ik wel wat rustiger. @maj: met een donor waar je van afhankelijk bent denk je daar wel anders over... Wat dat betreft heb ik het deze maand al opgegeven (vanwaar dat ik nu heel graag door wil naar volgende maand). En ik doe niet aan ovetesten. Vind ik teveel geld kosten terwijl ik het aan mijn temperatuur ook kan zien... Nu heb ik sinds vorige week wel iets met een knul die ik heb leren kennen op een repetitie. Afgelopen vrijdag heb ik m verteld over de pcos (want hij vertelde mij zijn medische probleem wat gelukkig niet vruchtbaarheid is ) en ik heb hem dus verteld van dat ik hiervoor nu dus naar de gyn toe ga. Ook dat mijn echoscoist had verteld dat het verstandig was om niet te lang te wachten met kinderen omdat het voor mij dan wel eens moeilijk zou kunnen worden. Hij stond hier op zich wel positief in. Als dat zo blijft dan ga ik ook niet voor een volgende donatie van mijn donor... Maar dat hangt er echt een beetje van af hoe dat loopt met deze jongen (ben nog lichtelijk getraumatiseerd van mn ex). Hij had wel al gezegd dat hij graag een relatie met me wilt
@ lovare hoh wat vervelend dat je jou eisprong maar neit vind (weet wat het is) ik hoop dat tie vlu komt @ano ik zou wss ook even stressen als ik beebje niet zou voelen na zo'n feestje wel leuk dat beebje stampte als je ml je vastnam. benieuwd wat het gelsacht zal zijn. Heb je een voorgevoel? @ majtje idd die mannen maar opscheppen maar alle kwaaltjes en al moeten zij er niet bij nemen Ik wil langs de enen kant deze maand een afspraak maken ( weet niet juist goed welk moment ik meot nemen voor tijdens of na ongi) ik zei ook tegen mijn ml dat dit veel frustratie voor mij zou kunnen wegnemen. Maar hij is bang da tik nog prikkelbaarder wordt door cglomid (ik loop nu al redelijk prikkelbaar) en hij is bang dat ik op mijn trouw zou boos rondlopen (wat ik me dus totaal niet kan inbeelden). We hebben er nog eens over gepraat en hij zegt dat ik mag gaan en starten met chlomid maar als ik 1 keer durf kwaad zijn dat ik goed op mijn donder zal krijgen en ik antwoorde je zegt er nu toch ook neits van als ik eens kwaad word ik dacht altijd hoho als ik daar op moet overstappen zal dit niet veel inhouden maar nu het moment aankomt vind ik het plots een grote stap @ cupcake veel plezier op het wachtbankje
donderdag zal ik zowiezo een zwtest doen aangezien ik onder de nmr moet als ik zwanger zou zijn (wat ik sterk betwijfel) want als dit zo zou zijn weet ik niet als ik onder de nmr mag gaan
Nou mijn ladieparts zijn er helemaal klaar voor..bmm zacht en open en goed slijm..dan moet het wel goedkomen!! Xenia je moet er naar toe gaan wanneer je er klaar voor bent..zou niet wachten tot een bepaald moment in je cyclus omdat ze toch eerst wel wat testen gaan doen voordat je medicijnen krijgt. Lovare snap je helemaal dat je verder wilt..mag ik je een hint geven..ik zou niet te snel wisselen van donor..in de zin van: crush ipv donor..je weet nooit he..maarja ik heb makkelijk lullen vanaf de zijlijn...
@maj, ik wissel dan niet van donor. ik kan moeilijk doorgaan met een donor als ik een vriend heb. Dat zou niet eerlijk zijn
Ja, idd.. de crush die je misschien later niet zo leuk meer vind waar je dan de rest van je leven aan vast zit?? Hij moet het ook snappen dat je dan even niet voor hem kiest, maar meid.. een week is geen relatie. Klinkt ietwat wanhopig.. Hij ook.. ik denk dat mijn first time date gillend weggerend was als ik vertelde dat ik een baby wilde, maar aan de andere kant ik ook als hij direct zijn medische achtergrond op tafel legde . xeniatje; Hoe heftig reageerd ieman op dat spul? Je weet het nooit hé? Aan de ene kant denk ik idd zou er gewoon lekker mee beginnen, aan de andere kant. Tjah, trouwen doe je maar 1x zou toch wel dikke sh*t zijn heb je een down gevoel.. Ik denk een meisje.. why, geen idee..
Hoi dames ik ben 30 jaar en ben 23 maanden geleden voor t eerst mama geworden van een geweldige zoon. We wilde eerst nog een jaar wachten maar bij mijn man en natuurlijk bij mij begon t weer te kriebelen. Ondanks dat ik echt een rot zwangerschap en bevalling heb gehad
@quinten: welkom! @Ano, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt wat ik bedoel . Ik zei niet dat ik een relatie heb, ik zei dat ik iets heb . Die knul vind me leuk en een potentiële relatie sta ik helemaal in de weg als ik doorga met mijn donor. Als hij echt wat met me wilt dan wacht ik nog even met die baby, want dan wil ik het ook zeker weten ook. Ik ga daarentegen wel de 28 naar de gyn toe om te kijken hoe verder. En nee hij is gelukkig niet gillend weg gerend, maar dat heb ik ook niet zo gebracht zoals jij dat schrijft