Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Hihi, ach jah. Kijk, dat is wat anders. Gewoon wachten met een kleine. Kan nooit kwaad weten hoe je er voor staat qua vruchtbaarheid e.d. maar je bent nog jong toch?
    Als ik je moeder zou zijn.. Meid, ga lekker daten en zoek een leuke jongen die ook graag kids wil. Een kind is niet iets wat je 'neemt' omdat het leuk is.
    Als ik je verhaal zo lees. Je wil nog graag daten, doe dat lekker en kijk dan nog eens in je kinderen verhaal?
    Don't be mad, maar als je 100% alleen moeder wil worden.. dan ga je na een paar dates niet twijfelen.. Leef lekker en ga leuk op stap en weet je.. Mijn vriend en ik zijn het langst van al onze vrienden bij elkaar, maar de meesten zijn na een jaar of 2 jaar gaan samenwonen en toen zwanger geraakt.. Wat is nou twee jaar?
    Je staat nog zo midden in je leven have fun en tijd voor kinderen komt nog wel.
    Repetities, muziek maken, daten.. denk wel dat je dan oppas moet zoeken en nu gewoon kan gaan en staan waar je wil.

Ik ben laat moeder geworden.. zou het precies zo weer doen... Kan nu volop van genieten en heb lekker met mijn vriend leuke dingen gedaan die je met kinderen niet kan.. flierefluiten.. heerlijk toch?

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ano, mijn vruchtbaarheid gaat door de pcos snel achteruit omdat ik snel door mijn eicellen raak. Dat is wat de arts zelf zie. Voor mn 30e was het wel te doen. Ik heb geen behoefte om er later achter te komen dat t niet meer kan.
    En krijg geen verkeerd beeld van me, maar ik hou niet van daten en het repeteren kan me ook gestolen worden als ik een kind heb... Ik doe gewoon nu alles om de leegte te vullen. En nogmaals begrijp me niet verkeerd, maar ik heb al jaren echt niets liever dan een kind. Ik snap best dat sommige mensen laat kinderen willen, maar daar ben ik er niet een van. Ik heb ook nooit iets gehad waarvan ik zeg dat ik dat zonder kinderen heb willen doen... Zoals stappen, reizen ed. Zo ben ik gewoon niet.
    Zodra ik gewoon moeder ben blijf ik ook lekker elke avond thuis en werk ik alleen nog maar overdag op scholen.
    Dat ik deze jongen leer kennen is puur toeval, maar ik ga het zeker een kans gunnen.
    Ik begrijp ook zeer zeker je advies hoor :).

3. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Heb je avater idee even gepikt hoor :D

Ja echt? Zou je meteen alles opgeven? Ik moet zeggen, ben gek op mijn kiddo en héél blij dat ik nog een krijg. Máár ben ook blij dat ik mijn eigen dingen nog kan doen en niet constant moeders ben.

Mijn vriend is dus even thuis geweest voor eten en weer weg gegaan. (Ja.. het is weer zover :p) Normaal gesproken, was ik geen moeder geweest, of zwanger dus ;) was ik gaan paardrijden of had ik een vriendin gebeld.. dat kan allemaal niet meer.

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Haha ano, jij doet net of het leven stopt voor jezelf als je moeder wordt. Hier toch echt nog heel veel plannen. Ja het vraagt om aanpassingsvermogen, maar zolang ze nog niet naar school gaan kan er heel veel.

Ben benieuwd lovare! Hoop dat hij de ware voor je is... Maar dat moet altijd nog maar blijken. Gun het je in ieder geval heel hard!
    Lijkt me wel lastig dat je voor jezelf een keuze had gemaakt voor een kindje en dat dan weer on hold moet zetten.

Hier druk aan het inpakken voor de vakantie :) morgen nog controle bij de vk.
    Welterusten!

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lilly ik wacht het gewoon af. Aankomende maand (1juli) word ik ook aan mn amandelen geopereerd dus het zwanger raken heb ik voor de rest van deze maand opzij gezet. Daarna ben ik ook weer een maand verder met deze knul.
    Lekker vakantie! Ik wil ook :). Wanneer vertrek je?

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ja dat is deze maand misschien inderdaad beter. Veel sterkte met je operatie!
    Wij vertrekken donderdag. Vandaag even de was tussen het werk door erdoorheen jagen. Morgen inpakken en dan donderdag om 5:30 de auto in.

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bedankt :).
    Lekker, jullie beginnen dus ook al wat dagen van te voren in te pakken. Zijn jullie ook van die lijstjesmensen of valt dat wel mee?

8. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Vroeger wel, maar dat is nu al minder geworden. Ik beeld me alles in wat ik ga doen en zoek daar de spullen dan bij zeg maar. Haha..

Voor ons is er toch wel heel veel veranderd hoor. Als het weekend het mooi weer is springen we niet meer zo in de auto om éven nachtje strand en hotel mee te pikken.. Géén hotel, ach maffen we in de auto toch?
    De spontaniteit is er af, dat mis ik toch wel. Het is nu plannen, plannen en plannen..

En dan ga je weg en dan is je kind moe en jengelig.. nou gezellig. Snap je?

Daarom had ik ook tegen vl gezegd, ik moet het weten wil je nog een kindje, want dan wil ik dat nú gaan proberen. We hebben ook heel duidelijk afgesproken dat we het een half jaar zouden proberen, lukte het niet, dan zijn we heel blij met ons dochtertje, maar komt er niet nog een..

9. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @lovare, hier geen lijstjesmensen. Ik heb een geheugen als een olifant en pak in op mijn ervaring. Alleen....volgens mij lijd ik aan zwangerschapsdementie dus dit jaar wel. Ik zal even mijn zaterdag schetsen.

14.00 uur ik sta op het punt naar mijn ouders te gaan. Pak alle spullen in de auto. Hond loopt tegenwoordig zelfstandig naar de auto (lees: zonder katten na te jagen of weg te rennen om te spelen met de kindjes). Rij ik bij het stoplicht... shoot! Hondenriem vergeten, want ja madam zat al in auto.
    Ik weer terug. Weer onderweg, bij hetzelfde stoplicht... shoot! de pc staat nog aan en ik ben pas rond 22:30 weer thuis. Dus wééér terug.

16:00 ik ga bij mijn ouders weg, omdat ik bij vrienden zou gaan BBQ-en. Ik kom daar aan. Zegt hij: 'je broer belde, je telefoon ligt nog bij de ouders'. Nou ja die haal ik later wel weer op. Dus 's avonds om 22:00 uur weer naar ouders (weer half uur rijden) telefoon ophalen. Nou ik was om 23:00 uur thuis.

Shoot! Ik zou de kat van de buurvrouw naar binnen laten. Om 23:30 gekeken, had de andere buurvrouw dat gelukkig al gedaan.

Ik word gek van mezelf!! en dit was alleen nog maar mijn zaterdag.

@ Ano, ik snap je wel hoor. Het spontane is er wel iets af, maar met kindjes kun je ook nog heel veel ondernemen.

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    haha Lilly, ik krijg gelijk medelijden met je :p. Ik heb het de laatste tijd zo druk dat mn whiteboard voor het eerst vol staat met alles wat ik moet doen. Dit maal ontkom ik er niet aan.
    Gelukkig dat die dementie na de zwangerschap weg zal zijn ;)

@ano, Ja ik snap dat het spontane er wel af raakt ;) al ben ik nog nooit spontaan in de auto gesprongen om ergens anders te gaan slapen. Dit plan ik toch echt altijd.
    Ja klopt kinderen kunnen lekker jengelig worden als ze moe zijn, maar daar doe je ook niks aan. Als moeder moet je het er maar voor over hebben.

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @ lovare ja idd ik denk ook dat het beste is om dan even te wachten als er een kans is op een relatie. Beetje per beetje je geraakt er ook wel. :) ik ben ook jonge mama en was al heel vroeg begonnen aan het kluswerk :) Ik begrijp het wel hoor als die kinderwens groot is.
    @ ano ik had dat ook met mijn zwangerschap dat ik een voorgevoel had en die klopte! benieuwd wat de uitslag zal zijn!
    @ lilly veel plezier op reis!

Donderdag na de NMR ga ik dus zowiezo een afspraak maken bij de gyn. ik ga ervoor! ben ikzwanger? ideaal dan heb ik al een afspraak voor de eerste echo ben ik neit zwanger--< tja dan kijken we wat de gyn te zeggen heeft
    vandaag en morgen eerst nog lekker effe gaan werken (laatdienst) en dan de spanning donderdag voor de zw test, nmr en afspraak gyn :) lekkere drukke dag

12. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ohw.. voor dat soort acties hoef ik niet eens zwanger te zijn hoor Lilly :)

Ben laatst ook 2x terug gereden, toch maar even mijn zonnebril en zonnebrandcreme opgehaald.. en toen nog eens drinken voor de kleine.. haha. Toch wel handig om mee te nemen als het warm is. Heb nu in elk geval een grote tas waar álles gewoon in zit. Als ik die in de auto leg ben ik al een heel end wat betreft kiddo.

Oh, tjeezzz.. ik ben misselijk. Ben zo zenuwachtig voor de echo, kan nergens anders aan denken en kan wel in huilen uitbarsten en kan ook wel kotsen..

Ga geloof ik maar even in de zon boek lezen. Word gek van mezelf..

13. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Haha, ik ben meer een controle freak. Heb ik bijvoorbeeld net de achterdeur dichtgedraaid, sta ik bij de voordeur en ga ik voor de zekerheid nog even voelen of de achterdeur dicht zit.

Hier is de pre-vakantie-poets-woede toegeslagen. Net de hele bovenverdieping gedaan en zo nog even mezelf kwaad maken om het beneden te doen.
    Zaterdag 4.00 gaat deze dame ook lekker op vakantie! Morgen komen de koffers (die lenen we van mn schoonouders) en kan ik gaan inpakken.. Maar ik ben er nu al mee bezig..Boekjes gehaald bij de bieb, spelletjes te voorschijn halen, boodschapjes gedaan. Wat dat betreft moet ik echt de controle hebben en moet ik het op tijd af hebben!

Vandaag nog even gebeld met de fertiliteitspoli voor een herhaalrecept van de clomid. Stel ik ben niet zwanger, kan ik tenminste beginnen met een nieuwe ronde als ik op vakantie ben!

14. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Hallo Dames,

Nou ik reageer ook eens weer hoor...
    Een poos geen internet gehad, wel zo af en toe mee gelezen op mijn telefoon maar reageren is dan wat lastig.
    Bij mij gaat alles goed. Beetje moe zo af en toe maar verder eigenlijk geen echte zwangerschapskwaaltjes.
    Wat last van bekkenpijn maar bij mijn eerste zwangerschap ook bekkeninstabiliteit gehad dus was voorbereid...
    Mijn ben vooral lekker gelukkig met mijn al aardig gegroeide buikje!

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijn dat het goed gaat Ikke! Heb je een foto van je buikje die je wilt spammen?

16. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Mooi dat het goed gaat Ikke!
    Majtje heerlijk, lekker weg.. wil ook :(

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Fijn dat het goed gaat Ikke :).

Poelepoelepoele eitje, hier hier eitje, kom dan eitje, braaf eitje....
    Mn ei is nog steeds zoek :(. Erg deprimerend.
    Ik hoor ook al sinds zondag niks meer van die knul, zou iemand echt zo ziek zijn dat je alle berichten van iemand negeert? Of heb ik weer zo'n zak aan de haak geslagen die zonder een woord er vandoor gaat?
    Vanmiddag finse liederen zingen. Dit zijn erg lastige liederen, maar wel supermooi!

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Fijne vakantie Majtje!! Wanneer is je NOD?

@ikke, fijn dat het goed gaat :) lekker doorgroeien. leuke he met dit mooie weer een buikje. Kun je deze straks ook echt showen :)

@lovare, wat vervelend! Ik zou gewoon ook niets van me laten horen en eens kijken wanneer hij denkt te reageren. Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat er een hele logische verklaring is....
    Veel plezier in ieder geval vanmiddag!

Hier 1 van mijn laatste berichtjes de komende drie weken... wij vertrekken morgenvroeg.
    Gisteren controle gehad bij de VK. Onze kleine doet het heel goed. Was weer heel druk aan het bewegen zei ze. Ik was sinds laatste keer 0,5 kg gegroeid. Kreeg ik complimentje voor, was genoeg zei ze.
    4 juli 20 weken echo!! :D

Dames, iedereen een hele fijn vakantie. Ik hoop toch wel op positief nieuws uit dit forum na mijn vakantie! Cupcake! Majtje! KNVS! Lovare! Xeniatje! In ieder geval iemand, maar hoop uiteraard iedereen! Het is wel lang geleden dat we hebben gejuicht ;)

*zwaaizwaai*

19. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Ik hoop het met jou. Fijne vakantie.

Wij hopen straks op goed nieuws, begin hem toch wel een beetje te knijpen.. buikpijn en licht ontvlambaar.

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Spannend Ano! Post je nog wel even vandaag? Ik ben erg benieuwd. Wat denk je zelf dat het geslacht is?

Hoe laat mag je?

Deel Deze Pagina