Ja, al terug.. wie het wil weten stuur maar even berichtje.. niet helemaal het : als het maar goed is dus.
Mijin nod is rond de 23e..dus nog even geduld. Ik ben nu al zeker ervan dat ik mijn eisprong heb gehad want mijn ovutest werd alweer lichter.. Nu dus duimen draaien! Fijne vakantie lilly!
Even nachtje kunnen nadenken. Degenen die een berichtje hebben gehad; ik dacht als er dan wat is.. kunnen ze ook maar voorbereidingen treffen mocht er wel wat zijn, hoe eerder we het weten hoe beter. En laten we gewoon uitgaan van het positieve, ze lag gewoon te slecht om het goed te kunnen zien. Wachten het af. Hebben mijn ouders niks verteld en vrienden ook summier, ik hou ook niet van die oh wat sneu opmerkingen. Mijn 'gut feeling' zegt dat het goed is.
Hee meiden! Hier weer even berichtje van mij. Bah Ano, schrik toch even van je post, hoop dat het meevalt. Meiden op het wachtbankje, spannend hoor! Hoop snel op goed nieuws! Zoals ik eerder al zei, lees ik regelmatig bij maar schrijf niet altijd.. Ben wel veel met jullie bezig, in de zin dat ik met jullie meeleef en hoop dat het snel raak is. Hier gaat het eigenlijk prima, behalve extreme vermoeidheid heb ik nergens last van. Morgen alweer 14 weken, tijd gaat best hard. Krijg n leuk buikje en ben pas 1,5 kilo aangekomen, gelukkig. Hebben de uitslag van de nekplooimeting gehad en die was helemaal in orde. Camera voor mn verjaardag gehad, Nikon1S1 dus kunnen straks prachtige foto's maken. Nu al elke week aan het oefenen op mn buik Je kan zwart wit foto's maken en dan 1 kleur er uit laten springen, je snapt wel dat ik lekker aan het crea'en ben Verder nu druk bezig met buikbanden versieren! Vind ze in de winkel wat saai dus versier ze zelf. Zal wat foto's posten als er iets klaar is! hier een foto van mn buikje. Fijne dag allemaal! X
@ taillie wat een mooi buikje! Hoe doe je dat je buikbanden versieren? Welke materialen gebruik je daarvoor. De buikband op de foto is wel een hele mooie. @ ano dikke knuf vandaag zwtest gedaan en die was omowit net zoals ik dacht strx naar de NMR en een afspraak gaan maken bij de gyn. Hopelijk kan ik er snel bij en daan hierna nog een bijscholing volgen ( totaal geen zin!) en vanavond even gemakkelijk koken: pizza!
Taillie wat een mooie buik al, een geruststelling ik vond mijn buik al zo groot maar hij is vergelijkbaar met die van jou... Wat naar te lezen ano. Mag ik vragen wat ze hebben gezien of wat juist niet?
@tallie: mooi buikje! Fijn dat alles daar ok gaat @xenia, jammer dat je test wit is... Vandaag 1 dag overtijd? misschien volgt je positieve test wel . Het is nu net iets rustiger, vandaag het laatste zware element van de maand en dan is het een stuk rustiger. Dan heb ik nog wat concerten, maar daar maak ik me minder zorgen over. Gisteren was het zwaarst en ik was toen smorgens echt helemaal op direct erna (moest om 11.30 helemaal solo spelen en dat doe ik nooit)... Mijn eisprong is nog steeds niet geweest en ik vraag me uberhaupt af of ik hem deze cyclus nog ga krijgen... Ik zit nu op dag 39. Als ik hem vandaag krijg wordt ik precies op de dag van de gyn ongi. Ik weet niet of dat het onderzoek belemmert en ander ben ik sowieso pas daarna ongi. Hoe is het met de rest van de dames vandaag? Maj zit de wachtbank lekker met mijn prachtige wolkenkussens?
Succes dan vandaag meid! Balen dat je ei nog steeds niet geweest is zeg.. Hoop dat je bij de gyn verder komt meid! Hier alles nog goed.. Wel moeilijk, zo de eerste keer op het wachtbankje. Zit nu 5DPO, had gisteren wat last van roze/bloedverlies.. Voel sinds de eisprong al wat 'gerommel' en opgeblazen buik.. M'n temperatuur was vanmorgen weer een stukje hoger. Maarja moet nog 9 dagen wachten. Ik ga zondag de 23e testen als ik dan nog niet ongi ben. Gelukkig heb ik een lekker druk weekend.. Hopelijk er niet teveel aan denken!
Hi meiden, Zo heb ff het eea gemist. Was zelf ook een beetje druk en zijn ook op vakantie geweest. Hier helaas weer ongi geworden dus we gaan weer voor en nieuwe ronde. @Tallie26 Die camera heb ik ook geweldig ding is het. Heb al heel veel ontdekt tijdens de vakantie. Je kan er echt heel veel en hele leuke dingen mee doen. Ik ga weer aan het werk. Vanavond lekker sushi happen met zn 2tjes morgen komen mn schoonzus en zwager eten en zondag lekker rustig aan.
He meiden ik leef ook nog. Heb me even op andere dingen gefocust. Deze week gaan we weer de vruchtbare periode in dus flink aan de klus. De datum van de laparoscopie is ook bekend. Hoop dat het deze ronde toch nog raak is zodat ik die laparoscopie kan afzeggen! Morgen zal ik even terug lezen en op jullie reageren, ben zo moe dus duik me bed in. Liefs
Nee hoop het ook niet cupcake heel hard duimen Jouw tempkaartje ziet er eruuug goed uit cupcake spannend meid. Hier is mn temp ook behoorlijk gestegen 0.7? heb wel heel slecht geslapen vanacht dus heb op FF maar sleep deprived gedaan! Voor mn ei is het nog wel vroeg maarja alles kan dus flink aan de klus hihi..
Thanks Cupcake. Spannend van je bloedverlies. Ik hoop dat het wat positiefs is. @Vaya vervellend van je ongi! Succes in je nieuwe ronde @knvs, dag 12 kan op zich wel? Zo vroeg is het nu ook weer niet.?
Lovare Hoe is het met jou? Je ei al gehad? DAG 12 kan opzich wel maar dan heb ik wel een erg korte cyclus mn lf is tussen de 10 en 12 dagen
Hier is het wel ok. Gister en vanmorgen behoorlijk misselijk dus zit nu ziek thuis. Gelukkig is de misselijkheid aardig gezakt. Mijn ei is nog steeds zoek... Dus misschien is dit wel een cyclus zonder eisprong... Mijn temp is over het geheel ook lager dan normaal. Mijn gemiddelde is nu 36.2 ipv 36.3
Nou, hier enigzins rustig geworden na het nieuws.. heb wel even flink dipje gehad, maar gaan er gewoon voor. Hoop dat ik iedereen een bericht heb gestuurd?? Mooi buikje Tallie.. Ik heb echt véél minder! Zal kijken of ik ook weer een foto kan maken, maar denk dat een buikband nog afzakt.. haha . Vind deze wel SUPER mooi, deze ook zelf gemaakt/gepimped? CC; op het wachtbankje, spannend! KNVS; Ook succes en hopen inderdaad dat het gewoon deze ronde raak is! Beterschap Lovare! Hier toch even een fotootje van onze kleine meid;
@ ano wat een mooie meis al! @ lovare ik duim dat je je ei toch nog vind hoor en veel beterschap @ vaya veel succes nu in de nieuwe ronde! @ knvs veel klusplezier en ik hoop ook dat je jou laporoscopie kan afzeggen hier vanacht een helse nacht gehad wakker geworden van misselijkheid maag die constant lag te draaien dan veel pijn in mijn onderbuik zoals ik mijn ongi zou moeten krijgen. vanmorgen ook nog misselijk na middag is het wat gebeterd ook wel het zuur gehad. nu constant eht gevoel dat mijn eten tot in mijn keel zit. hopelijk zijn het toch tekenen dat ik zou zwanger zijn gisteren bijd e dokter geweest voor mijn knie en als resultaat moet ik geopereerd worden aan beide knieën en hij gaat ze tegelijkertijd doen. En mijn dan van mijn operatie (is maar kijkoperatie) moet ik ook naar de gyn. spannend
Xeniatje.. wie weet! Zou mooi zijn, ik had ook last van rommelende darmen en steken in mijn buik. Heb nu last van zuur als ik ga liggen.. bah.. de Rennies liggen bij mijn bed.
Ano.. heb ik iets niet meegekregen? Super mooie echo en je krijgt een meid zie ik hihi Gefeliciteerd!! Volgens mij heerst het want hier ook al 2 dagen niet echt lekker.. Last van mn maag en soort ongie gevoel heel vaag?! Lovare klote zeg over 2 weken kon je terecht bij erasmus toch?