Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @xenia, vervelend joh van je misselijkheid. Ik hoop dat het wat positiefs is

@ano, je moet wat over hebben voor je meisiej ;) Mooie echo hoor!

@knvs, ja ik moet nog 11 dagen wachten. Vanmorgen is mn temp weer naar mn oude gemiddelde. maar ik snap er echt niks van. In vergelijking met andere dames met pcos heb ik een hele rustige tempkaart.
    ja, bij mij is het nu wel gezakt :). Dus ik denk dat ik me later vandaag wel beter ga melden.

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier nog steeds wat misselijk maar ook heel vaag zeurderige pijn zoals mijn ongi komt. Als ik woensdag nog niet ongi ben test ik opnieuw. vandaag test gedaan en ie was negatief :(

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Balen xeniatje.. Blijf voor je duimen!
    Lov Goed dat je je weer iets beter voelt, Hoop dat ze je snel meer kunnen vertellen meid.
    Hoe was het afgelopen week nog gegaan stond me iets bij dat je ergens heen moest?
    Dames...
    Houd er trouwens nog iemand een lijst bij?
    Wie schrijven er precies nog actief mee?

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik heb geen idee wie de lijst bijhoud... Die zal waarschijnlijk vele pagina's terug staan.
    Ja ik had de volgende dag in de middag een concert op het schouwburgplein en voor de rest veel tijd gespendeerd op het conservatorium.
    Ik hoop zeker dat ze me meer kunnen vertellen, want dit is echt heel frustrerend. Ik probeer ook heel het internet af te zoeken naar antwoorden.

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Lov, Ja dat wist ik nog wel van schouwburgplein.. Maar dat verhaal over je basist hihi.
    Laat je niet al te gek maken door internet meid en ik weet het is moeilijk want denk dat iedereen dat tegenwoordig wel doet :)

6. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    geen idee waar die lijst naar toe is nogal een werk om hem terug te vinden hihi.
    lovare ik zou niet teveel op internet naar antwoorden zoeken hoor. Ze kunnen je gek maken door verkeerde diagnoses te geven.
    ja idd ik baal er wel serieus van die misselijkheid is er nog maar in mindere mate. We zullen zien als ze blijft of niet.
    Pfff juist de trouwuitnodigingen in elkaar gestoken en in enveloppen gedaan, wat een werk en stress die daar bijkomt. Blij dat ik vanaf ben en dat gedaan is. Nu nog opzenden en wachten op een antwoord :)

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Xenia.. Balen van he test :( je kwaaltjes klonken positief.. Misschien toch een griepje?

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja inderdaad ik baal er echt van. maar aan de andere kant, mss beter zo met die operatie in het verschiet. Kvoel me buiten die misselijkheid anders wel goed dus denk niet echt aan een griepje. Mss zenuwen ofzo

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, zou ook kunnen.. Pfff wat het allemaal wel niet met ons doet he!!

Ik ben zo benieuwd hoe ik deze week doorkom.. Het zal opzich wel snel gaan, maar meer wat ik zal gaan voelen..
    Nu voel ik af en toe prikjes/steekjes rond m'n baarmoeder.. Ook heel verwarrend want ik wil nog niet teveel hopen bij de eerste ronde Clomid.
    Ik ga ook echt pas zondag testen op 14DPO als ik dan nog niet ongi ben. Daar werken we dus naartoe! Duimen jullie mee voor m'n verrassingsei?

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja inderdaad en ik vind het zo vervelend he ik voel altijd vanalles en ik kijk dan direct als er een link is met zwanger zijn. en ik zeg ook altijd dat ik niet veel ga hopen maar toch doe ik het toch. iedere keer. Ik duim alvast hard mee voor jou! :)

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Meiden.. Ik ging net naar de w.c. voor de grotere boodschap.. En het bloed drupte er gewoon uit! Misschien een adertje gesprongen ofzo? Pfff.. 7dpo lijkt me ook echt te vroeg voor de ongi.. En heb al vanaf dag 3 wat spotting, maar niet zo erg! Vreeemd!! Hoop niet dat het een slecht teken is..

Iemand dit wel eens meegemaakt?

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ik heb dat meegemaakt als ik zwanger was dat ik naar de grote wc ging en dat er bloed meekwam. was ook een adertje die gesprongen was en spotting heb ik nog nooit meegemaakt weet eigenlijk ook niet zo goed wat het inhoud

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Oke.. Dankje!
    Het was ook echt gevoelig als ik wat duwde.. Ik wacht het gewoon af!

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @knvs, oh voor de bassist heb ik uiteindelijk een noodoplossing moeten zoeken. Ik heb mn repertoire moeten verkleinen en heb alles met piano gedaan. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt top gestresst was die week. Dus misschien dat dit ook wel een rede is dat mijn lichaam zo uit balans is.

@xenia & knvs; ja jullie hebben wel een punt dat ik het internet niet teveel moet afspeuren naar antwoorden. Ik vind het altijd toch wel fijn om te weten dat er meer mensen zijn en hoe dat bij hun verloopt.

@cupcake ik ga heel hard duimen voor je! Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook aardig wat bloedverlies gehad. Zeker rondom de seks. Dit was nooit iets ergs. Zo lang het niet met echte ongesteldheidspijn samen gaat kan je gewoon even rustig doen. (en ik had toen ook continu last van bandenpijn)

Ik mis "words" mijn documenten zijn nu echt chaos op de pc en een deel wil niet eens openen :(. Dit zijn volgens mij echte chaosweken waar ik nu in zit.

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Yes, vandaag is met 36.5 mijn temp richting de ovulatiekant gegaan :) ! Al hij morgen verder stijgt kan ik eindelijk aftellen richting mn ongi

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Duim heeeel hard voor je lov!!

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Goedemorgen meiden.

Ik heb zoooslecht geslapen, sinds vorige week zon jeuk om mn ogen het was 2dagen weggetrokken en nu weer terug ggrrr.
    De dermatoloog denkt dat mn autoimuum aan het opspelen is omdat ik ook ineens een onsteking aan me vingertop had(heb ik vorig jaar ook gehad).
    Ik heb een vorm van lupus Gelukkig de vrij onschuldige variant. Toch heeft mn dermatoloog opnieuw bloed afgenomen en wacht toch wel gespannen de uitslagen af. Om nieuwe ontstekingen te voorkomen moet ik malaria tabletten slikken, baal er wel van want had gehoopt dat het minder zou worden!
    Gelukkig kunnen die medicatie geen kwaad met een kinderwens want dat heb ik wel gevraagd natuurlijk.

Het vreemde is dat deze autoimuum in 2011 is ontdekt bij mij na vele onderzoeken maar nu is het vrij onschuldig maar kan zeker gevaarlijk zn en maak me nu toch wat ongerust omdat het niet is geminderd maar erger geworden.

Wilde het even kwijt..

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Knvs wat vervelend dat t steeds erger wordt! Ik hoop dat ze toch met wat goed nieuws komen. Je ogen kunnen nu ook door de pollen komen, het heeft namelijk ook twee dagen geregend en dan is het ook even wat minder... Dat verklaart natuurlijk niet je vinger, maar wel je ogen.

Vanmorgen tijdens koorrepetitie toch wel flinke steken door mn onderbuik. Kan t zijn dat een eisprong halverwege de tempstijging is ipv aan het begin?

19. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden..

wat raar cupcake! Heb uiteraard geen idee wat t is :(

Xenia.... hoop toch op goed nieuws voor je hoor!

Lovare, hoe gaat t met je nieuwe vlam eigenlijk?
    En wat heb je een druk leven zeg hihi

Knvs... wel een beetje spannend zeg.. hoop met je mee op goed nieuws!

Heb wat foto's toegevoegd van mn versierde buikbanden..!
    is eigenlijk heel simpel hoor :)

Fijne dag allemaal

X

Bijgevoegde bestanden:

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL