Ego YES YES YES !!!! Alles is gewoon goed met mijn kleine meisje.. Zó blij, zit alweer te janken nu En nu bijlezen
Gefeliciteerd meis! Fijn hoor!! Ik ben nu lekker op vakantie en ben dus niet meer elke dag hier.. Ik heb geen termometer meegenomen op vakantie om het maar eens lekker los te laten. Ben vandaag wel gebeld door gyn. progesteron bloedtest was goed. Ik word binnen een week/10dgn wel of niet ongesteld. Ik heb zo nu en dan krampjes in mijn onderbuik maar verder niks schokkends.. Cupcake spannend hoor!! Ik ben benieuwd..jij gaat zondag testen hé?? Ik denk ook zondag of maandag..
@ knvs wat vervelend dat het niet beter wordt. hopelijk betert het toch wel voor je @ taillie hoh wat leuk echt tof gedaan! die buikbanden @ lovare ik zal voor je duimen dat je ei gesprongen is pfff hier vandaag een hele dag misselijk in vlagen (het gevoel dat alles tot in mijn keel blijft steken) de onderkant van mijn borsten die gevoelig zijn (ook in vlagen) en af en toe zeurderige gevoel in mijn onderbuik net zoals in ongi moet worden maar dan niet zo hevig als anders. Uiteindelijk na het werk een zwtest gedaan (ik weet het, niet slim maar kon het niet laten ) natuurlijk negatief, heb dan achter clearblue zwtest geweest die van 4 dagen van voordien kan testen als je zwanger bent. Als ik me morgen nog misselijk voel test ik opnieuw. Ik zit toch wel te hopen maar ik durf niet teveel hopen anders zal ik weer dubbel zo erg teleurgesteld zijn
Xeniatje; hoop het zo voor je! Voor iedereen natuurlijk! Ja, ben zo blij.. gelukkig maar. Wat valt er dan een last van je schouders. Was ook nog wel grappig, ze moest eigenlijk ietsiepietsie draaien dus ze drukte even flink met 2 vingers in mijn buik, nouw.. enige wat ze deed.. terugschoppen, haha!
ano hoh wat een mooie lieve foto! zo blij voor je dat alles in orde is. Zo grappig dat ze soms al terug reageren he vanuit je buik Daarjuist ene test gedaan... maar blijft negatief mijn lichaam zal mij terug voor gek houden wss dan dan maar wachten tot ik ongi word en liefst zo vlug mogelijk!
Ano, wat een goed nieuws!! Xenia, kan t niet gewoon zijn dat je cycli langer zijn geworden? Bij mij was dat toen ook ineens... Tallie, leuk versierd! Hmm mn vlam is in rook opgegaan toen hij vorige week ziek werd. Maar ik heb m ook wel eens gebeld met een ander nummer en zn fb in de gaten gehoude maar ook daar gebeurt helemaal niks. Dus ik weet niet zo wat er is.
@ ano het mag wel beginnen te lukken. Ik had er gewoon zo'n goed gevoel bij gisteren. Ik had echt het gevoel deze keer dat ik de grote prijs had gewonnen pfff @ lovare ja idd met mijn cyclus weet je maar nooit als ik op mijn eigen gevoel afga zou het morgen ofwel donderdag moeten zijn dat ik ongi wordt (hopelijk niet) hoh wat raar dat je vlam in rook is opgegaan... En dat er niets meer te bespeuren is hopelijk is er niets gebeurd met hem
Vreemd Lovare, gewoon een app sturen? Reageren op een app moet lukken. Ik zit op het terras, kleine is heerlijk aan het spelen. Zandbak, trampoline. Ik zit mooi onder het afdak, koffie erbij. Zo even wat dingen versturen. Beebje liet ook net even van zich horen. Schopte even lekker.. Vanavond kleine lekker vroeg op bed, vanmorgen naar de peuter geweest. Ik hoop dat ik nog wat kan werken.. heb er wel zin in eigenlijk. Ik functioneer beter als ik werk, stom is dat..
XENIATJE Hele dikke knuffel van mij.. Ik was vandaag even langs de apotheek gelopen voor plaquenil (malariatablet) en die vrouw zei dat ik toch een vrij hoge dosis heb omdat ik 2maal daags een tablet moet slikken en ze had opgezocht voor me hoe het zat met een kinderwens de medicatie mag wel gebruikt worden ook tijdens een zwangerschap maar dan mag ik het maar een maal per week. Ze zouden kontakt opnemen met mijn Dermatoloog dus hoor uiterlijk morgen hoe of wat. Heb vanmorgen ook een longtest gehad en ze hebben gekeken naar mijn allergieeen, Graspollen en huisstofmijt is heel hoog boven de 4,0 en 0,35 is normaal dus zit er zeker ver boven. Mijn longtest kwam uit op 78% dus er is sprake van astma, krijg nu ook andere puffies die ik moet gaan gebruiken want als ik onder de 70% kom kan het COPD zijn als ik het zo goed uitleg. Vandaag is niet mijn dag heb al tot 2 keer mn sleutels in huis laten liggen dus ik kon fijn 2x overklimmen bij het balkon. Meiden die verstand hebben van tempen zouden jullie is even naar mn kaartje willen kijken? Heb ik nu wel al een ei gehad zo vroeg? Of is dat nog moeilijk te zeggen?
@xenia, dan nog maar even duimen draaien. Ben je dan over je langste cyclus heen. @ano, helaas heeft hij geen whatsapp. Maar op smsen en bellen reageert hij ook niet... Hij leest nergens zijn berichten, dat is het rare. lekker met die hitte , gewoon knap dat kinderen gewoon bezig blijven. Lijkt me bijzonder dat getrappel.