Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Herken dit helemaal!!
    Wij zijn in april getrouwd. Heb een collega die 'niet zo tactisch' elke keer kijkt of mijn buik al groeit :)
    Domme muts!

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Euhhh... Mijn ovutest van net. Need to say More?
    Rechts is controlestreepje...

3. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Wauw duidelijker kan niet :p
    Dus je weet wat jullie te doen staat haha!

Waar heb je deze ovutest eigenlijk vandaan? mocht ik niet zwanger zijn wil ik ze ook halen :)

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Haha.. daar zal het niet aan liggen.
    Ik heb ze besteld bij zwanger en kids. Vorige maand van 123thuistesten. Die zijn ook gewoon goed.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij ons komt die vraag ook veel voor helaas. Het ligt eraan wie het vraagt en op welke manier. Soms antwoord ik dat we het wel willen, maar nog rustig aan doen, we hebben geen haast. En weer een andere keer reageer ik op de vraag wanneer de kleine komt met: word ik dik?

Maar ik vind het ook frustrerend. Vooral als het er zo lomp uit komt. De eerste keer stond ik met mijn mond vol tanden, toen wist ik niet hoe ik moest reageren... Alsof trouwen betekent dat je meteen kinderen gaat/wilt krijgen!

6. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Heel veel plezier vandaag birthdaygirl :D!! Maak er een leuke dag van! En morgen lekker uitslapen!!

Hoe is het ondertussen met je ovulatietesten? Al wat wijzer geworden?

Ik had gister ook last van jeukende tepels :p Ben benieuwd wat jouw testje vanavond zegt.. en de mijne natuurlijk ook!

En wat leuk, de efteling!! Zal ze zeker wel helemaal geweldig vinden?

Haha, gezellig :D Die mannen!

Heel veel succes met het behang eraf halen.. is en blijft een irritant karweitje. Hopelijk schiet het allemaal een beetje op!

Ah, hoelang blijft hij weg?

Heel erg fijn om lekker met haar te kunnen kletsen over het zwanger worden inderdaad, en daar raak je volgens mij ook niet over uitgepraat ;) Veel plezier vanavond!

Dat is inderdaad een beetje ondoordacht. Is zij toevallig zelf nog lang niet bezig met kinderen? Of gaat kinderen bij haar krijgen lekker vlot? Ik denk dat mensen er gewoon niet bij stil staan dat er ook een down side aan het hele zwanger worden is en dat het niet alleen rozengeur en maneschijn is.

Hihi, succes meid! Fijne dag ;)

Jammer dat het niet doorgaat! Echt rot weer.. Hier is het alweer lekker aan het sneeuwen. Echt een dag om binnen te blijven met een grote kop warme chocolademelk met slagroom :D Hmmm

Jij ook een fijne dag toegewenst!!

Jaaaaa :D Ziet er goed uit! Echt een knaller! Je eitje is ook lekker op tijd.

7. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Leuk om te lezen dames! Thank you :D

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties..

Ja inderdaad, als je getrouwd bent dan "moet" je ook maar gelijk kinderen krijgen. Toen wij gingen trouwen in Juli deden we dat niet met de gedachte om snel zwanger te kunnen worden. We hebben dan nu die keuze gemaakt maar had ook over een jaar kunnen zijn.

Ik heb ook het idee dat mensen vaker naar m'n buik kijken, maar dat komt ook omdat we ermee bezig zijn en dan denk ik altijd dat mensen dat 'zien' ofzo.. Is natuurlijk onzin ;)

Als mensen ernaar vragen zeg ik altijd dat we het wel graag willen, maar dat we nog niet weten wanneer. En dat is niet eens een leugen, want we weten ook niet wanneer het mag lukken haha ;)

@lily156
    Super, zo'n positieve ovutest! Fijn dat je je ei hebt gevonden! Succes!

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb dat heel erg met verloofd van wanneer gaan jullie trouwen enzo
    Ben jaar verlooft maar trouwen is gewoon prijzig en die centjes kunnen we goed gebruiken voor baby spullen dus blijf nog lekker lang verloofd

Wow die ovu test is heeeeel erg positief wat super fijn!!!!:D

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    dat word klussen hihi!

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    nee nog geen piek gevonden hier mis heb ik hem al gehad? Weet het echt nie maar blijf gewoon door klussen haha niet dat jullie die info graag willen weten :p

Hier net lekker stukje taart op heerlijk die chocotaart van de Hema <3

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    heel herkenbaar wij z'n sinds oktober verloofd maar ook geen haast bij trouwen aangezien we ook eerst onze centjes in een beebj willen steken.
    Bij ons geen vraag over kinderen m'n moeder vind we nog moeten genieten! Alsof dat niet kan met een beebj? Maar is m'n leventje dus leef hoe ik dat wil hihi.

Wij willen trouwen met een kleintje erbij lijkt me fantastisch :D

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    J@aaaaaaaaa heb een smiley op m'n ovutest haha zooooo blij yeaaahhh whoeeeeee :D:D:D

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Jeeeej! Super! Klus-ze!:p

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
  16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat fijn!! Zie je? De aanhouder wint!
    Zelfde dag als ik!!

Veel klusplezier!!

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Geniet ervan!! :D

18. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Toppp!! nou succes meid!! klusze! ;)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jij denkt preccies zoals ik zie je het al voor je een klein pakje of jurkje die je sleep vast houd zoooo poepig!!!!

En je bent positief klussssssuhhh!!!!!

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@lilly&knvs klussen maar.

Net thuis van werken. Een ovu gedaan maar hij is weer lichter dat gisteravond.baaal als een stekker

Deel Deze Pagina