Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    gewoon door blijven testen m'n test was donderdag ook vrij donker en dagen erna ligt en nu toch m'n piek ik had het al opgegeven haha.

Ik zit op dag 20 nu dus het wil niks zeggen blijkbaar voorheen had ik m'n piek veel eerder x

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    yeaah! Klusze

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#583 littlewonder23, 26 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2013
    Ik zit nu op dag 16 dus we wachten maar af.
    Maar je baalt omdat hij gister al stukke donker was en nu weer lichter;)
    Terwijl ik last van me borsten heb en buikpijn:(
    Ik heb ook geen geduld.ik wil ook me eitje...

Wordt snel klussen voor de visite er is;)hihi

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Klus ze iedereen!

5. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Jaaaaa wat goed meid :D!! Eindelijk je eitje gevonden!

Ik zou denk ik elke dag rond dezelfde tijd testen (dit wordt ook aangeraden zodat je de hormoonpiek niet mist. Als je de ene dag om 12:00 uur test en de volgende dag om 20:00 dan zit er 32 uur tussen) Ik heb namelijk in de middag altijd lichtere testen dan in de avond. Had deze foto's gister ook geplaatst maar hier zie je echt goed het verschil:

Bekijk bijlage 301632

Getest om 13:00

Bekijk bijlage 301633

Getest rond 19:30/19:45

6. littlewonder23

Ik test altijd om 16:00 en 23:00 nu 2x per dag omdat in de buurt zit van me eisprong.

7. Prinsessa

Hmm.. ben benieuwd wat je test vanavond zegt! Is 'ie echt zoveel lichter dan gister? Echt vervelend!

8. littlewonder23

Hij is duidelijk lichter als gister.
    Ja ik ben ook erg benieuwt.

9. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, succes meiden. Grappig om te weten dat jullie gaan klussen :p

Ik heb even jullie rekenwonderhulp nodig...

Ik begrijp even niet meer zo goed hoe ik mijn nod of cyclus moet gaan berekenen.
    Dit is het verhaal...

31 december was ik mijn pil vergeten.... 1 januari besloten we er mee te stoppe.
    Had nog wat pillen er op zitten, tm zondag 12 januari.
    Ik word steevast de donderdag erna ongesteld, had dus de 16e geweest.
    Wel had ik onttrekkingsbloed van de 4e tot de 7e.

Ondertussen is er nog niets....

Als ik ongesteld word, vanaf welke dag tel ik dan terug om mn 1e cyclus te bepalen?
    Wanneer had ik eigenlijk ongesteld horen te worden?

Kortom, ik snap er niets meer van...:(

Wie kan me helpen?

X

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik heb wel hetzelfde tel ik de eerste dag van ongesteldheid mee in de cyclus of niet

11. Prinsessa

Hoop dat 'ie vanavond weer wat donkerder is. Kan ook wel wat schommelen namelijk..

Ik ga ook weer testen vanavond! We houden elkaar op de hoogte ;)

Ik ga je helpen :D Haha. 4 januari heb je je ontrekkingsbloeding gehad, dan is het nu afwachten op je echte menstruatie. Je cyclus is meestal niet gelijk rond de 28 dagen maar kan de eerste keer een stuk langer duren. Dit verschilt van vrouw tot vrouw. Je zit nu pas op CD 23 :) Stel je wordt wel op dag 29 ongesteld (dan heb je een 28 daagse cyclus dus, want de dag dat je ongesteld wordt is dag 1 van een nieuwe cyclus) dan is dat dag 1.

12. Prinsessa

Stel je wordt ongesteld op dag 29, dan heb je een 28 daagse cyclus. De dag dat je ongesteld wordt is dag 1 van een nieuwe cyclus ;)

13. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Meiden!! Ik voelde me vandaag best misselijk en voel gewoon dat er iets veranderd aan mezelf(dat heb ik al een aantal dgn).. gek verhaal misschien hoor.. ik ben naar de kruidvat gegaan en heb een vroege zw test gehaald.. moet eigenlijk va 4 dgn voor je NOD maar ik kon natuurlijk niet wachten.. nu heb ik een heel licht rood streepje in het testvenster!! tis echt zeer licht.. maar in de bijsluiter staat dat als het zeer licht is..dat je dan ook zwanger bent! ik begon gelijk te janken.. maar ik beschouw dit nog niet als echt zwanger.. aangezien ik liever een test heb die eruit springt.. haha.. pff weet t ff niet hoor.. ik probeer er ff een foto van te maken.. en ik ga zeker over 2 dagen ofzo weer ff testen! pff het zou toch kunnen! maar ik ben er nog niet te zeker van! ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

14. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Het is best moeilijk om het op de foto te kunnen krijgen.. ook qua lichtinval enzo.. dus hoop dat jullie het een beetje kunnen zien! :)

2013-01-26 17.45.46.jpg

15. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Oh ik zie het al.. tis niet helemaal goed op de foto te zien!:( tis lastig!!

16. Prinsessa

Mellebel! Wat super spannend meid :D Ik zie op de foto een streepje! Wil je niet bang maken, maar deze testen staan zeer slecht aangeschreven. Hier wat topics over de Predictor testen:

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/327028-predictor-vals-positief.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/203678-3x-predictor-licht-positief-rest-allemaal-negatief.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/360785-ervaring-predictor-early.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/346877-predictor-vroege-zwangerschaps-test-betrouwbaar.html

En zo zijn er jammer genoeg nog 10 tallen topics over te vinden :( Ik zou als ik jou was de Kruidvat 2 voor €5 testen kopen. Deze zijn erg gevoelig en daarmee testen veel dames snel positief!

Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!

17. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Ah meen je niet!:(
    Ik heb die 2 voor 5 euro ook gekocht
    hoop dat het alsnog positief is voor me.. maar ik wacht nu dan nog wel ff met die andere test.. pff spannend!

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @Mellebel ik zie ook een licht streepje ik zou nog een test later doen.
    Ben je ook misselijk als je ongesteld word bent?

19. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Nee ik ben nooit misselijk voordat ik ongesteld moet worden.. t enige waar ik dat altijd aan merk is schoonmaakdrang,stemmingswisselingen en vreetbuien.

Maar nu door deze test nu ik weet dat hij vals positief kan zijn begin ik erg onzeker te worden.. dus ik test later met een ander merk.. ik haal me nu nog niks in mn hoofd (althans dat probeer ik haha..)

Ik had nog zo'n predictor vroege test en die heb ik onder de kraan gehouden om te kijken wat er gebeurd.. maar die kleurd helemaal niet.. dus ik weet echt niet wat ik moet denken nu hahah

20. Prinsessa

Ik zou morgen dan gelijk een testje wagen als ik jou was!

Ik duim voor je in ieder geval meis!

Deel Deze Pagina