Maakt niet uit hoor Heeft er iemand anders hier last van ontpillen? Ennnnnnn vandaag is de dag dat er een positieve zwangerschaps test liggen mag! Ik voel het gewoon er is vandaag iemand positief!!
Ik had gisteravond wel buikpijn... Een buikpijn die ik weinig tot nog niet eerder had gevoeld. Weet niet wat dat was. Zou ook m'n ei kunnen zijn, dat kun je toch ook voelen? Ik let nu overal op, hihi... Verder nog weinig last van ontpillen. Maar ben ook pas drie weken gestopt... Waar heb jij last van dan?
Hartstikke zwanger. Gefeliciteerd jeeeeeej wat leuk.ben zo blij voor jullie Nu opzoek naar een mooie nieuwe banner.
Goeiemorgen meiden, Vandaag weer getest, en het streepje staat er weer!! Hij is nog niet veel donkerder, maar hij staat er! Je hoeft geen moeite te doen om hem te zien. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon zwanger ben!! Er kan natuurlijk nog van alles fout gaan, maak het eitje is ingenesteld en ik maak HCG aan! Nu duimen dat alles goed gaat Gefeliciteerd nmv!!! Prachtig streepje!
Aaaah!!! Gefeliciteerd lieve meis!!! Wat super leuk! En wat hoop ik ZO voor jullie dat deze blijft plakken en alles goed mag gaan. Wauw!! Geniet er lekker van, meis!
Bij mij begon het ook gisteren inderdaad ook een soort van buikpijn nooit zo gevoeld. Het is een drukkend gevoel bij mijn baarmoeder. Ik heb er nu echt nog steeds last van het blijft ook zo constant bij jou ook? Als het goed is is mijn ei tussen morgen en de 31ste maar dat weet ik niet zeker dit is namelijk mijn eerste meting cyclus. Ik heb de 13e mijn laatste pil geslikt dus zit nu op de 2 weken zonder de pil. Verder beetje hoofdpijn maar dat hem ik wel vaker als het sneeuwt of heel koud weer is Ik hoop trouwens niet dat ik dit de hele tijd ga houden dat drukkend gevoel het is nou niet echt heel erg aangenaam.....
Wauw, dat is een mooie test, zeg! Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd meis!! Ga er lekker van genieten!
Ik had ook een drukkend gevoel inderdaad. Niet prettig! Maar na een nachtje slapen is het weer over... Dit is ook mijn eerste cyclus na de pil, dus wanneer ik mijn ei precies heb weet ik natuurlijk niet. We wachten het wel af...
Ik heb deze aangeschaft Voordeelpakket ovulatietesten en zwangerschapstesten -Zwanger & Kids en daarbij nog een clearblue digital maar die gebruik ik op het moment dat die zwanerschaps testjes van dat ander merk positief aangeven Net nog even gebruiksaanwijzing gelezen en het verstandigste is om de 11e dag van je cyclus te meten dus dat is voor mij vandaag Hoe laat testen jullie met de ovu testen? het is volgends mij eerder gezegt maar vraag het toch nog even een keer
JAAAAAAAAAAAAAAAAA nmv ♥ GEFELICITEERD ♥ SUPER gaaf nieuws! Geniete ervan meis! Ik wil je aanpassen op de lijst, wat is je uitgerekende datum?