Klinkt heel bekend allemaal, ook die opgezette buik, maar daar heb ik altijd wel snel last van dus dat valt niet extra op bij mij.. Spannend hoor! Maarja kan ook na de pil komen, de hormonen die weer op gang komen.. Maargoed, ik ga ook echt niet eerder testen dan zaterdag.. Komt goed, moet je lukken!! Haha succes.. Duim voor je dat het toch raak is!!
Ook ik heb daar helaas vaak last van....behalve het duizelig zijn dan! Voeg daar hyperemotioneel en moe maar aan toe...:-S Ik ga donderdag testen... samen met vl... komt qua timing net iets beter uit dan vrijdag... Als het dan niet raak is, ga ik niet meer testen tot mn cyclus duidelijk is. Ga er vooralsnog vanuit dat het ontpillen is... maar o wat zou schoonpapa een mooi kadootje krijgen op zn bday vrijdag... Fijne dag verder en laat je niet weg waaien Ik ga weer aan t werk.
Nou... ik was van plan om hier even te gaan lezen! En verder moet ik nodig wat in huis doen: wassen, stofzuigen, dweilen en boodschapjes doen. Dus ik ga zo maar even op pad!
phoe ik heb weer bijgelezen Wauw 4 meiden met nod ben erg benieuwd hoor moet echt wel positieve tussen zitten @prinsessa antwoord op je vraag ik moet alleen nog rond het raam krabben en dan ben ik gelukkig klaar eindelijk heb ook echt spierpijn in mijn krab arm hahahaha Het is wel echt lekker tijd dodend werk ! Vandaag ga ik het laatste deel krabben en daarna komt mijn broer langs en dan gaan we mijn stoelen verven wil de poten constructie wit en de rusleunig en zitting mooi naturel hout dus gewoon een lakje (het hout is al gedaan gelukkig)
meiden met de aankomende NODS zal voor Julie duimen @ovutest. Hier geen smiley meer en als ik naar FF kijk heb ik m'n eitje zaterdag gehad we hebben flink geklust dit weekend(niet dat jullie dat willen weten hihi) dus nu maar afwachten spannend! Hier thuis ook even de boel aankant maken. Voor vanavond staat spinazieprak op het menu! Heb gisteren een boekje gekocht waar ik alles in schrijf hoe het zwanger worden verloopt vind ik wel leuk om bij te houden Hoe is het met de zwangere dames? Vroeg me af of een van jullie ovutesten gebruikte en hoe vaak jullie kluste als jullie die info willen delen natuurlijk ben best nieuwschierig
Haha! Ja is gelukt! Kun je al last krijgen van zwangerschapsdementie als je pas 4 weken zwanger bent? Raakte de hele tijd de kluts kwijt in de supermarkt...
Het gaat goed! Heb (gelukkig) nog geen last van irritante kwaaltjes, alleen veel moe. @ovutesten, hier had ik al eerder wat over gezegd: Aangezien mijn cyclus regelmatig is, had ik het eigenlijk niet nodig. Maar omdat wij het zo graag wilden, heb ik ze wel gebruikt. Ik had ze van CB. Ik heb slechts op 1 dag een smiley gezien, maar dat was genoeg. En dat viel bij ons in het weekend (zaterdagochtend smiley)! Wij hebben 'geklust' op vrijdag, zaterdag en zondag. Maar we waren het er allebei over eens dat het geen moeten mocht worden, we wilden er wel lol in houden!
had ook al eens gevraagd maar kon het zo nergens terug vinden of heb er mis overheen gelezen maar bedankt dat je het nog eens wilt delen meis Ik gebruik ook CB en ook afgelopen zaterdag een SMILEY maar heb de smiley tot gistereochtend gehad. Maar dan weet ik dat we goed hebben geklust thankzz
Hallo allemaal Ik had een vraag ik ben gestop met de pil eind dec2012 en in jan 2013 ben ik gewoon ongesteld geworden. maar nu wacht ik nog steeds om ongesteld te worden ik had het al moeten wezen maar ik ben nu al bijna een week over tijd zeg maar. Is dat normaal want me vriend en ik willen graag zwanger worden maar we hebben al een test gedaan en die geef aan dat we niet zwanger zijn. Dus mij vraag aan jullie weten jullie er misschien iets meer over?.
Heey meiden hoe gaat het hier. Hier gaat het goed! Vandaag weer een testje gedaan, mijn testje word mooi donkerder! Ik zit nu op 14 dpo als ik het goed heb, kan ook 13 zijn. En heb al een donkerder testje als bij A* toen ik 15 dpo was. Dus mijn HCG stijgt mooi! De bovenste is uiteraard van vandaag haha.
Misschien is je lichaam nog in de war van het stoppen met de pil. Sommige mensen moeten ontpillen na het stoppen en dan kan het best een paar maanden duren totdat je cyclus weer een beetje op orde is. Ook kan je allemaal gekke kwaaltjes krijgen door het stoppen van de pil. Dit hoeft allemaal niet natuurlijk. Het kan ook zo zijn dat je een late eisprong had, en dus over een paar dagen alsnog zwanger blijkt te zijn. Maar ik denk dat het gewoon afwachten is helaas.
Ik zie alleen op die van vandaag een streepje op mn telefoon, de andere kan ik niets op zien... Maar het gaat dus de goede kant op! Ziet er mooi uit!!
Haha ja ik kan met mijn tablet geen goeie foto's maken. Maar dat laatste streepje is best donker in het echt. Zo'n duidelijk streepje heb ik bij mijn zoontje nooit gehad. En die twee andere zijn van 2 dagen geleden, zijn nog een stuk lichter, maar kan je ook zonder te turen in het echt zien.
Dat ziet er netjes uit luffy! Duidelijke streep hoor. Hier is het wachten begonnen. Heb denk ik zondagavond mijn eisprong gehad. FF laat nog niets zien. Mijn temperatuurkaartje ziet er namelijk wel wat bijzonder uit..
Ik ga ook gezellig meekletsen. Ik ben in de laatste week van december gestopt met de pil en 11 januari ongi geworden. Had afgelopen weekend mijn eisprong (als ik uitga van ongeveer 32dgn cyclus) en we hebben vrijdag en zondag geklust. Voel nu van alles, maar volgens mij wil ik het te graag voelen....maar goed: wel wat misselijk, draaierig en stekende onderbuik. Hopen dat dat het eitje is wat zich vastbijt . Ik mag pas over anderhalve week testen..pfffff