Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zitten wij ook aan te denken, alleen... mijn schoonmoeder heeft het bij haar eigen dochter laatst ook verklapt aan iedereen toen ze het nog niet mochten weten. Ze hadden zijn familie nog niet ingelicht en via een omweg hoorden ze het dus van een ander!
    En ik weet niet of ik het zo makkelijk kan splitsen, de 1 wel en de ander nog niet!

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het is ONS geheim! Niemand weet dat wij echt voor een kindje gaan/zijn gegaan! :D

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ziet er goed uit LUFF :D

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Welkom MAJTJE

Leuk dat je ook komt mee kletsen :)
    Lees dat je bent geopereerd aan je enkel jeetje wat vervelend beterschap!
    Ik ben begin december geopereerd gelukkig mag ik volgende week uit het gips met mn voet :D
    Kan me voorstellen hoe vervelend het is hihi.
    Ik kan gelukkig al aardig uit de voeten dus dat scheelt.

@vertellen over zwangerschap.
    Ik ga het denk ik met 8 weken tegen mn moeder zeggen en derest met 12 weken.
    Hoop dat ik me mond kan houden haha een voordeel kan het met jullie delen op dat moment dus jullie weten het als eerste :D

Hier net even bij de action geweest zag zulke leuke babysokjes met i love DAD erop kon ze niet laten liggen ga ze zo aan mn vriend geven als die thuis is..

Volgens FF zit ik nu op 3dpo dus op het wachtbankje :)

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hmmm....het is altijd lastig, maar dit maakt het niet makkelijker.

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Als je na 8 weken een goede echo hebt met een kloppend hartje is de kans dat het fout gaat nog maar heel klein. Wat leuk trouwens nmv dat je twee echo's krijgt. Meestal krijg je maar 1 termijn echo. Waarschijnlijk krijg ik ook meerdere echo's maarja dat is door mijn voorgeschiedenis natuurlijk.

Ik heb het nu al aan mijn oma en zussen verteld, maarja hun vertel ik ook gewoon alles. De rest van de familie wil ik het het liefst pas na 12 weken vertellen. Hoewel ik mij af vraag of dat wel gaat lukken...Ben daar heeel slecht in haha.

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    #847 SuusD, 29 jan 2013
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
    Het is natuurlijk een ovulatie test en ik begin voor het mijn eerste kindje in mei dus zoals mijn banner zegt nog 3 maanden en 3 dagen :D

Merk wel dat ik veel buikpijn heb een hele rare buikpijn en opgezette buik en mijn emoties nou die heb ik totaal niet onder controlle..... ik huil zelfs bij de speech van de konigin en als ik bezig ben behang te krabben voor een baby kamer hahah out of control....

ik vind het inderdaad heel spannend!! en vind het wachten ook erg lastig maar ik ben lekker bezig met de toekomstige baby kamer op te knappen zodat dat straks niet meer hoeft daarna met mijn moeder behang uitzoeken die wil ze voor mij betalen :D
    lekker behangen en moet nog de commode afschuren en in de verf zetten en het ledikantje ook :) (is mijn eigen ledikantje waar ik zelf in heb gelegen :)

Dus nog veel te doen wil vooral de zware dingen voordat ik zwanger word doen vind het niet verantwoord om het te doen als ik zwanger ben :) Kennis van ons heeft een baarmoederverzakking gekregen omdat ze teveel deed :)

hoe voel jij je? hoe gaat het met de eierstokken haha?

GROOT NIEUWS : Ik ben klaar met behang krabben!!! hahaha:D

8. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    kvns90
    Thhnx voor het duimen.. hopelijk wordt het beloond :D

nmv
    Haha dus je hebt je wel gered in de supermarkt? gelukkig dat je een lijstje mee had.. :p

Welkom! Gezellig!
    Wachten duurt lang he! maar hopelijk word het wachten beloond! succes met het zwanger worden ;)

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ben een paar keer op en neer gelopen en kon mijn weg niet meer vinden. En dan ook nog eens in de supermarkt waar ik gewerkt heb en dus normaal gesproken alles weet te vinden! Heb nu wel wat langer gedaan over die boodschapjes... ;)

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Geweldig! Nu schilderen?

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hahahah nee Behangen je zou denken dat ik dat spul niet meer kan zien maar het gaat er weer op maar dan een hele schattig.

ik dacht aan zoiets op 2 wandjes en de rest licht geel
    op dit behang kan dan nog zo'n boom :)
    maar zoek nog naar mooi behang die misschien toch wat rustiger is :)

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mooi! Vind die wolkjes ook wel leuk, maar inderdaad een beetje druk. Maar die boom vind ik heeel mooi!!

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Welkom Majtje!

14. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land

Haha mijn eierstokken rammelen..ben nu aan het duimendraaien tot 8februari

15. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Ahh wat pittig!! :D

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ziet er leuk uit Suus!
    Ik heb toevallig afgelopen maand onze logeerkamer geschilderd, alle muren zijn nu (heel licht/zacht) geel. Maar dat wordt nu dus wel onze babykamer! Heb nu al zin om meubeltjes uit te gaan zoeken.

17. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Denk dat en de wolkjes en de boom te druk word..behalve als de boomstam niet bestaat uit druk behang

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Kan je zelf ook nog maken een paar wolkjes :) deze zijn leuk

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat leuk heb je er een foto van ?

Ik zocht eigenlijk ook licht geel behang en dan de boom en dan paar 3d wolkjes.
    Ik ga aan het plafond vogeltjes hangen:) zoiets alleen dan wel dat ze lijken te vliegen vond ik een leuk idee voor mijn thema bos :D
    En dan een egel nacht lampje en konijntje op de grond :)

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er aan te denken om het meteen te vertellen eigenlijk, ongeacht het aantal weken..aan mijn en zijn ouders en de beste vrienden... de rest na de 1e echo... als het fout gaat willen we ook steun en als ik op de bday geen wijntje drink raden ze het meteen haha... gaat ons dan echtniet lukken om te ontkennen ben ik bang :p

Deel Deze Pagina