Het kan altijd schommelen tussen de 2dagen geloof ik. Mijne is altijd anders nu 7dagen later als vorige cyclus?! We zullen het zien lil
Nee dat begrijp ik wel, daarom wil ik het het liefst ook nog even geheim houden. Maar met mijn oma en zussen deel ik alles, kan dat echt niet voor mij houden helaas. Iemand hoeft maar te vragen of ik alweer zwanger ben en ze weten het. (Dus mijn vader weet het ondertussen ook al En toen mijn stiefmoeder haha)
Heel toevallig! Ik ben ook 28 en ook in mei 2012 gestopt met de pil. Ik ga nu dus ook op weg naar ronde 9
Gezellig Kyna! Moet je wel waarschuwen hoor. De meiden in dit topic zijn mega-vruchtbaar!! Wanneer is je Nod?
Wat een lieve reacties ja ben gestopt met de kunstacademie maar dat houd mij niet tegen hoor echt niet hahahah @Mellebel dat moet wel positief zijn ZWANGER DUS!!!!! ik ben ook erg benieuwd naar de foto
Oooooo spannend Mel! Nu wil ik ook testen haha.... Ik snap jullie allemaal meiden, met wel of niet wachten! Ach, misschien duurt het nog wel even.... Donderdag weten we het! Ik ga even dutten in bad... pittig dagje gehad... tot straks! X
Mellebel - wauw meid spannend morgen! Als er nu een streepje te zien is zal dat morgen ook zeker zo moeten zijn ben benieuwd naar de foto morgen! Luffy - Dat snap ik helemaal! Hoe reageerde iedereen trouwens op het prachtige nieuws?
Net naar de wc geweest een berg slijm verloren zou het me eitje zijn?ik hoop het. Helaas weer wachten op me nieuwe plasje. Me buikpijn is ook ietsjes af genomen
Ow is dat zo?? Mijn Nod zal op 18 februari zijn maar kan ook 21 februari zijn omdat mijn cyclus nu steeds 27 of 30 dagen is zie hieronder: 25-30-23-33-25-27-30-27-21-30 De '21 wijkt erg af waarschijnlijk doordat ik een beetje stressvolle periode had op dat moment
We volgen elkaar wel mooi op haha, mijn NOD is 11 februari Little wonder - Hopelijk vanavond positieve test! Op de hoeveelste CD zit je nu?
Jaaa...d'r zijn al 3 zwanger in de eerste ronde.. Geweldig toch! Misschien is het besmettelijk (sorry zit gewoon te geinen, ben al hele dag alleen thuis en vervelend) Dan ga je volgend weekend je vruchtbare dagen in. Gebruik je ook ovutesten of temperatuurkaarten? Die 21 dagen kan inderdaad best van stress zijn! Waar kom je vandaan? Werk je/studeer je?
Welkom kyna. Zie dat je er al wat rondes hebt opzitten maar hopelijk word je geduld snel beloond meis Leuk dat je komt mee kletsen
Haha!Geinen moet kunnen Maar idd misschien is het besmettelijk Klopt,dit weekend is een vruchtbaar weekend Ik gebruik af en toe ovutesten,vind ik handiger dan temperatuurkaarten.Alleen is het soms lastig te testen op vaste tijden,soms komt dat namelijk niet altijd uit,ik weet eigenlijk niet of dit perse moet.Ik gebruik de digitale testen van CB Gebruik jij ook ovutesten?