Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Links is idd de controle streep.
    Begin van de avond nog een testen en aan de eind van de avond.
    Weet ik het zeker wil me ei niet missen:p

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
  3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    dat denk ik ook @little veel klusplezier meis.

@prinses. Leuke shootfotos heb je geplaatst zou ik ook wel willen maar eerst op naar beebje nummer1 :D

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Helaas voel ik me nog niet 'echt' zwanger... Of moet ik juist blij zijn dat ik niet allemaal kwaaltjes heb?? ;)
    Het enige wat ik merk is dat ik meer moe ben dan normaal. Heel af en toe een vlaag misselijkheid, maar dat valt allemaal erg mee! Ik ben nog wel geneigd om elke keer te controleren of ik toch niet ongesteld ben geworden als ik naar de wc ga. Ik kan het nog niet helemaal geloven denk ik, het is ook allemaal zo snel gegaan!

5. sharonbos1988

sharonbos1988 Nieuw lid

29 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Bedankt voor de informatie ik moet dus gewoon even afwachten en dan zien we het van zelf wel anders ga ik gewoon naar de dokter toe.
    Heel erg bedankt:)

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Om hier ook nog even op te reageren:

Wij hebben het hier toevallig gisteren over gehad.
    Wij gaan de ouders een rol beschuit geven met daarop de tekst: We weten nog niet niet welke kleur muisjes erop moeten!
    De zussen gaan we waarschijnlijk een kinderboekje geven met daarin een briefje dat ze maar moeten gaan oefenen met voorlezen.

We hebben ook zitten denken aan ooms/tantes en (belangrijke) vrienden. Omdat sommigen wat verder weg wonen, sturen we ze een uitnodiging voor een kinderfeestje met als datum oktober 2013 en afzender baby met achternaam. (Die tip kwam ik ergens op deze site tegen.)
    Als we alle 'belangrijke' personen hebben gehad, maken we het denk ik wereldwijd via facebook. :D

7. sharonbos1988

sharonbos1988 Nieuw lid

29 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Bedankt voor je informatie we wachten dan maar gewoon even af.
    Door het stoppen van de pil heb ik wel wat kleine puisjes maar dat hoord er gewoon allemaal bij.
    Ik hou het wel goed in gegaten vast bedankt.:)

8. littlewonder23

9. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik snap het helemaal! Wist je vriend dat je een positieve test had of had je dat niet verteld? Lastig is dat dan hé! Ik heb hetzelfde hoor.. vind het alleen toch wel fijn om zo mijn cyclus in de gaten te houden. Nog even afwachten voor ons :(

Haha voor de meeste van ons eerst baby #1 inderdaad :D:D

Het is natuurlijk ook nog erg vroeg! Wat niet is kan nog komen ;)

En moeheid had ik ook veel last van, maar dan wel erg vroeg wakker zijn.. Snap ik hoor, het is natuurlijk ook allemaal nieuw en spannend! Zal na de eerste echo wat meer echt worden denk ik, ook zichtbaar dat er een kleine mini in je buik groeit!

Positief! Ik weet alleen niet of 'ie nog donkerder kan? Zou het sowieso heel erg gezellig maken vanavond ;) Maar ook nog even door testen voor de zekerheid!

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik denk ook dat ik het pas echt geloof als ik een mini op het scherm zie 'zwemmen'. En dan kan ik het ook gaan vertellen, dat scheelt denk ik ook wel.
    En stiekem vind ik het wel heel erg lekker dat ik niet constant boven de wc hang, dan kan ik het nog wat langer verborgen houden! ;)

11. Prinsessa

Bij de meeste komt de misselijkheid pas rond de 6 á 7 weken maar het kan natuurlijk ook gewoon wegblijven! Laten we dat hopen ;) Haha.

En zal een magisch moment zijn die eerste keer ja! Dan ben je ook alweer een stuk verder in de zwangerschap. Dit is trouwens wel grappig om te zien: Baby Size Chart - Fetus Size Chart

Je hebt er volgens mij ook een app van als het goed is.. Maar goed, van poppyseed naar raspberry in 4 weekjes tijd :D Errrrrg knap! Wonderlijk hoe dat toch werkt zo binnenin je buik.

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hallo meiden.

Pff oktober en die maanden is voor ons veelste druk. Ik ben 20 september jarig, mijn nichtje 30, mijn tante 1 oktober, mijn moeder 2 oktober. Dan mijn opa weer 31 oktober en dan de rest van de familie nog in de maanden november december en januari. Zijn drukke maanden voor ons, maarja dan ben je er ook weer een tijdje van af haha. Vind het niet erg hoor, alleen maar leuk!

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha inderdaad vorige zwangerschap ook te vroeg gejuigd omdat ik niet misselijk was, totdat ik 6 weken was. Toen begon de misselijkheid.

En bij een vriendin nog later zelfs, en die kon rond 10 weken niks meer binnen houden.

Maarja sommige vrouwen worden helemaal niet misselijk!

14. Prinsessa

Het is trouwens ook wel leuk om te zien hoe de nurseries in Amerika er toch anders uitzien dan de babykamers in Nederland ;) Maar misschien toch leuk om inspiratie uit te halen voor dames hier? Heb een hoop foto's dus enjoy haha.

Bekijk bijlage 302738

Bekijk bijlage 302739

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Leuk! Amerikanen zijn wat uitbundiger haha. Ik kijk pregnancy vlogs op youtube, zo leuk doen ze ook vaak een nursery tour enzo.

Als je die kleintjes ook ziet, met 1 maand hebben ze al strikjes op hun kale hoofd haha. Vind dat echt niks:p

16. littlewonder23

Zou iemand me Nod willen verandere naar 13 feb.

17. Prinsessa

Ja! :D Ik ook! Wat leuk. Wie volg je allemaal? Zal zo even lijstje posten met wie ik volg.

En haha, ik moet zeggen dat ik dat wel schattig vind :) Ik ben wel van de strikjes, maar dan moet er wel wat haar te zien zijn hoor haha.

Deel Deze Pagina