Tot nu toe ben ik nog blij, maar ik ben me er wel van bewust dat het allemaal nog kan komen! Ik heb meegemaakt dat mijn schoonzus de hele zwangerschap door aan het overgeven was, zat dus ook onder de medicijnen. Ik hoop er wel een beetje op dat ik niet hoef over te geven tot de echo is geweest, dat zou het allemaal veel makkelijker maken... Please?!?
Haha nee dat vind ik niks, als ze wat ouder zijn vind k het wel leuk Uhmmm ik begon met GabeandJess maar die kijk ik niet meer, vind ik niet meer leuk haha Daniellebabybliss Thestylediet Britneyandbaby Kyleandcourt msEllatv Tweedledee10 Haha zo kijk er nog wel meer, maar dat zijn degene op wie ik mij heb geabboneerd. Hou ze ook niet wekelijks bij hoor. Maar de meeste hebben nu kindjes, dus soms kijk ik nog andere pregnancy vlogs. Maar kom effe niet op de namen.
Het inderdaad nog even wachten elke dag duurt ook lang omdat ik niet echt verplichtingen heb op dit moment dus hang behoorlijk achter de computer en zit te kijken hoe ik het kamertje ga inrichten (vind ik ook erg leuk) en beetje google hoe ik vogeltjes ga maken enzo Mijn vriend weet dat ik test en vind hij ook wel intressant gelukkig Ik hou mijn cyclus ook graag in de gaten merk ik ik word er rustig van
Beetje domme vraag hoor zag het net al voorbij komen maar hoe abboneer je je op iemand? En volgen??! Ontgaat me ff iets haha.. (BLOND) haha Leuke babykamers zie ik voorbij komen die met die grijze muren en witte meubelen zo CUTE ben verliefd @NMV hoop ook dat je je nog lang goed voelt en nog last van dementie gehad hhihi??
Dames we zijn de 100 pagina's gepaseerd Volgends mij kan ik me wel bij die amerikanen aansluiten hihi
GabeandJess volgde ik ook! Weet niet zo goed wat het is maar het kan me niet meer interesseren Ik vind Lilia wel echt een prachtig kindje met een mooie naam! De tweeling is ook erg schattig. Ik geloof alleen niet dat ze twee keer door de pil heen zwanger geworden is Voor de rest ken ik alleen msEllatv en britneyandbaby uit je lijstje. Mooie vrouw is de eerste! Denk dat zij echt een heel mooi kindje krijgt. En Britney vind ik ook super leuk met Aria! Volgde haar al vanaf dat ze net zwanger was, echt leuk om te zien hoe ze ook groeit als moeder en hoe groot Aria wordt. Ik kijk verder ook TTC videos, pregnancy vlogs en inderdaad van vrouwen die al bevallen zijn. Staat hieronder alleen wel door elkaar maar deze dames volg ik: Christeen Olley / lovechristeen Itsjudyslife Jonasnjennlove Bumpsalongthewayvlog Thecurrentfamily xxrobandlizxx (Zij is Nederlands maar vlogt wel in het Engels) Ik ga de jouwe zo ook ff bekijken!
Haha nee dat geloof ik dus ook niet. En ze komt zo over met haar vlogs alsof ze het wiel heeft uitgevonden, over bepaalde onderwerpen. Maar inderdaad leuke kindertjes. Die Lilia lijkt trouwens wel verdomd veel op Drake haha, maar misschien ligt dat aan mij. Bumpsalongtheway kijk ik ook af en toe, zij heeft ook een kindje verloren rond de 20 weken volgens mij. Ga de rest ook even checken van jou.
Wt grappig dat Nederlandse meisje heb ik ook wel eens gezien, had dus echt niet door dat zij Nederlands was
Dan ben je er extra mee bezig natuurlijk! Dat snap ik inderdaad helemaal hoor.. hier hetzelfde, kan er uren mee bezig zijn Nu al. Juist omdat het nog niet helemaal "mag" is het zo lastig om het los te laten. Maar zolang je er van geniet gewoon lekker blijven doen hoor! Haha Is niet hier op ZP hoor, is op Youtube. Filmpjes van vrouwen die vloggen over hun zwangerschap/proberen zwanger te raken/baby's! Erg leuk! En lief hé! Heb er nog wel een paar, zal zo even kijken..
Nee, haha dat is wel ERG toevallig allemaal... mega vruchtbaar ofzo Geloof er niks van. En ja over besnijdenis bijvoorbeeld. Beetje naar het irritante toe inderdaad. En Lilia had echt Drakes dochter kunnen zijn qua uiterlijk ja haha vind ik ook! Ja, dat klopt. En daarvoor ook een miskraam gehad.. erg heftig. Hoop dat de rest van de zwangerschap voorspoedig mag verlopen! Ik vind Lorraine van the Current Family erg leuk Haha, lekker opgetut altijd. Ze heeft ook een beauty channel en daily vlogs. Benji en Judy van itsjudyslife zijn ook errrrrg leuk en grappig! Haha ik hoorde het een beetje aan haar accent En toen zag ik een vlog met op de achtergrond uitzicht vanuit haar huis en toen zag ik gelijk; Nederlands haha. Wel een leuke meid vind ik! Lekker down to earth.
Wanneer ga je trouwens de gynaecoloog bellen Luffy? Is het zo dat je nu sowieso bij de gynaecoloog loopt in plaats van bij de verloskundige? Of kan dat nog veranderen?
Mij ook! Ik moet nog een paar weekjes wachten! Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat alles goed is. Zojuist even wat kleine dingetjes in huis gehaald voor het moment dat we het gaan vertellen, kon niet langer wachten...
@ovulatietest Jullie dachten dat hij vandaag helemaal positief zou zijn maar het lijntje is echt super licht.... Ik heb dus 1 dag positief
Oeh leuk: pregnacy youtube filmpjes. Ik volgde alleen itsJudylife maar heb nu een paar nieuwe leuke kanalen om te volgen. Om aan te kondigen dat ik zwanger ben heb ik al helemaal bedacht. beetje dit idee: Maar dan met de schoenen naast elkaar. En dan in een dubbel lijstje met aan de andere kant foto van de echo.. Ik zie het al helemaal voor me haha Hoe is jullie dag verder??