Proberen zwanger te raken in 2013

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Prinsessa, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik geloof wel dat bepaalde voedingsstoffen de vruchtbaarheid en innesteling kunnen bevorderen! En foliumzuur is natuurlijk ook heel goed om zwanger te worden niet alleen als je zwanger bent

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Heb me er eigenlijk niet echt in verdiept. Ik denk wel dat het het zwanger worden wel een zetje in de goede richting kan geven ;)

Leuk dat je man zo bezig is met zijn voeding! Geeft toch ook wel aan hoe sterk de wens is.. hopen dat ronde 9 veel gelukt brengt!

Haha ik lees het net inderdaad :D Maar dat moet toch wel een bepaalde vorm van geruststelling geven in deze onzekere periode. Maar het MOET nu gewoon goed gaan!! We blijven positief in ieder geval :D

Vond ik ook een beetje jammer haha. Inderdaad, als je de pil slikt is een zwangerschap toch niet het eerste waar je aan denkt? En, als het 1x is gebeurd zou ik toch kijken naar een andere vorm van anticonceptie. Maar goed, als zij daar blijkbaar in wil geloven :p

Ja, leuk! Ik ben die van jou nu aan het bekijken :D!

3. Prinsessa

Hier een stuk minder gezond eten op het menu.. heb net de friteuse aangezet :) Patatjes met een kipcorn en salade.

4. Mellebel

Mellebel Bekend lid

Jan 20, 2013
    536
    6
    18
    Hoi meiden!
    Flink gekletst zie ik! en ook de 100 paginas voorbij! Gezellig! :D
    Nogmaals bedankt voor de felicitaties! :D

SuusD - Wat n leuk idee om de echo op een shirt te laten drukken.. en het dan op zo'n manier te vertellen! :)
    En je bent lekker crea bea bezig dus voor de kinderkamer.. leuk hoor!

Princessa - Bedankt voor het aanpassen van de lijst meis.. ik sta nu gewoon tussen de zwangeren! het dringt me echt nog niet helemaal door haha. Ook super mooie foto's van die shoot en leuke ideeen voor de kinderkamer!

Littlewonder - Jaa die is positief! "klusze" ;)

Nmv - Jeetje ja dat zijn veel verjaardagen in oktober haha.. ik heb dat in december! 15 dec mn vader 18 dec mn broer en 20 dec mn moeder. Dus ik had al zoiets van het is vast niet in 1x raak dus word het straks ook een december baby :p En wat een leuk idee van het vertellen met een rol beschuit! ik ben ook een beetje aan het rondkijken wat een leuke manier is om het te vertellen.. :)

5. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben zelf de 19e jarig, maar hoop niet dat ik dan ga bevallen! Ben de 6e uitgerekend, dus als ik (bijna) 2 weken over tijd ben... :$
    Maar ik vind het zelf niet zo erg, we maken er gewoon een feestmaand van! :D

6. tallie26

tallie26 Bekend lid

Jan 16, 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden...

Even kort... kga zo voetballen....

Prinses... wil je mn NOD aanpassen in: onbekend na stoppen pil...
    Heb net nega getest maar ben er veel te veel mee bezig door onzevruchtbare dames... :p kga gewoon mn menstruatie afwachten....

Tot straks weer! X

7. Majtje

Majtje Actief lid

Jan 28, 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Ja aan de opa en en omas en de overgrootoma's en opa. Voor de broertjes weet ik het nog niet eigenlijk.

8. ikke24

ikke24 Actief lid

Jan 29, 2011
    197
    26
    28
    Female
    Ik gebruikte ook de microgynon 20 en ook een week veel buikpijn gehad. Was bij mij achteraf rond de eisprong.
    Heb je toevallig al urine naar de huisarts gebracht? kan ook een blaasontsteking zijn...

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik heb bijna geen last meer :) was blijkbaar mijn eiersprong
    Had jij het elke maand?

10. Prinsessa

Heel graag gedaan :D Geniet ervan! Hoe reageerde je vriend eigenlijk?

Je bent zwangerrrrrr! :D Haha! Is allemaal ook nieuw en onwennig nog in het begin, maar er groeit echt een wondertje van binnen. Wanneer wil je contact opnemen met de VK?

Ga het voor je doen! Balen van de negatieve test joh! Hopelijk was het gewoon te vroeg..

11. Prinsessa

View attachment 302864 View attachment 302865
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 2 februari
    - Ann87 (25 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari
    - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari
    - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 9 februari
    - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 10 februari
    - Littlewonder23 (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje (Mama van S.) NOD: 11 februari
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil

♥ Nog niet begonnen met zwanger raken
    - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: mei 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013

♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Verrassing Uitgerekende datum: 6 oktober 2013
    - Luffy90 (22 jaar) Tweede kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) Zwanger van een: Verrassing Uitgerekende datum: 8 oktober 2013
    - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekende datum: 10 oktober 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Nmv: 26 februari - Eerste echo
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Tallie, heb het aangepast :)

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ja ik ben zelf ook positief, het moet toch ooit goed gaan. Het is twee keer door dikke pech fout gegaan, de gynaecoloog verzekerde dat de miskraam en A* geen verband met elkaar hebben. Dus WEER dikke pech zou wel lullig zijn. Ik hoop ook zooo dat ik rond 6 weken al een echo krijg. Jij wilde pas liever later een echo he als je weer zwanger bent? Is misschien ook wel beter, maar ik wil zo graag een teken van leven zien ofzo.

Haha wij vandaag ook lekker ongezond gedaan, lekker naar de macdonalds geweest:D

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Heeej meiden!!

Leuk dat jullie al aan het kijken zijn voor kamertjes.. Er kwamen leuke dingen voorbij!

Ik dacht vanmiddag: Ach.. Laat ik nog eens een ovu testje doen.. Gewoon om te kijken.. En ja hoor.. Een vrij duidelijke 2e streep.. (Zeker nog niet positief hoor) Dusss ik weet nu ff niet zo goed wat te doen. Of elke dag toch een testje, of wachten tot zaterdag en een zwangerschapstest? De ovu testen schijnen ook te kunnen reageren op hcg heb ik gelezen.. Maarja het zou ook kunnen dat ik gewoon alsnog mn eisprong krijg..
    Wat zouden jullie doen??

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik weet niet of je al een eisprong hebt gehad of gespot met je ovulatie testen? Heb je vast wel ergens neergezet:) Maar anders zou ik gewoon voor de zekerheid door blijven testen en zaterdag toch een zwangerschapstestje doen. Want ovulatie testen kunnen indd op een zwangerschap reageren

15. ikke24

ikke24 Actief lid

Jan 29, 2011
    197
    26
    28
    Female
    Ben sinds 1 januari gestopt dus nog maar 1 eisprong gehad, maar als het weer komt weet ik wat ons te doen staat ;)
    Maar heb het 2 jaar geleden bij mijn zoontje ook wel gehad. Dus ben benieuwd het zal dan het weekend weer moeten zijn.

16. Prinsessa

Dan zijn we allebei positief :D:D Dat scheelt! En, klopt.. het is pech en aan de ene kant geeft dat nu ook weer een "goed" gevoel omdat je dus weet dat het geen verhoogd risico is voor deze zwangerschap. Dit is dé zwangerschap hoor! Moet gewoon zo zijn!

Ja, klopt.. ik wil het liefst pas een echo met 9 weken ofzo :) Omdat ik zo bang ben dat ik straks een hartje zie en dat het dan daarna weg is.. Het is misschien een vreemde gedachten hoor; maar ik heb het gevoel dat het risico op een MK steeds minder wordt met de dag/week. Heel stom want een MA is natuurlijk ook een optie...

Hm jammie, Mac heb ik ook echt al lang niet gegeten maar heb er nu wel trek in! Lekkere Mac flurry erbij.. jammie.

Een ovulatietest kan op een zwangerschap reageren, maar dan moet de test wel écht positief zijn. Een tweede, lichter, streepje zegt niks..

Ik zou denk ik zaterdag gewoon een zwangerschapstest proberen!

17. Prinsessa

Vanavond weer kleine baby's, grote zorg.. Meer meiden die gaan kijken?

18. Mellebel

Mellebel Bekend lid

Jan 20, 2013
    536
    6
    18
    Whaa jaa!:D:D hahah.. M'n vriend is dolgelukkig! hij had al langer een kinderwens dan ik.. ik echt sinds 3 maanden.. hij al ruim een jaar,, dus hij moest er lang op wachten! en dat het n dan zo snel is gelukt is natuurlijk top!
    We zijn nog even aan het kijken naar welke VK we willen.. heb er al 1 op het oog.. ik ga maandag bellen..dan ben ik vrij dus kan ik thuis ff rustig bellen.. dan bel ik meteen de huisarts om het door te geven ;)

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik heb een bijna positieve test gehad op de 16e maar in plaats van donkerder werd hij weer lichter en daarna wit. Dus daarom weet ik het niet 100% zeker..

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Oke dankje, ik wist niet dat hij dan moest knallen.. Maar is wel logisch ;) ik blijf denk ik maar tot zaterdag de ovutestjes doen, kijken of hij toch nog donkerder word.

Ik ga ook zo kleine baby's grote zorg kijken!!

Share This Page