Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat suuuuper gaaf :D Echt! Ben heel benieuwd naar het resultaat. Zal een uniek en gezellig kamertje worden denk ik.

En, ik zou niet voor een thema gaan. Dit zijn voorbeelden van kamertjes die ik mooi vind:

Bekijk bijlage 300127
    Is al voor een wat ouder kindje, maar het behang enzo is helemaal mijn stijl!

Bekijk bijlage 300128
    En dit vind ik ook mooi!

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ben echt super blij dat je dit met mij deelt zit echt met tranen in mijn ogen.
    Ik heb ook echt moeite met de controlle ik loop ook bij een psygoloog ervoor enzo en lees dat boek mindfullness voor volwassenen en hoop dat dat gaat werken.
    Het doet me veel dat ik nu weet niet de enige te zijn bedankt erkenning betekend voor mij veel vooral voor de acceptatie ervan als je ooit moeite met iets hebt (ADD) misschien kan ik helpen dus schoom niet om het te vragen :)

trouwens ik ben ook nog van plan als alles het toe laat als alle kinderen er zijn toch nog een opleiding te doen :) we zijn nog jong alles kan :)

3. Prinsessa

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    AAAAAAHHHHHH wat super!!!
    als ik voor een meisjes kamer zou gaan zou het er ook zo uit zien zooo lief!!!!!

5. Prinsessa

Oh en Suus, over die taart, zeker een heel leuk idee! Wil ik misschien ook wel gaan doen :) Vond deze ook zo leuk:

Bekijk bijlage 300133

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    voor een jongen wil ik wel 1 naam omdat het nu al lastig is voor een jongen uberhaupt te kiezen en voor een meid hebben we er 2. initialen V.C

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!!! die wil ik!!!

Ik raak trouwens een beetje verslaafd aan dit topic *bloost*
    (ook zo'n mooie eigenschap van adhd hyperfocus enzo hhaha)

8. Prinsessa

Leuk he :D:D:D Ik heb nog veel meer foto's haha!

Ah oke :D Wij willen wel 2 namen denk ik. Voor een meisje staat het ook al helemaal vast hier haha. Leuk is dat!

Hahah ik ook hoor :D Vind het alleen maar leuk om zo openlijk over zwanger zijn en worden te praten, heerrrrlijk!

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ben benieuwd wat het word

Ik heb wel een meiden naam inderdaad waren we snel over uit.
    Ik heb ook een jongensnaam maar ik ben daar zeker over maar mijn vriend nog niet helemaal denk 70% overtuigt.
    Ik wil graag de naam van mijn broer aan een jongetje geven het is ook de naam van mijn oom en deze 2 mensen betekenen veel voor mij. mijn broer is piloot en zie ik weinig dus zo heb ik toch een beetje mijn broer bij mij :)

Ik ga niet de namen noemen want dat vind ik niet leuk ahhaha ik wil een verassing daarvan maken hahah

mijn kind krijgt meerdere namen maar 1 roepnaam want wil de namen van mijn 2 broers en mijn moeder en ik zelf erin hebben omdat mijn familie naam weg valt achternaam word die van mijn vriend

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    zeker leuke kamers

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    dit is ook zo leuk die paddenstoel is trouwens een poef

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    dit ook

13. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk 36u pw... mag de toekomstige kleine meenemen dus dat is top geregeld:)

Heb ook n tablet, is echt super!

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Heb je het gevoel dat het helpt dat je bij de psycholoog loopt? Ik zit bij Psyq en daar heb ik een add coach enzo. Maar ik heb het gevoel dat het allemaal heel erg gericht is op het slikken van medicijnen en dat ze zonder dat je niet echt verder kunnen helpen. Dankjewel meid, als jij ooit ergens over wilt praten kan je het ook zeggen he!

Tuurlijk, we hebben nog alle tijd van de wereld om een opleiding te gaan doen! Wie weet als het eenmaal onder controle is dan word het makkelijker.

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat idiaal zeg dat je de kleine mee mag nemen!

16. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wat een mooie kamertjes!

Vind die bomen ook zo leuk. Ik hou wel echt van roze of blauw, dus echt naar het geslacht. Maarja omdat we het geslacht niet willen weten moet het toch maar neutraal. En voorlopig komt hij/zij bij ons op de kamer, dus hebben we nog alle tijd om het kamertje mooi te maken!

17. Prinsessa

Haha, iedereen heeft moeite met een jongensnaam :p ben benieuwd hoe het eruit ziet over een jaar hier in dit topic, of we dan nog allemaal gezellig samen kletsen en of er al baby's geboren zijn of onderweg zijn :D

En mooi dat je je kindje wil vernoemen als het een jongen is! Mooie gedachten. En haha, nee de naam zal ik ook nog niet noemen.. nog even een geheimpje!

Heeel leuk dit! Denk ook echt dat jouw kamertje prachtig gaat worden :D

Super mooi! Hier hou ik ook wel van!

Heel erg handig! Lijkt me fijn dat je je daar in ieder geval geen zorgen om hoeft te maken :)

En haha, ben bang dat ik er straks een nieuwe verslaving bij heb..

18. Prinsessa

Ik wist dit natuurlijk al maar las er net overheen. Word er toch weer verdrietig van :( Denk veel aan jullie maar dat weet je he! ♥

Dikkkke knuffel!

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wauw dat is super fijn zeg!

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hahah ik zit ook bij PSYQ ik heb preccies hetzelfde als jou en ze laten wel hun handen los van je als je de medicijnen niet kan hebben ik kreeg allergische reacties agressief werd ik terwijl ik niet eens een vlieg dood maak maar vang en daar buiten doe.
    Het is heel gericht helaas :(
    Ik krijg vanaf 31 januari zegt de psygoloog van haar allemaal vragen en dan gaan ze kijken of ik een persoonlijkheidsstoring heb :( ik zie het meer als steeds hele erge hyperfocussen waar ik geen controlle over heb

Deel Deze Pagina