Lekker vakantie En dan gaan jullie de zolder helemaal afmaken, toch? Hier niks bijzonders vandaag.. straks en vanavond werken Duim nog steeds voor je lieverd! Zie dat je nu op dag 28 zit, morgen zou dan perfect zijn, precies op je NOD als je cyclus 28 dagen lang is.
Bekijk bijlage 304706 Bekijk bijlage 304705 ♥ Proberen zwanger te raken - Ann87 (25 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 9 februari - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 10 februari - Jeniyah (28 jaar) Tweede ronde na MA, tweede kindje (Mama van M.) NOD: 11 februari - Littlewonder23 (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje (Mama van S.) NOD: 13 februari - Tallie26 (26 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 maart - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: maart 2013 - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Verrassing Uitgerekende datum: 6 oktober 2013 - Luffy90 (22 jaar) Tweede kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) Zwanger van een: Verrassing Uitgerekende datum: 8 oktober 2013 - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekende datum: 10 oktober 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Mellebel: 18 februari - Intake verloskundige - Luffy90: 25 februari - Eerste echo - Nmv: 26 februari - Eerste echo - - ------------------------------------------------------------- Daar is ons lijstje weer! Meiden die er nog niet opstaan, laat het me even weten dan kan ik jullie erbij zetten.... Suus, heb het aangepast voor je
Hier beetje last van m'n borsten en onderbuik... steekjes en krampjes. Meestal heb ik dat niet voordat ik ongesteld moet worden, maar misschien dat het er dit keer op wijst dat m'n menstruatie eraan komt? Wat gaan jullie vandaag eten meiden? Hier rijst, gesneden biefstuk en jus met daarbij snijboontjes.
Haha trouwens, over dat er 3 topics zijn Ik zal het volgende deel wel een andere leuke naam geven tegen die tijd haha.
Heey hier vandaag toch getest met een kv testje voor 5 Binnen 5 min licht test streepje... Zal ff de link plaatsen zo... Kunnen jullie t zien.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/410145-zwanger-worden-2013-a-236.html#post14472172 Hier is de link.... Wat vinden jullie
Naja ik heb volgens me app 11 feb me Nod, Ik weet zeker dat k me eisprong eerder heb gehad dus dit weekend zou ik ongi moeten worden... Als ik dat niet ben doe ik maandag weer een test
Spannend meid! Ga je echt pas maandag weer testen? Knap hoor haha. Ik zou me denk ik niet kunnen inhouden morgen. Kan ik jou ook toevoegen aan het lijstje?
Ja voeg me maar toe hoor... Nou die tweede streep klopt wel met hoe ik me voel! Gevoelig onderin me buik... Steken in me borsten vooral me tepels
Oei, erg spannend dus! Duim voor je dat je volgende test nog duidelijker is. Er staat nu in ieder geval een streepje hoor!! En wat zal ik bij je NOD neerzetten?
@prinsessa kun je wel het hartje bij het onderwerp houden dat is stuk gemakkelijker vinden tussen de andere zwanger worden clubs
Heen meiden, Sorry voor ego-berichtje. Ik las even een pauze in dit weekend. Zit absoluut niet lekker in mijn vel, door mijn gezondheid. Na het weekend ben ik er gewoon weer. @knvs,ann, cupcake en alle andere testers, ik duim goor jullie! Fijn weekend alvast! Groetjes