Ben je normaal wel regelmatig of net met de pil gestopt? Dan kan het nog van ontpillen zijn ookal hoop ik voor je van niet!
Net een maand met de pil gestopt. Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken deze week. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden...
ja je lichaam kan je soms echt heel goed voor de gek houden. Waarom willen ze het je zo lastig maken als je iets graag wilt hihi.
goedemorgen meiden. welkom nieuwe meiden #Ann balen van je test zeg! #temp is iets gezakt dus denk dat m'n ongie eraan komt alleen nog nergens last van terwijl ik dat meestal wel voel van te voren (door die pijnklachten mis endo) Voelde me gistereavond niet lekker had zo'n buikpijn had het idee van mn maag of darmen nu is het weer weggetrokken? En pijn aan de achterkant van mn rug naar mn heup? Heb wel rugpijn voor ongie maar net iets anders! Wacht het nog af en jeetje dat duurt lang hiihi. Xx
Bij Sweet Angel, of niet? Ik zag het al in een ander topic dat ze op dit moment pendelaanvragen aanneemt. Ik heb ook maar een berichtje gestuurd.
Ik heb ook bij haar een aanvraag gedaan. Ben heel benieuwd wat daar uitkomt hihi. Heb al 4 pendels voor deze maand! Spannend hihi.
Bij jou zie ik dat ze het wel elke keer over februari hebben! Alleen jongen/meisje is nog wisselend? Of wordt het een 2ling?
Ik heb er ook eentje voor februari. Maar ook nog eentje voor januari, en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden...
Dat kan ik me helemaal voorstellen meis! Dan heb je straks een mooie foto van mini, iets tastbaars. Alhoewel het nog steeds onwerkelijk is dat hij of zij zo klein is en in jouw buik groeit.. Lekker genieten ervan meid Ah oke! Dat kan wel eens ja. Heb je foto's van je testen? Jeetje, dat is ook niet niks zeg. Dan denk je dat het goed gaat.. pff.. wat is het soms toch ook hard allemaal. Kan me voorstellen dat je een volgende keer wil dat er extra controle is. Ik ga je toevoegen Super spannend meid Vertel je even hoe het is gegaan?! Hoop dat ze super blij reageren, en je alle baby vragen aan je moeder kan stelen en alles met haar kan delen Hoe gaan jullie het vertellen? Heel veel plezier! Ah nee wat jammer zeg Dat herken ik wel ja, dan concentreer je je ook helemaal op het plekje waar het streepje hoort te staan. Het is gewoon oneerlijk dat je lichaam soms van die rare symptomen afgeeft. Alsnog kan het zo zijn dat de symptomen wel echt zijn, en je je eitje een dag of 2 later hebt gehad.. Dan is het niet raar dat je nog negatief test natuurlijk. Ik duim duim duim duim duim Ga je een weekje wachten? Nee!! Dat mag echt niet. Ik heb nog steeds zulke goede hoop bij jou! Nog even afwachten ... Pff nee hé, wat rot zeg meid Knuffel!
Bekijk bijlage 304943 Bekijk bijlage 304942 ♥ Proberen zwanger te raken - Ann87 (25 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: 8 februari - Knvs90 (23 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 9 februari - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 10 februari - Jeniyah (28 jaar) Tweede ronde na MA, tweede kindje (Mama van M.) NOD: 11 februari - Littlewonder23 (24 jaar) Eerste ronde, tweede kindje (Mama van S.) NOD: 13 februari - Ikke24 (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje (Mama van F.) NOD: 15 februari - ManoukSpoor (21 jaar) Tweede ronde na MA, eerste kindje NOD op: 23 februari - Tallie26 (26 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 maart - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: maart 2013 - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Verrassing Uitgerekende datum: 6 oktober 2013 - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekende datum: 10 oktober 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Mellebel: 18 februari - Intake verloskundige - Nmv: 26 februari - Eerste echo - - ------------------------------------------------------------- Manouk, je staat erbij Ik zie dat er nog een aantal dames niet opstaan.. Geven jullie even de informatie door?
Ben echt heel erg benieuwd wie de volgende zwangere is dames! Knvs, wil je morgen gaan testen trouwens? Gaan jullie nog wat doen vanavond/dit weekend? Hier komt m'n zusje langs en gaan we samen koken en eten (Littlewonder, ze hadden Sophie of Lucas niet meer hahah! Dus nu maar voor Thom gegaan) En verder lekker een avondje onze serie kijken me chippies en veel lekkers
Ben net terug van behang zoeken ik heb echt niets gevonden wat ik wou ..... echt jammer maar besloten het dan zelf te doen schaap van vilt op de muur en boom met stoffen bladeren en paddenstoelen met vilt @jeniyah balen meid op naar de volgende ronde
Heej meiden.. jeeeeeejj.. WEEKEND!! Straks gezellig naar de bios en wat drinken met m'n collega's! Morgen een een workshop en zondag lekker niks! @Jeniyah, jammer van je ongi.. Maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je een nieuwe ronde tegemoet! @Mellebel.. Ben ook benieuwd hoe ze gereageerd hebben!, het lijkt me zooo leuk om het nieuw te brengen, vooral aan onze ouders!! Ik heb vandaag heel de dag een beetje zeurende buik.. Hoop echt dat nu eindelijk m'n ongi eraan komt! Ik wil een nieuwe ronde, nieuwe kansen! Fijn weekend meiden!