Oei, nog steeds spannend voor jou dus! Hoop dat het niet doorzet! Ben benieuwd naar morgen meis... Welkom hier Uiteraard mag je hier mee kletsen! Is dit je eerste kindje en hoe oud ben je? Hoop dat je gauw een stabiele cyclus hebt (of nog beter, snel zwanger bent natuurlijk)
Woow ik hou het hier gewoon niet bij, zoveel dat er hier gekletst word! @Little wonder oeehhh spannend @Hier Pff nog steeds beroerd.. ovulatietesten blijven lichte streepjes. Las ergens dat dat niet telt als je aan de pil bent. Morgen even de huisarts bellen want ik heb rugpijn,misselijk,duizelig,buikpijn. Eigenlijk precies hetzelfde als toen ik net zwanger was van ons kleine manneke. Alleen geen positieve test. Snap er niks meer van.
#Prinses Het is door gekomen gistereavond laat pff. Hoop dat ik echt snel niet meer ong word want heb weer lekker veel pijn *-* Heb al 500 mg naproxen op en daar mag ik dus niks meer van vandaag. Lig lekker op de bank met m'n kruikje dat helpt nog enigzins Hebben jullie nog plannen voor vandaag meiden? x
Balen meid!! Altijd vervelend zoveel ongi pijn!! Rustig aan vandaag, laat je maar lekker verwennen Ik wacht tot onze logee's wakker worden, dan ontbijtje maken voor de mannen en vanmiddag even spelletjes en bijkletsen doen met een vriendin! Heerlijk zo'n zondag!
Jammer knvs90 lekker met een dekentje op de bank hangen Doe dat zelf ook heb nog nooit zoveel bloed verloren zeg kan amper staan Ik ben ook erg benieuwd of er ovu testen zijn gebruikt en welke? Vandaag uitgevloerd dus dan maar bank hangen met boekje erbij