#little van welk merk heb je ze gebruikt? Ga je morgen nog een testje doen? Denk dat je overmorgen mis wel een CB digitaal kan doen
Ik gebruik ze van sensi test. Ik denk dat ik pas dinsdag test om te kijken of ze echt donker zijn geworden. Zo ja test ik pas met een digi.
#little is wel logische je moet natuurlijk zelf doen wat je fijn vind meis. Sensitest is idd goed als ik deze maand ga ovutesten koop ik het starterspakket Hoe voel jij je? Had je symptomen omdat je nog 3dagen voor NOD zit als ik het goed zag xx
Nee had niet echt symptomen. Maar ik wou het graag weten omdat ik vandaag ga carnavalen met de vrienden groep. Kijken of ik mee kon borrelen. Dus niet haha.
Zo even bij gelezen @Mellebel Wat een super lief pakje zeg en vast super zacht! en wat leuk hoe ze reageerde @lovieyou Ik heb je nog helemaal geen welkom gewenste WELKOM!!! en wat leuk een jonge toekomstige mama!! @momof3 Jeetje vervelend die rugpijn misselijk duizelig en buikpijn zorg goed voor jezelf @CupCake88 klinkt inderdaad als een leuke zondag!
Ja hoop het echt alleen me moeder heeft voor me gependeld hihihi en daar komt toevallig juni uit wel toeval 2dames hebben ook al juni voor me gependeld
Een pendel is een steensoort in een kegel aan een koortje. Of je kan het met een ring aan een touwtje. En dan stel je de vraag. Wat wilt.
Je kan het hiet op ZP doen. je geeft je naam door en geb datum en eventueel een foto van jezelf. En de vraag die je wilt stellen zoals in welke maand raak ik zwanger?! Maar zal even iets kopieeren over het pendelen zelf Waar kun je een pendel voor gebruiken? Hoe werkt de pendel? Een pendel werkt doordat ons lichaam over hoogst gevoelige zintuigen beschikt. Onbewust geven zij informatie door die via onze spieren als trillingen van de pendel weer naar ons bewustzijn wordt doorgegeven. Iemand die de pendel hanteert wordt ook wel een pendelaar genoemd. De slingerende, rechtlijnige of cirkelende bewegingen die een pendel boven een object, b.v. een foto, portefeuille of (liefdes) brief ,pendelkaart etc. maakt, ontstaan door onbewuste spierreacties die naar de hand worden geleid. Door aan deze bewegingen vaste betekenissen te hechten, krijgt je als pendelaar antwoorden op de vragen die je over het uit te pendelen voorwerp of individu stelt. Het feit dat je heel bewust hand en vingers stilhoudt, terwijl de pendel toch beweegt, is natuurlijk fascinerend. Bewust wel, anders heeft het pendelen helemaal geen zin. Het principe van het pendelen is dat alles onbewust gebeurt. je kan het ook even googlen xx
#suusd als jij je abboneert op pendelen dan ontvang je een bericht zodra er weer iemand online is. Ze geven zelf tijden aan dus hou het goed in de gaten want zodra je te laat bent word je PB verwijderd