Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Geeft niks! Dankjewel suus! :D

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Dank je wel.

3. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hee meiden!

Even op een aantal reageren...

Ieder zijn eigen ding inderdaad. Snap dat je inderdaad iets met je lege kamertje wil doen en dat je je verheugd op een kindje. Kan me wel voorstellen dat je er dan zo mee bezig bent. Mij niet gezien, zo snel al. Ik wacht eerst af tot ik zwanger ben. :D

Het is inderdaad 50/50... Zit nu op dag 31. Had me er al een beetje op voorbereid dat mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil iets langer zou zijn. Ik wacht gewoon nog even af. :D
    Weet jij misschien waar ik een banner aan kan maken die de dagen van mijn cyclus telt zonder einddatum? Snap je me? :p

Als je je ergerde aan Spencer in episode 17, dan ben ik heel benieuwd wat je van episode 18 vindt, haha! Leuk dat jij het ook volgt. Nog een raakvlak om over te kletsen! :D

Ik denk dat je me verward hebt met iemand anders. Ik had wel een witte test, maar mijn menstruatie is nog niet doorgebroken. Nog geen druppeltje bloed te bekennen... ;)

Wat een lief pakje heb je van je moeder gekregen. Lief van haar dat ze het al in huis had voor het grote moment! ;)

Hoe was de film Impossible? Ik ken 'm niet... Had je je tissues nog nodig? ;)

lovieyou: Welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden. ;) Snap dat je het spannend vindt, maar dat vinden we denk ik allemaal wel. Hoe oud is je vriend/man?

Hier: Hier een heerlijk avondje met onze beste vriendjes gehad gisteren en vandaag een lekker niks-dagje. Vanochtend mijn haar geverfd. Best mooi geworden, al zeg ik het zelf. :D Van Syoss, de praline-mix.

Hier ligt trouwens een best pak sneeuw. Dacht dat we dat wel gehad hadden voor deze winter... Maarja, Nederland he! Zit vol met verrassingen en op het weer is geen touw aan vast te knopen. :p

4. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik zie trouwens dat jij er inmiddels 3 pendels in je handtekening hebt staan, leuk! Ik heb ook naar Liz en Sweet Angel gestuurd, maar ik wacht nog af op reactie. Ben heel benieuwd! Toch wel geinig die pendels. Je moet je er natuurlijk niet op vast pinnen, want lang niet iedere pendel klopt.

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja vind het wel leuk maar pin me er idd niet op vast maar zo te zien pendelt iedereen jongens bij me hahaha en manlief wil graag een meid en ik ook wel want hou van roze hahahahaha maar een jongen is ook welkom natuurlijk!!

Ik wacht nog op een reactie van ChantalCindy geloofik :)

xx

6. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

♥ GEFELICITEERD! ♥ :D:D:D:D Zwangerrrrr! Wauw wat mooi zeg, jij was dus de volgende zwangere op het lijstje haha. Ik ga je even verplaatsen, wat is de vermoedelijke uitgerekende datum?

En hup :D Banner maken jij!

Ah nee :( Ik vind het zo raar en ik snap er helemaal niks van! Alle symptomen die je noemde kwamen me bekend voor.. wat oneerlijk zeg. Dikke knuffel en extra lief zijn voor jezelf hoor ♥ Lekker kruikje inderdaad, kopje thee erbij.. even lekker douchen onder het warme water?

Ik ga je even aanpassen op de lijst, wat kan ik bij je nieuwe NOD neerzetten?

Zeker spannend :D Maar erg leuk om al mee bezig te zijn nu. En wat doe je verder qua werk/school?

Inderdaad nog even afwachten! Je weet maar nooit of je nog verrast wordt door een positieve test.... :D Hoop het zo voor je!

En, dat kan alleen bij:

Babytickers »

Dan staat er ook ik ben zoveel dagen "overtijd". Bij andere banners begint 'ie opnieuw. Wat je ook gewoon kan doen als je een andere banner wil, is bijvoorbeeld 45 dagen aanhouden voor de zekerheid.. zo weet je toch op welke dag je zit.

Ik heb echt super veel zin om te kijken naar de volgende aflevering :D Zit er nu weer helemaal in haha.

Lekker rustig dagje, en ben benieuwd naar je haar! Klinkt mooi!

7. Prinsessa

Pendelen.. Ik heb mezelf vorig jaar door zoveel laten pendelen, allemaal fout :p

Alleen Caruli, volgens mij doet zij het niet meer, had het goed toen ik ook op dat moment zwanger was in 2010 :D En ze had voor mij ook februari 2013 gependeld haha.

8. Prinsessa

#1668 Prinsessa, 10 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2013
    Bekijk bijlage 305296 Bekijk bijlage 305295
    ♥ Proberen zwanger te raken
    - Lilly156 (28 jaar) Negende ronde, eerste kindje NOD: 10 februari
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede ronde, tweede kindje (Mama van F.) NOD: 15 februari
    - ManoukSpoor (21 jaar) Tweede ronde na MA, eerste kindje NOD op: 23 februari
    - Tallie26 (26 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 3 maart
    - Knvs90 (23 jaar) Derde ronde, eerste kindje NOD: 10 maart
    - Jeniyah (28 jaar) Tweede ronde na MA, tweede kindje (Mama van M.) NOD:
    - CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil
    - Ann87 (25 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil
    - Majtje (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje NOD: onbekend na stoppen pil

♥ Nog niet begonnen met zwanger raken
    - SuusD (23 jaar) Proberen vanaf: maart 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013

♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 6 oktober 2013
    - Mellebel (24 jaar) Eerst kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 10 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje (Mama van S.) Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op:

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Mellebel: 18 februari - Intake verloskundige
    - Nmv: 26 februari - Eerste echo
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Zo :) Moet alleen nog even jouw NOD Jeniyah en jouw uitgerekende datum Little wonder!

9. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Dankjewel voor de link! Heb er maar eentje gemaakt. Vind dat je daar niet zulke leuke hebt... Maar zo kunnen jullie hier ook zien hoe lang mijn cyclus gaat worden. :D

Mijn haar is een wat donkerder dan de foto op FB. Ga geen nieuwe foto maken, hoor! Misschien kom je er binnenkort wel eentje tegen op FB van m'n nieuwe haarkleur!

Hoe is het met jou, meis? Nog last van je maag/darmen? Heeft een nachtje slapen je goed gedaan? Al verschijnselen van ongesteldheid? Sorry, vragenvuur! :D

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    bedankt voor de uitleg :D

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    #Prinses

Mijn app op me telefoon heeft mn gemiddelde cyclus berekent 29dagen dan kom ik op 10 maart NOD!

De pijn is al iets gezakt gelukkig maar doe het idd lekker rustig aan.

Hoe voel jij je vandaag?
    Oja en die pendel van februarie 2013 spannend haha want mn gevoel zegt het ook :D

12. Prinsessa

Ja, vind ik ook, maar het is wel handig inderdaad :D Ik hoop dat je deze banner snel mag veranderen in een zwangerschapsbanner haha.

En, leuk!! Mooi kleurtje lijkt het me.

Met mij gaat het wel oke.... ik voel me raar :( Heb vannacht totaal niet geslapen door de zeer pijnlijke/gevoelige steken in mijn onderbuik. Heb ook weer positieve ovulatietesten (gister positief, vandaag weer) en zit op 13 DPO :) als het goed is. Heel vreemd allemaal. Wel een puist :D Dat is voor mij meestal het teken dat mijn menstruatie eraan zit te komen.

Is goed lieverd, ik ga het voor je aanpassen :) En gelukkig heb je niet zoveel last van de pijn! Lekker rustig aandoen!

En haha :D Zie bericht hierboven. Voel me super raar. Zit hier met knalrode wangen, dit te typen. Heb het warm warm warm. Ben benieuwd wat mijn lichaam nu weer aan het doen is ;)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    jij voelt dus je ei nu :) handig

14. Prinsessa

Dat denk ik niet :p Ik heb m'n ei al gehad als het goed is. Deed dit testje meer omdat ik een beetje twijfelde aan mijn gevoel en ik geen zwangerschapstest in huis heb haha

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    misschien toch zwanger hoor prinsessa volgends mij geven ovutesten dan ook positief aan
    (Mijn moeder werd ongesteld tijdens de zwangerschap.... maar dat was dus bij elk kind ze was elke keer bang voor miskraam)

16. Prinsessa

Kan inderdaad dat de test positief is... Ben erg benieuwd :) Ik ga nergens vanuit, morgen is mijn NOD.

En, jeetje dat lijkt me ook apart! Dat je toch nog elke keer ongesteld wordt. Wel licht neem ik aan?

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nou gewoon zoals ze altijd ongesteld was vertelde ze me vond het ook grappig en voor haar moeilijk hoor om te horen

Ben benieuwd :D

18. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Hoi meiden!

Lovieyou Nog welkom! had dit nog niet gezegd hihi.. gezellig dat je mee komt kletsen! ;)

Ann87 Oeps foutje! heb ik inderdaad verkeerd gelezen dan :) dus er is nog hoop! :p
    The Impossible was erg ontroerend en indrukwekkend..maar ik heb het droog gehouden.. ik zat me dan ook wel behoorlijk in te houden hoor haha.. denk als ik thuis had gezeten dat ik los was gebarsten.. ik zat vandaag All you need is love terug te kijken.. heb tranen met tuiten gejankt haha.. heerlijk! Hier ligt trouwens geen sneeuw meer.. het viel gelukkig allemaal mee wat er was gevallen.. alleen de grasvelden waren wit..

Prinsessa Ben echt benieuwd naar de uitslag als jij een zw test gaat doen.. wat een symptomen.. en die ovu test kan idd positief zijn bij zwangerschap.. spannend hoor!! :D

Hier verder een lekker rustig weekendje.. vandaag lekker gewandeld met VL.. ik vind dit heerlijk weer zo met zo'n strakblauwe lucht en zo'n zonnetje.. lekker fris buiten.. is gezond weer! later ben ik een bakkie gaan doen met een vriendin van me.. en nu weer lekker thuis.. en ga niet meer weg.. morgen weer vroeg op :)

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    #prinses

In een ander topic was een dame zwanger na positieve ovu op dacht ik 12dpo :D hihihi

SPANNENDDD :D:D

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    nog gependeld?

Ik zag dat er net een paar dames online waren :)

Deel Deze Pagina