ben ik met je eens als we het allemaal goed kunnen vinden zn jullie welkom op de mijne lijkt me ook wel leuk
Wat toevallig, hier toch een paar meiden die wel herkenning vinden bij elkaar dus Lijkt me fijn om erover te kunnen praten. Heel leuk Allemaal met dikke buik dan hoop ik!
als je nog helemaal niets weet van je cyclus en je zou die dipsticks kopen wanneer begin je daar dan mee (heel stiekem weet ik niet wat NOD betekend kan iemand mij dat vertellen lees het in andere topics)
Hier kan je berekenen op welke dag je het beste kan beginnen met testen. Ik doe het het liefst zo vroeg mogelijk zodat ik zeker weet dat ik hem niet mis, maar als je een regelmatige cyclus hebt dan is meestal wel rond de zelfde dagen. Mijn eisprong is ook meestal rond dezelfde dag Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest
Ik ben ook aan het ovutesten in mijn eerste ronde, nu al 13 dagen achter elkaar en soms 2per dag. Ik had er zelf 30 besteld.. Dus raar wel aan om er wat meer te bestellen als je je cyclus nog niet goed kent.
ik begin op dag 9 of 10 maar mn cyclus varieert tussen de 26 en 29 dagen ongeveer en Nod is de dag dat je ongie moet worden
hebben jullie bij sensitest ervaring met Starterspakket met 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten? is voor 26,95
Ik was heel tevreden over de sensitest ovulatietesten! De zwangerschapstesten heb ik geen ervaring mee.
hier ook wel tevreden over sensitest ovutesten met de zwtesten geen ervarig mee koop meestal die van kruidvat
Doe ik ook Ga beginnen met ovulatietesten volgende week om mijn cyclus gewoon een beetje in de gaten te houden..
Wat leuk ik ga ook volgende week beginnen was 17 jan ongi jij ? je hebt trouwens 2 soorten op die sensi site welke gebruiken jullie Sensitest 24 ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten 26.99 | Sensitest of Starterspakket met 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten 26,99 | Sensitest
Haha, ik ga ze nu bestellen via zwangerenkids.nl, die kwam ik in dit topic tegen ik bestel nu 6 zw testen en 10 ovu testen voor 12.95. Ik ben benieuwd Had al wel mn mogelijk eisprongberekening gedaan en goed geklust rond die dagen dus hopenlijk schieten we raak Toch nog 1 vraagje. Testen jullie meerdere malen per dag rond die periode of is 1x per dag genoeg?
Ik testte 1 keer per dag, was voor mij genoeg hoor. Die van zwanger en kids zijn inderdaad ook goed, heb ze allebei gehad en ze werken beide gewoon goed.