He meiden ben ik weer. ben druk opzoek naar andere huisarts want die opmerking over me baarmoeder vind ik niet normaal! Heb de uistslag van het uistrijkje gehad en die is goed Las nog even terug en zag reacties over pijnstilling ik had van de gyn naproxen feminax 275 mg gekregen mag er 5 maar de pijn verminderd er niet door en m'n maag vind het niet leuk de volgende stap is morfine tabletten zei de assistente van de gyn vanmorgen maar wil gewoon de oorzaak weten! Nu stress ik mischien om iets wat ik wel niet heb (endo) hihi. Hoe is het verder met jullie? Lov jij ook gezellig hier Suusd al reactie op je pendel aanvraag? Kan soms paar dagen duren voor je een reactie terug krijgt Xx
Fijn dat je een andere huisarts gaat zoeken erg vervelend van je huidige huisarts allemaal Ik heb er net een binnen gekregen van chantallcindy een jongen en in juni
Wat vervelend dat eruit gaan lastig is het is altijd fijn om met iemand face to face te praten over wat er allemaal gebeurt dus erg leuk dat je er straks met een vriendin over kan praten heeft je man er ook behoefte aan om met iemand erover te praten?
Mensen ik ben er nog hoor. Lees wel mee maar t is zoveel dat ik even niemeer weet wie wat getypt heeft. Nieuwe zwanger gefeliciteerd iig. En voor de nieuwkomers welkom!
Mijn man heeft er geen behoefte aan. Hij merkt er natuurlijk ook nog weinig van, dus denk dat hij het makkelijker vindt om het voor zich te houden!
haha, de mijne zal het geweldig vinden maar denk ook weinig van snappen. Sinds we bezig zijn zorgt hij ook veel meer voor mij dan anders hihi. Vind het leuk om te zien dat hij veranderd.
Heej meiden, Hier even n berichtje uit de ziekenboeg... Keelpijn is een stuk minder maar het virus raast verder in mn lijf. Echt lang geleden dat ik zo ziek ben geweest! Hoop dat t mn eisprong niet beinvloed @anne, ik ga je vanavond even n pb terugsturen over gastouders Hoe gaat het verder met iedereen? Balen van de witte test zeg Mn zolder wordt wel prachtig, hierbij alvast n sneak preview. Het was een grote betonnen bouwval, muren nu mooi gelatext en latten voor op de balken: Zelfde muur met ander dakraam Tot vanavond meiden! X
Leuk he de veranderingen merk dat mijne zich nog volwassener gedraagd minder achter de computer spelletje spelen maar nu leert hij voor een certificaat voor zijn werk (salarisverhoging) @tallie26 wauw!!! ziet er mooi ruim uit zeg! @prinsessa hoe gaat het nu met jou? @iedereen houden jullie het nog vol met de pijntjes? sterkte hoor het is voor een goed toekomst perspectief Dit is de babykamer kast die ik gisteren heb gehaald
Had weer ZOOOOON pijn afgelopen weekend van mn ongie. Dus had de gyn gebeld dat pijnstilling niet hielp had al meer als 1000 mg naproxen op en hij vond dat ik er nog wel een bij kon nemen. Dus me HA gebeld en die zei als ik last van me maag heb alleen paracetemol slikken en anders mn Baarmoeder er maar uit te laten halen dan ben ik gelijk van het probleem af PFFFFF:x
SORRRRRY!!!!! WAT EEN KL... HA zeg zou makkelijk is dat niet.... lieverd laat je niet wijs maken he vind je knap hoor die pijn dat je het nog zo goed vol houd!!
Ja ben wel zwaar pissed en ga daar zeker weg is niet de eerste keer ze vond me ook al te jong om kinderen te krijgen en vond het allemaal wel meevallen want ze verwees me steeds niet door naar de gyn.
Wat een prachtige kast suus! Echt heel erg mooi. En wat een goed besluit om daar weg te gaan. Bij een ha moet je je goed voelen, dit is niet de juiste manier! Stelletje pannenkoeken
Hej dames! Wat kunnen jullie kletsen zeg. Ik kijk 2 dagen niet en we zijn weer 7 pagina's verder. knvs pfff wat een k*t HA zeg. Goed dat je op zoek gaat naar een andere..Niet echt een normale reactie van een HA tegenover een jonge vrouw. Tallie: ziet er goed uit hoor! Ze klussen flink door! SuusD: wat een leuke kast zeg! momof: ze houden het wel spannend voor jou dus. Wat zegt jouw gevoel?? Cupcake: pff balen dat het zo lang kan duren dan voordat je ongi word hé.. Hier nog steeds geen rode duiveltjes op visite. Terwijl die wel langs moeten komen. Heb gisteren een test gedaan en die was omowit dus we moeten nog even geduld hebben. Zit nu op dag 35 dus van mij mag het wel..op naar de volgende ronde!! Vandaag een relax dagje gehad. Vriezer ontdooid en verder mezelf redelijk verveeld. Met mijn voet gaat het al wat beter. Kan het eindelijk weer een beetje belasten maar hij word nog wel snel blauw als ik hem lang naar beneden houd. Nieuwe ladies: WELKOM!!
Hoi dames! Even snel: Talie: vervelend dat je nog zo ziek bent joh... Die pb komt wel, hoor. Rust jij maar lekker uit! Nmv: fijn dat het met je rug al ietsje beter gaat. Wel vervelend dat je het huis niet uit kan nog. Bah! Frustrerend of niet? Wat leuk dat je je vriendin gaat vertellen over je zwangerschap. Verwacht ze al zoiets? Knvs: Goed van je dat je over gaat stappen naar een andere dokter. Je huidige dokter mag zich niet eens een dokter noemen. Wat een pannenkoek! Fijn dat je pijnklachten verminderd zijn meis! Suus: leuke kast hoor! Nieuwe meiden: Welkom!! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! Hier: nog even een avondje en nachtje afwachten en morgenochtend testen. Ben toch wel heel benieuwd wat deze test gaat aangeven...