Ik heb liever dat mijn man mij een keer verrast met een bosje bloemen dan dat hij het heeft gekocht omdat het valentijn is... Ben het dus met je eens!
Volgens mij heeft Aloha die testen ook pas geleden nog gekocht. waarom kan je hier nou niet taggen en liken
haha taggen en like zou wel leuk zijn hihi. Makkelijker met reageren haha. Sneeuw is weer opgehouden. Ikke blij
Ahhh heb je gevonden tetta! ik kletste hier nog niet je vergiste je haha maareh wil wel graag meekletsen als dat mag van de dames? wie wat waar welke testen?
Vanmorgen heb ik het grote nieuws verteld aan een vriendin. Zij is nu de enige die er van weet! Haar eerste reactie was: zo'n gevoel had ik al! Ze reageerde niet zo leuk als ik had gehoopt, maar ze heeft ook een totaal ander leven dan ik en is echt nog niet bezig met kinderen enzo... Denk dat het daar ook wel een beetje aan zal liggen. Ze was blij voor ons, maar ben wel bang om het aan anderen te vertellen. Zij is toch altijd iemand geweest die heel dicht bij mij stond, als zij dan niet heel enthousiast reageert, hoe reageren anderen dan? Sorry, moest even mijn onzekerheid uitspreken...
Hahaha tetta @aloha zeker meid! De wondfo testen van MP.... heb ze net gekocht dus zeg me please dat ze goed zijn hahahaha. @nvm jammer meid.....ook al heeft ze nog geen kinderen kam ze toch weten dat het supernieuws is!
Ik wist na die tijd ook niet zo goed meer wat ik moest zeggen... Was dus niet zo'n supergezellige ochtend als we anders altijd hebben, werd een beetje ongemakkelijk...
Ja dan denk ik bijna....zit er niet iets achter? Is ze jaloers of bang omdat jij een totaal andere weg ingaat? Is zij nog lang leven de lol.?