Snap wat je bedoeld met na mk anders erover denken. Dat komt omdat je na een mk vaak vertrouwen in je lijf kwijt bent en je dan graag controle wilt. Ookal is het schein controle voor je gevoel heb je het wat in de hand met ovutesten geloof me ik snap je gevoel daarin. Shit ann!! Hoeveel dagen was het nu uiteindelijk? ? Of lees ik daar overheen?
Oh nee zo bedoel ik het niet......het is meer van....dat gezeur....geen ovu's gebruiken of waarom vroeg voor nod testen... Je hebt het allemaal totaal niet in de hand. Als jij ovu wilt gebruiken doe dat. Wil je een week voor nod testen nou doe dat. Ben niet meer zo "moeilijk" daarin. Heb juist wel vertrouwen in mijn lijf....mijn lijf heeft het goed gedaan ons kindje was niet gezond. Dus ik vertrouw op mijn lijf dat het de volgende keer weer zwlf regelt als het moet. Ga ik bang zijn voor bloedverlies als ik zwanger ben....zeker......dat hou ik nog wel even. Maar geen vertrouwen meer in mijn lijf....nee dat kan ik niet zeggen
Klopt dat ik al mee begonnen ben En de kamer ook maar dat heb ik al eerder hier uitgelegt moet je even paar paginas terug
Duurde ook wel lang dan hè 34 .... Ik had dat ook opeens toen we voor o s derde kindje gingen. Vond het maar vies tegenvallen die lange cyclus
Je hoeft dat niet uit te leggen tochMoet je lekker zelf weten hahaha... Maar maak je de kamer neutraal dan?
Ja verschrikkelijk! En dan valt 34 dagen reuze mee. Heb verhalen gelezen hier van meiden die wel drie tot zes maanden niet ingesteld werden. Brr! Hoop dat ronde 2 ook onder de 35 dagen blijft. Maar dat heb ik helaas niet voor het zeggen, haha.
Haha ik vraag ook niet om uitleg ik vroeg alleen of het een babykamer was (bijvoorbeeld bij een vriendin) of de babykamer van een eventueel toekomstige baby van hunzelf Ik heb even een 'paar' kuch kuch haha pagina's terug gelezen en zie dat het in jullie woning is. Ik vind het persoonlijk een klusje wat juist helemaal leuk is om tijdens de zwangerschap te doen of laten doen maar dat is mijn persoonlijke mening Hoop wel dat je niet teveel gedoe met zwanger worden en zwanger blijven krijgt want dan kan het een behoorlijke kwelling worden voor jezelf om die kamer te zien. Maar ik hoop natuurlijk dat het bij iedereen zonder moeite gaat en gezond! En ik heb wellicht een bevooroordeelde mening door mijn verleden en gevoelens daarbij, voel je dus maar niet aangesproken/aangevallen hoor! Dat is niet mijn bedoeling Lovi, dat ook. Ik ben zelf ook een testjunkie dus zal de laatste zijn die er wat van zegt haha. Maar suusd gaf aan posi ovutest te hebben en of ze dan zwanger kon worden zoiets.. en had het over dan maar klussen. Dat volg ik niet helemaal in samenhang met het verhaal over 2 weken starten.. maar dat zal ook wederom aan mij liggen. Wel erg leuke kast trouwens! Ga je hem een kleurtje geven? Is echt een kast voor een verfje dat model!
Wij deden het ook altidj tijdens de zwschap hoor....dacht er niet eens aan voordat ik uberhaupt zwanger was Vindt het dam ook leuk om het gericht te maken maar het geslacht Oh ja dat is dan wel gek hahahaha....dat was ik dan weer vergeten dat ze het zo vroeg ... Hoezo vergeetachtig
Haha herkenbaar! Ik kan de dagen ook wel wegkijken alhoewel iedereen dat kan denk ik hier.. Ik ging ook altijd de wachtbank dagen als een gek door huis heen poetsen en uitgebreid koken en doen haha dan gingen de dagen sneller al moet ik zeggen dat het nu met een kindje in huis sowieso sneller gaat al. Soms denk ik weleens aan heel vroeger toen babymaakpraktijken nog ver weg waren toen dacht ik altijd jeetje nu alweer ongi!is het alweer zoveel weken later? tijd vliegt joh! shit!
@ tallie: veel succes met vacatures zoeken! Waar ben je naar op zoek? Begrijp je niet verkeerd over mijn dokter verhaal. Het is meer in de zin van: van iedereen hoor je " zwanger!!" Ook bij bekenden . Ik heb dan wel zoiets van: hmm, zal bij ons alles wel goed zijn? Ik weet dat je ook rekening moet houden met een jaar, maar had stiekem gehoopt dat het sneller zou gaan. Heb bovendien een hersenschudding gehad en vraag me weleens af of dit ermee te maken kan hebben. Kan er allee. Op internet niets over vinden. Ik lees overigens alleen maar verhalen van de nieuwelingen: WAAR IS IEDEREEN!!!!????
Onze babykamer was basic, we zouden gaan verhuizen dus hadden hem echt simpel gemaakt. Echter kwam het huis van onze dromen eerder op ons pad dan verwacht en hebben we het in de zwangerschap gekocht. We kregen de sleutel toen ons zoontje 6 weken was en het is een bouwval haha we wonen er nu sinds eind november in maar hetis nog lang niet af. Ons zoontje ligt momenteel nog steeds naast ons bed, as we speak kunnen we zijn kamertje gaan verven en mag ik dus eindelijk een babykamer fatsoenlijk inrichten Al hebben we de meubels enzo natuurlijk al want dat hadden we al gekocht tijdens zwangerschap. Overigens heeft hij nooit in het kamertje in het oude huis gelegen omdat hij in ziekenhuis lag en daarna dus in een co sleeper aan ons bed en nu dus in ledikant aan ons bed. Kan nu niet wachten tot hij naar zijn eigen kamertje gaat ( hij is 8 maanden)
@lilly sorry dat ik teveel praat als nieuweling... Ik heb weleens gehoord dat een hersenschudding wel degelijk invloed kan hebben, vaak krijg je er stress hormonen door en die zijn weer niet bevordelijk voor het zwanger worden. Maar goed, tegenwoordig krijg je overal stress van dus of het echt zoveel uitmaakt..? geen idee.. Zie dat je eerst een vrij korte cyclus had, opzich wel fijn dat hij iets langer geworden is. Had je een korte lf die rondes of weet je dat niet?
Haha Aloha! Zo bedoelde ik het niet hoor. Wij hebben de eerste maanden gewoon 'op goed geluk' gedaan. Ik heb dus geen idee hoe het toen in elkaar zat Die 33-31-30 dagen is na mijn hersenschudding geweest.
Pffff ja dan wordt het wel tijd hè Aloha ... Idd waar is iedereen? Lily ik snap je hoor.....zeker wil je dat je snel zwanger bent. Helemaal normaal!