Proberen zwanger te raken in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Prinsessa, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hierrrrrr! En denk dat je mij bedoelt, want ik ben degene ie op zoek is naar nieuw werk, hihi! Iets met kinderen, schrijven, of een combinatie ervan.

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hihi! Sorry ann... Dat is mij. Geheugen, die laat momenteel wel te wensen over! Lukt het met zoeken??

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Veel gekletst weer zeg!
    Lilly, kan me wel voorstellen dat je dat denkt hoor. Voel me soms bezwaarlijk om te klagen als ik lees dat sommigen veel langer bezig zijn.

Aloha, ook een lekkere kletser:p jij hebt 1 kindje?

Ben nog steeds ziek meiden blegh.... 6 dagen al

Tot straks X

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    weet je wat het is.. iedereen heeft recht om te klagen alleen de grens om te klagen word voor ieder zelf steeds iets verlegd.

Klagen is ook goed, ik ben letterlijk eens op me vingers getikt dat ik mocht klagen en moest klagen dat ik er rede toe had. Haha sindsdien klaag ik steen en been ;) nee hoor, vind het nog steeds moeilijk. Ik ben meer een binnenvetter wat dat betreft.

Ook de lekkere griep te pakken dus.. bah! Ik heb dit jaar eindelijk weer eens de griepprik gehad en moet zeggen dat alles mild verloopt hier steeds nu. Echt ziek ziek ben ik nog niet geweest. even afkloppen natuurlijk ;)

Ik heb inderdaad 1 kindje. en dat kindje is een heel wonder dat hij er is.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg het ook niemeer helemaal hoor bij Suusd Aloha:p Maar ieder zijn ding. Ik durfde al niks te kopen voordat ik 12 weken zwanger was laat staan dat ik voordat ik überhaupt aant klussen was de babykamer ga inrichten! Ik denk dat altijd das spelen met de duivel maar ieder zijn ding/.

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik vind dat leeftijd helemaal niets uitmaakt, ik ben ook nog maar 24. Lekker jong om moeder te worden :D

Wij weten nog niet precies hoeveel kindjes we zouden willen. Eerst maar met 1 proberen. Hihi.

Suus succes met behangen, is niets voor mij haha. Iedereen mag zelf weten wanneer ze gaan beginnen ander de babykamer. Bij ons hoeven alleen de meubels er maar in en een beetje aankleden dan is ie ook klaar!

Ann balen van je ongi, maar je kunt nu wel verder! Succes deze nieuwe ronde.

Hier vanmorgen 4 uurtjes gewerkt! Heerlijk vind ik dat halve dagen, hele dage duren zo lang. haha.
    Hier nog erg moe, zo de ha bellen kijken of ik eerder mag bloedprikken voor de schildklier. Ben benieuwd.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@klagen.....voor de een is het probleem dat ze niet zwanger kunnen raken. En voor de ander dat ze al in ronde 10 zitten en voor de ander weer dat ze in ronde 2 zitten.
    Ik merk wel dat ik een hoop bijgeleerd heb sinds ik op het forum zit. En tegen mij zeggen ze nu ook vaker.....je hebt toch wel een hoop meegemaakt met je mk, en ik denk dan. Valt toch wel mee. En ja eigenlijk heb ik ook alle reden tot klagen .... Ook al heb ik maar 1 mk gehad :(en was ik nog niet zover.;)

Dus wat dat betreft mag een ander nooooooit over jou beslissen of je nou wel of niet mag klagen.

Maar ik denk ook wel eens als iemand klaagt dat ze nog niet zwanger is in ronde 3 ....jeetje waar heb je het over. Maar hey dat is voor diegen schijnbaar een reden om te klagen. Lekker doen toch !:D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@tetta maar mag je pas iets kopen als je de 12 weken hebt bereikt dan? Is serieus een vraag.....
    Wij wachte altijd totdat we het geslacht wisten....puur voor de kleur en inrichting.
    Lees vaker dat er meiden al heel de inboedel hebben voordat ze uberhaupt zwanger zijn.
    Vindt het ook altijd wel gek want ik dacht daar niet eens aan toen we begonnen voor de eerste hahahaha....
    vond dat we al vroeg box kochten met 4 maanden....maar hij was zo mooi en in de aanbieding haha. En nu denk ik.....who gives a f.ck!

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij halen de meubelen ook niet voor de weten dat het allemaal goed zit.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier trouwens nooit een complete kamer gekocht ....

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah nee er is natuurlijk niemand die zegt dat dat wel of niet mag maar tis gewoon een gevoel voor mij. Een goede 12 weken echo en dan durf ik zelf pas iets te kopen.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee dat snap ik....;)

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ieders eigen ding om wel of niet de spullen in huis te halen voor een bepaalde tijd.
    De een wil het nu al, de ander na 12 weken en weer een ander na 20 weken. Iedereen moet doen wat prettig voelt voor zichzelf.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ben er nog hoor! ;)

En sorry, ik weet niet wat normaal is. Ik heb ook de verhalen gehoord van een jaar bezig zijn, maar mijn lichaam heeft er blijkbaar voor gekozen het snel te doen. Wij waren dan ook erg verbaasd dat het ons in onze eerste ronde lukte. Ik wil je hiermee niet jaloers maken ofzo, ik besef me wel degelijk dat ik heel erg geluk heb! Ik heb op dit moment dan ook niet zo heel erg veel te klagen... ;)

En wat betreft inrichten van een babykamer. Ik mag van mezelf nog niets kopen, omdat ik bang ben dat ik dan een bekende tegen zal komen. Ik ga voor het eerst echt serieus rond kijken als we het hebben verteld.

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Heej meiden, ben er ook nog hoor ;) heb alles wel steeds bijgelezen, maar geen tijd gehad om bij alle 3de topics uitgebreid te reageren..

zit even in een paar baal dagen m.b.t mijn lange cyclus.. Dus ik ben ook aan het klagen, ookal is het pas ronde 1. Ik hoef ook niet perse al zwanger te zijn, maar een nieuwe ronde zou toch best al fijn zijn, zit al over de 50 dagen. Natuurlijk heb ik ook verhalen gelezen van mensen met nog langere cycli..

Ik ben ook totaal nog niet bezig met een evt babykamer, maar vind dat iedereen die keuze zelf moet maken. Ik wil ook en kamer die bij het geslacht past, kijkt me erg leuk.

Fijn weekend alvast!

16. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Goedemiddag kletskousen!

Oeh leuk SuusD, lekker behangen..not! wat een rotklus he! Gelukkig hebben we hier boven allemaal vliesbehang en kan ik daar lekker overheen verven. Ben niet zon behanger..haha

Ik wil, als de volgende ronde zich aankondigt, toch ook gebruik maken van ovutesten. Vooral omdat mijn periodes toch ook langer duren dan ik dacht. Ik zou het graag op goed geluk doen, maar ik wil de natuur toch ook een handje helpen. Eerlijk is eerlijk, om de dag klussen hebben wij geen tijd (en soms ook gewoon geen zin in) voor. Maarja: tot nu toe geen duiveltjes op visite gehad dus we houden nog een beetje hoop (ondanks de negatieve testen.)

Ik ben al genoeg aan het neuzen voor meubeltjes voor de eventuele beeb maar wil niks kopen. Wil het lot niet tarten. Heel stom, maar denk dat het dan zeker niet goed komt ofzo..Het is een gevoel..

Vandaag wat administratief werk voor het werk aan het doen. Als ik niet met de cliënten bezig kan zijn, dan maar via de pc me nuttig maken. Lang leve weekroosters (blegh, stomme maar nodige klus).

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Knuff meis! Is super irritant om te wachten op je ongi al die dagen.
    Al telefoontje naar je huisarts gedaan? Misschien geeft die al wel primolut om ongi op te wekken? En anders geeft die wel een termijn aan waarbinnen je ongi moet worden dat je het anders krijgt.

Je kan ook vragen of die bloedonderzoek wil doen naar je progestoron waardes. Dan kan je zien of je al een eisprong gehad heb weet je in elk geval of je ongi hoort te worden snel. Maar goed niet elke huisarts is zo meewerkend, helemaal niet als je nog in de ontpilronde zit helaas.

18. Majtje

Majtje Actief lid

28 jan 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    O ik wacht wel af hoor. Zo'n verschrikkelijke haast heb ik ook weer niet. Ik houd ook in mijn achterhoofd dat ik eventueel nog aan het ontpillen ben.Als ik over 2 wkn nog niet ongesteld ben ga ik misschien maar eens achter mijn oren krabben..haha. Het is voor mij ook niet zo heel makkelijk om even naar de HA te gaan..Met een gebroken enkel kom je niet zo snel uit de voeten..haha

19. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Meiden met een lange cyclus dikke knuf!! Hopelijk snel duidelijkheid.

Ik ben hier druk bezig met poetsen. Bah vind daar niets aan maar het moet haha. Ramen zijn gedaan, badkamer, woonkamer gestoft nu nog stofzuigen en dweilen. Dan vind ik het wel ff prima haha.

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Als er iets niet word begrepen hoor ik dat graag! vind het achteraf niet zo prettig om te lezen dat je dat alleen tegen Aloha zegt
    En niet mij om uitleg vraag

Dit is trouwens niet aanvallend bedoelt maar dat jullie dat weten dat directheid bij mij op prijs word gesteld :) hoe was jullie dag verder :)

Deel Deze Pagina