Proberen zwanger te worden in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marloesje24, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talitha1980

14 nov 2011
    8
    0
    0
    Enschede
    Hoi!

Wij gaan er ook voor in 2012. Ik ben nu 2 weken van de pil af. Omdat ik eerst wil ontpillen en een regelmatige cyclus wil hebben. Ook wil ik eerst nog wat afvallen. Niet te snel, dat kan ook mijn cyclus in de war brengen, maar gewoon rustig aan. Ik ben nu 3,5 week gestopt met roken. Eerst wat gezonder worden en er dan voor gaan. Ik wil op 1 maart beginnen met foliumzuur en dan vanaf mei er voor gaan.
    Ik ben nu 31 jaar, mijn man is 38. Wij zijn al bijna 12 jaar getrouwd. Ik was dus ook al jong samen. We hebben al 2 kinderen. Onze zoon wordt volgende week 9 jaar en onze dochter is net 7. Daar zit dus niet zo veel leeftijdsverschil tussen. Ze zijn nu allebei lekker zelfstandig en gaan naar school. Er zal met de baby en hun wel een hoop leeftijdsverschil tussen zitten.
    We hebben een tijdje getwijfeld, ook praktisch gezien. een paar jaar geleden al hoor. Maar we hadden ineens een paar weken terug, toch wel heel leuk he, nog een kleintje er bij. Dus we gaan er dan ook voor.

Groetjes Talitha

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Wij willen ook proberen of we nog een kindje te mogen krijgen.
    Wij zijn in augustus gestopt met de pil.
    Ik ben 30 jaar en mijn man 32 jaar.
    We hebben al drie kinderen.
    Een zoon van 9 en een tweeling van 6 jaar.
    Mijn wens voor een vierde is er al langer bij mijn man kriebelt het sinds een half jaartje.
    Hopelijk gaat onze wens in 2012 in vervulling.

4. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Wij willen ook gaan voor ons eerste kindje en zijn 26 en 27.
    Ik verwijder morgen mijn laatste anticonceptie, vorig jaar deden we ook een poging maar toen was ik er nog niet klaar voor, nu vindt ik het daarintegen super leuk en kan echt niet meer wachten.

5. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben in oktober gestopt met de pil, in nov heel kort zwanger geweest en half december gebloed. Dus in Jan. begint mijn 1e ronde na een vmk.

Mag ik hier ook aanhaken?

6. Little Lilly

Little Lilly Nieuw lid

2 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Wij gaan het ook proberen in 2012. Ik ben op 1 januari gestopt met de pil. Over "ontpillen" hoor ik verschillende verhalen; de een zegt dat je eerst een tijdje nodig hebt om te "ontpillen" en de ander zegt dat dit een fabeltje is.
    We zien vanzelf wel wanneer het komt.

7. Kristin

Kristin Nieuw lid

30 dec 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Wij gaan ook voor ons eerste kindje in 2012. Ik ben in november gestopt met de pil en eind februari gaan de condooms ook de deur uit... Ik hoop voor iedereen dat het een vruchtbaar jaar wordt :)

@Lilly: Ik hoop dat je snel "natuurlijk" ongesteld wordt! Na de ontrekkingsbloeding werd ik meteen ongesteld na 28 dagen. Ben benieuwd of dat zo regelmatig blijft.. Maar het verschilt heel erg per vrouw. Ik was best lang aan de pil (bijna 10 jaar), dus dat maakt volgens mij niet heel veel uit.

@Barb: wat naar om een mk te krijgen. Hopelijk ben je weer snel zwanger!

@Drontje: wat bijzonder, een vierde kindje!

8. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Hallo meiden,

Wij zijn gestopt met de pil sinds augustus 2011.. Dit wordt onsd eerste kindje. Nu met ronde 5 bezig...Ik ben zelf 29 en mijn vriend 35. Zo'n forum is wel leuk om ervaringen te delen..

Iedereen heel veel plezier en een vruchtbaar 2012 toegewenst!
    ;)

9. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    hoi allemaal
    ook wij willen voor ons eerste kindje gaan in 2012
    mijn vriend heeft wel al 2 dochters maar hij is ook wat ouder;) ik ben 27 en mijn vriend is 45 sinds november ben ik gestopt met de pil en hdden afgesproken om tot na de vakantie in maart condooms te gebruiken alleen deze zijn sinds 1 januari alweer de deur uit:) dus zitten nu in ronde 1
    hoop dat het voor iedereen een vruchtbaar 2012 word

Deel Deze Pagina